{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.073 visninger | Oprettet:

latterligt.... kan sgu da ikke passe! {{forumTopicSubject}}

ja her betaler man så for at kunne oprette annoncer..
havde så oprettet en annonce med alle mine ting som jeg havde til salg samlet.. tænkte at det måske var smartere at dele det op enkeltvis og gjorde så dette.. nu er mine annoncer så slettet da de mener jeg spammer markedet...!!!!!! hvad fanden er det for noget pis.??!! mener da at når jeg nu BETALER for at kunne gøre det skal jeg vel også have lov... eller?? kunne forstå hvis jeg havde den samme annonce flere gange men det er jo så ikke tilfældet. og skulle lige have med på vejen at hvis det gentog sig ville jeg blive frosset.. hvad sker der??
hvis man pludselig ikke kan behage siden mere vil jeg kraft edme have mine penge igen...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  latterligt.... kan sgu da ikke passe!
  • #1   26. maj 2009 Nu har jeg ikke selv slettet dem, men i den besked du fik fra admin fremgår det vel om det er blevet tolket som kommericielt salg eller hvad den enkelte admin nu har valgt??

Men ja, ret træls når man nu betaler for at kunne oprette ting, at de så rives væk og man skal starte forfra.

• #2   26. maj 2009 annullering af betalte annoncer burde selvfølgelig give pengene retur. Hvis bilgalleri vælger en anden løsning burde du går til forbrugerrådet eller lignende da det helt sikkert ikke er lovligt.

• #3   26. maj 2009 Der giver jeg Lars K ret... Og det er vel ikke op til den enkelt admin herinde at bedømme hvad der er kommercielt salg, og hvad der ikke er?

• #4   26. maj 2009 Nu betaler man jo ikke pr. annonce og det er fandeme billigt i forvejen, så jeg kan godt se, at smække 1000 annoncer ind og sige, at nu har jeg altså betalt mine penge, er lidt af udnyttelse af systemet... Men det er bare min mening... Hvis man udnytter systemet for meget, så bliver hullet lukket og så kommer der garanteret betaling pr. annonce om ikke så længe

• #5   26. maj 2009 * Multikunstneren *> altså den enkelte admin kigger jo brugerens annoncer igennem og vælger derefter at tage handling på den ene eller anden måde. Men der skal selvfølgelig være retfærdighed til.

• #6   26. maj 2009 Det jeg mener er at du kan da UMULIGT bedømme om der er tale om private varer eller ej... Derfor vil der jo blive tale om fejlbedømmelser af og til.. Var det så ikke mere fair man kontaktede brugeren og bad vedkommende redegøre for det han har til salg?

• #7   26. maj 2009 * Multikunstneren *

"Var det så ikke mere fair man kontaktede brugeren og bad vedkommende redegøre for det han har til salg?"

det spørgsmål kender jeg svaret på :D...
    nej det er ikke mere fair for det giver ekstra arbejde til hjælpe-admin smiley

• #8   26. maj 2009 ja ved da godt at beløbet er lille.. men det er for mig princippet i det.. som sagt havde jeg lavet 1 annonce hvor jeg havde 4 sæt fælge til salg.. oprettede ud over det så en annonce for hver sæt fælge.. det er da ikke at have de samme annoncer mange gange.. da der så er en annonce hvor man kun købe det hele samlet og så de andre hvor man kunne købe dem sæt vis..
    her er beskeden jeg fik:
    Skrevet: 26-05-2009 08:06:07

Hej sten,

Vi er glade for at du har valgt at benytte BilGalleri.dk's marked og håber det lever op til dine forventninger.

Vi har dog gennem en længere periode oplevet at genpostning af annoncer i markedet generelt er meget generende for vores brugere. De brugere der virkelig er på udkig efter noget vil søge i markedet og ikke kun se på de annoncer der ligger på forsiden.

Genpostning betyder at brugere opretter flere enslydende annoncer der har til formål at sælge/købe/bytte de samme varer. Annoncer uden varer der henviser andre annoncer betragtes også som genpostning. Ligeledes er det heller ikke acceptabelt at brugere gentagne gange sletter annoncen for at oprette den igen med korte mellemrum. Vi betragter det som spam, hvilket ingen er tjent med.

Vi har registreret at du netop har genpostet din annonce flere gange, hvilket er imod vores retningslinier og vil venligst bede dig holde op med det i fremtiden.

Med det store antal besøgende hver dag, vil vi gerne sikre os at folk generelt får en god oplevelse på BilGalleri.dk.

Overhøres denne advarsel kan det betyde at vi desværre må fryse din konto i en periode.

Med venlig hilsen
    BilGalleri.dk | Moderator

• #9   26. maj 2009 sten P : Grundlæggende har du jo genpostet dine annoncer ved at oprette dem igen hver for sig - dette har du så fået en advarsel for.
    Efterfølgende poster du så i forum kategorien "Generel Diskussion - Snak om alt omkring biler" hvilket vel heller ikke er den korrekte kategori.

Med det sagt skal jeg ikke afvise at der er sket en fejl og i det tilfælde er det bedste du kan gøre at tage fat i punktet "kontakt" øverst på siden.

• #10   26. maj 2009 ah jeg har misforsået noget så... jeg troede man betalte per annonce og deraf min kommentar... det giver selvfølgelig et noget andet syn på sagen... så er det vel bare at oprette annoncen igen ?

• #11   26. maj 2009 Hehe sådan er bilgalleri.. BG er pisse ligeglade med hvad du syntes og mener bare du betaler.. du ka sende dem en mail og få et autosvar tilbage..

• #12   26. maj 2009 en ting at sige.... PLAT!!!! det er sgu ikke hvad det var en gang... det er så sjældent at jeg benytter mig af annonceoprettelse og så snart jeg så gør BANG så er i der..
    men det vil sige hvis jeg har en bil til ophug og opretter en annonce med den og ved siden af laver annoncer med de forskellige dele fra den, så er det også spam???

• #13   26. maj 2009 sten P : Jeg tilbyder faktisk at hjælpe dig, men hvis din eneste kommentar blot er PLAT...så er det sku svært...

• #14   26. maj 2009 Men hvem køber osse 4 sæt fælge på engang, og hvis man gør får man se rabat i forhold til at købe det enkelt vis???? ...

Arrr det er sgu ikke helt rent spillet for din side...... Det virker meningsløs det her emne, der er ikke noget at gøre. De har slettet mig engang fordi de ikke troede at jeg var bilens ejer, men der er ikke noget at gøre de har magten til at gøre det smiley

• #15   26. maj 2009 typisk bg efterhånden

• #16   26. maj 2009 jamen tror der da er flere der kunne finde på at købe flere sæt fælge på en gang hvis prisen er rigtig.. og ja så var der nok lavet en samlet pris istedet.. kan virkelig ikke se det slemme i det jeg har gjort.. og syntes da man kunne give brugerne en chance istedetfor blot at slette ens annoncer så man ikke længere kan se hvad der er blevet skrevet på dem.. lad da mig bestemme hvilke der skal slettes.. hvis i skal være så strikse..
    men vil da gerne høre om hvis jeg opretter en annonce med en bil til salg og samtidig nogle annoncer med dele af bilen, er det så også galt da man jo så faktisk annoncere de samme ting flere gange??
    ja det er måske et plat og meningsløs indlæg, men syntes da at det er noget der skal rettes op på da vi vel gerne alle vil være glade brugere..
    og til Bilgalleri.dk... det hjælper mig jo ikke at skrive til jer via kontakt.. fordi jeg mener jo ikke at jeg har gjort noget forkert her.

mvh

• #17   26. maj 2009 jamen sys ligesom dig at det er latterligt

Kommentér på:
latterligt.... kan sgu da ikke passe!

Annonce