{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.027 visninger | Oprettet:

Kan i huske? {{forumTopicSubject}}

Hey.
Kan i huske dengang i bruger ved navn bilgalleri.dk og med deres logo i sit billede, lavede et topic her på BG. Hvor han skrev, et langt topic, om at det ville koste penge at bruge bilgalleri.

Det blev dog opdaget, og han blev vist bannet og fik den store tur.


Men se lige idag? smiley Det koster sgu penge, manden havde jo ret smiley

Hva værre er, at vi STADIG ikke har fået de ting som vi blev lovede, da de satte brugerbetaling på.
Syntes jeg sgu er lidt skod, og vil egentlig gerne høre, hvor jeg skal klage, for vil gerne ha mine penge tilbage, har ik fået det jeg har betalt for.

Syntes det er fint at ting skal koste penge, men latterligt at love noget, som i ikke kan overholde.

Historien går vist på, at de havde ansat en, som havde lovet dem en masse, men ikke kunne lave noget af det, når det kom til stykket.

Ved det har været oppe før, kom bar lige til at tænke på episoden, hvor der blev oprettet et topic her på forumet, langt før der kom bruger betaling smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan i huske?
  • #1   7. jun 2010 Haha det var en sjov tid, folk gik helt i selvsving smiley

    Brugeren som gjorde det er stadig herinde


  • #2   7. jun 2010 Tjek PB smiley

    Thomas - var du i Skrydstrup ?


  • #3   7. jun 2010 True dat

  • #4   7. jun 2010 du synes måske det skal være gratis, hvem skal så betale for at der er plads til videoer og alle de latterlige fotoalbums,
    kom nu lige hvor smålig kan man være sølle 59 kr har vi da alle råd til


  • #5   7. jun 2010 ¦|:. Philip .:|¦ - Nej så det hjemme fra terrassen smiley

  • #6   7. jun 2010 ninja warrior .
    Eller folk som dig, som ikk lige læser topic.
    Jeg kopier for dig smiley
    "Syntes det er fint at ting skal koste penge, men latterligt at love noget, som i ikke kan overholde."

    Altså, det er fint med brugerbetaling. Men ik fint at skrive 6 ting ned, som vi får for brugerbetalingen, når vi kun har fået de 2. Eller hvor meget det nu var.

    Og fang komikken i at jeg søger nogle at klage til smiley
    Er ikk inde i det juridiske, men egentlig burde vi alle kunne få pengene tilbage.
    Har jeg selvfølgelig ikke tænkt mig. smiley Betaler stadig vip engang imellem, selvom jeg ved, at jeg ikk kan få de ting, som de har lovet.

    Men ja, til dem der kan huske det topic, det var satme griner, gad godt læse svarende igen!! smiley Men tror det er blevet slettet smiley



  • #8   7. jun 2010 De sendte en pm rundt, da der kom brugerbetaling.
    Der stod en masse punkter, som vi ville få, når der kom brugerbetaling.

    Det var noget med mulighed for at fravælge kommentarer (har vi fået)
    Slut med bytte problemet (har vi ikke)
    Slut med 1234Kr annoncer (har vi ikke)
    Slut med dobbelt annoncer (har vi ikke)
    Kan ik lige huske dem alle, men mener der var flere.


  • #9   7. jun 2010 hvis du ikke mener dine behov bliver opfyldt eller føler dig snydt, hvad laver du så her.

    start da din egen gratis side i stil med denne og samme kapacitet
    GOOD LUCK


  • #10   7. jun 2010 Hvis du har svært ved at læse dette, så få nogle af dine venner til det.
    IGEN kopier jeg.

    "
    ninja warrior .
    Eller folk som dig, som ikk lige læser topic.
    Jeg kopier for dig smiley
    "Syntes det er fint at ting skal koste penge, men latterligt at love noget, som i ikke kan overholde."

    Altså, det er fint med brugerbetaling. Men ik fint at skrive 6 ting ned, som vi får for brugerbetalingen, når vi kun har fået de 2. Eller hvor meget det nu var.

    Og fang komikken i at jeg søger nogle at klage til smiley
    Er ikk inde i det juridiske, men egentlig burde vi alle kunne få pengene tilbage.
    Har jeg selvfølgelig ikke tænkt mig. smiley Betaler stadig vip engang imellem, selvom jeg ved, at jeg ikk kan få de ting, som de har lovet.

    Men ja, til dem der kan huske det topic, det var satme griner, gad godt læse svarende igen!! smiley Men tror det er blevet slettet smiley
    "


  • #11   7. jun 2010 Hvis du stadig er utilfreds syntes jeg du skal bede om at få dine skole penge tilbage.

  • #12   7. jun 2010 GOOD LUCK med godnat læsningen. Du ryger på ignorer listen, hvis du stadig tror jeg vil ha det gratis.

Kommentér på:
Kan i huske?

Annonce