{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.087 visninger | Oprettet:

LCD vs LED TV ?? {{forumTopicSubject}}

Kan det betale sig at give det mere for et supertyndt LED tv som jeg syntes har lidt bedre farver, eller skal man køre et godt gennemprøvet LCD TV til en billigere penge??

Har set et tidligere indløg om det. Men er ikke blevet klogere.. Så håber på nye indput..

Har kikket på Elgigantens super tilbud til 10999,- for et 40"

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LCD vs LED TV ??
  • #1   25. jun 2009 Var lige i elgiganten den anden dag hvor jeg kiggede på sådan et led fjernsyn, og damn det har en kanon billed.. Hvis jeg havde 12k der stod fjernsyn på, købte jeg sådan et svin i stedet for lcd..

• #2   25. jun 2009 jeg har lige købt et phillips 42 lcd med alt der skal være og lidt til, og den gav jeg 6800,- for inde hos fladskærmshoppen... og jeg var i elgiganten og spurgte netop på den led til 12000,. og der kostede denne model jeg har nu 9000,.. spurgte så om den LED var 3000 bedre end en LCD og det mente han ikke, selfølgelig var den tyndere og billedet var lidt bedre men i det store hele var den ikke de flere penge værd...det samme sagde A-Z men det er jo smag og behag....vi har ihvrtfald et kanon billede og lyd.... til det halve....

• #3   25. jun 2009 men billedet i forretningen har højst sandsynligt været en hd kanal eller blueray afspiller . men havde helt klart valgt led da det er fremtiden tror jeg

• #5   25. jun 2009 jeg har købt et LED Samsung, det er bare et fedt billedet

• #6   25. jun 2009 ja begge steder jeg var kørte de blueray, og jeg tror også LED er fremtiden men det er bare ikke nu, tror skærmene bliver bedre, det er bare for nyt endnu...så når de er super gode og alle børne fejlene er væk så er det nok tid til at skifte fjernsyn igen....men held og lykke med køb....

• #7   25. jun 2009 ville osse købe led.. der er jo en grund til de begyndt og blive solgt osse derfor priser på plasma og lcd er blevet billigere fordi led snart overtager

• #8   25. jun 2009 Sku jeg ud og købe TV i dag blev det et LED da det som Tommy siger nok er fremtiden og så har Samsungs LED tv nogle fede fitures smiley

• #9   25. jun 2009 Ham i Elgiganten sagde at hans private mening var LCD.. Kikkede da også frem og tilbage på de to typer. Og kunne ikke se den store forskel..
    Jeg fik så et godt tilbud på et 42" LG til samme pris som LED (samsung 40") men også med 4 års garanti. Og så var det 200Hz.. næsten 4000,- rabat.

Så jeg tror sku jeg holder mig til LCD i første omgang.. Selfølgelig er LED fremtiden. Men det bliver det jo ikke bedre af lige nu og her ud over det er tyndt og hænger flot på en væg.....

Men fuck jeg er stadig forvirret...

• #10   25. jun 2009 Hvis der er noget der "overtager" i den næste lange tid bilver det OLED (og det skal på ingen måde forveksles med de LED tv der findes idag) LED som vi kender det "overtager" intet som helst, så er det slået på plads smiley

Om du skal vælge LCD, LED eller Plasma afhænger i høj grad af hvad du skal bruge dit nye tv til...

Rigtig mange film, "perfekt" billede, færre kroner for flere tommer, så vil jeg sige plasma.

Delvis computerbrug, blandet tv kiggeri / film osv så ville jeg vælge LCD eller LED.

Super sprødt minimalistisk design med samme overordnede egenskaber som ovenfor så ville jeg uden tvivl nappe LED..

Det vigtigste i din jagt, er at finde et tv som DU er glad for, og som passer til netop dine behov samt pengepung... Ud og kig på nogle af de forskellige modeller og dan dine egne indtryk. Henved alle producenter har efterhånden ganske hæderlige produkter i deres sortiment smiley

• #11   25. jun 2009 nAlen * : Takker.. Tror lige jeg slår koldt vand i blodet og chekker markedet lidt ud endnu..
    Jeg gik jo ud for at finde et LED i dag. Men endte med at blive forælsket i et LG 42" til en god pris.. Men skal lige prøve nogle flere forretninger inden jeg beslutter mig.. Skal lige høre nogle flere sælgers sjove sælger triks og så sammenligne det info jeg får..

• #12   25. jun 2009 Jeg har dette: Sony KDL-52W5500....Smæk en blueray film op på dette tv DET SPILLER smiley

Men fortsat God Jagt ...

• #13   25. jun 2009 phillips 427404H billig og har det der skal til, bed dem om at sætte enj 200 hertz og en 100 hertz øjet kan ikke registrere forskellen..

Kommentér på:
LCD vs LED TV ??

Annonce