{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
602 visninger | Oprettet:

formatering af bærbar. {{forumTopicSubject}}

Jeg har ladet mig fortælle at der ligger et skjulet drev på en bærbar som man kan bruge til at indstalere vista med igen efter man har formateret men hvordan finder man dette drev hvis det er skjult.
er der en der kan give en beskrivelse på hvordan man lige gør dette steb by steb helst
computer er en Acer travelmate 5510


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  formatering af bærbar.
  • #1   10. jul 2009 Det er ikke alle der ligger denne skjulte partition på, men under alle omstændigheder skal du bruge recovery cd/dvd'en som fulgte med for at gendanne den, med mindre den under opstarten i BIOS skriver noget tryk på F? for at gendanne (recovery)



  • #2   10. jul 2009 Du skal ikke formatere den. Du skal bare bruge recovery programmet i vista og gendanne som fra ny.

  • #5   10. jul 2009 der ligger ikke vista på den mere da den kun er født med 1gb ram så den havde store problemer med at køre det men nu er der 4gb i den og der er XP på den nu og der var ikke nogen cdér med da jeg købte den for over et år siden

    Og jeg har formateret den en gang før men der brugte jeg 3 uger på at finde driver og få det hele til at virke det vil jeg gerne undgå denne gang.

    men hvordan kan man finde ud af om det skjulte drev er på denne bærbar


  • #7   11. jul 2009 er det ikke muligt at boot op fra en USB nøgle da mit cd drev ikke virker

Kommentér på:
formatering af bærbar.

Annonce