{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den Nye Iphone 3GS?
  • #1   23. aug 2009 evt htc hero ved ikk lige nogt om den men den skulle vidst være god smiley

• #2   23. aug 2009 Hero er en SUPER fed mobil, har haft den som låne telefon for HTC. Kan utrolig mange ting og er utrolig let at sætte sig ind i. Android systemet virker perfekt.

• #3   23. aug 2009 HTC Hero får generelt rigtig gode kommentarer med på vejen. I det seneste nummer af bladet Mobil, scorer den en karakter på 86%. I det nyeste nummer af bladet GEAR scorer den 5 ud af 6.

Til sammenligning scorer iPhone 3CS 76% hos Mobil og 5 ud af 6 hos GEAR.

Det er i høj grad et spørgsmål om "religion". Enten er man til iPhone, eller også er man ikke. Men det er svært spørgsmål, jeg er personligt til begge telefoner, men hvis det var mine egne penge ville jeg nok vælge Hero, da jeg ikke bryder mig om, at være stavnsbundet til iTunes.

• #4   23. aug 2009 Har 3GS og det klart den fedeste mobil/"computer"

Væslig hurtiger end den gamle!

Ellers kan du jo forme og gøre med den som altid med Iphone

• #5   23. aug 2009 Iphone 3gS ville helt klart være mit valg jeg går selv og bruger en iphone 3g og den er sku hurtigt og kører bare perfekt aldrig haft problemmer eller noget med den og så alle de programmer du kan hente til det det er for fedt =D

Iphone 3gS for du den hurtigeste mobil på market og helt klart en fed mobil den er har godt cam kan filme og alt det der og så den bare vildt hurtig har stået med min 3g og en vens 3gs der er sku forskel og de kører bare om det er 3g eller 3gS du går ik forkert ved det valg

• #6   23. aug 2009 Et af de største minusser ved 3GS, efter min mening, er manglende evne til at kunne multitaske. Selv min lille SE w910i kan have flere programmer kørende på samme tid. iPhone kan kun køre musikafspiller sammen med noget andet.

Men som nævnt, er det i høj grad et spørgsmål om religion.

• #7   23. aug 2009 N97 er altså os mega fed...

• #8   23. aug 2009 har hørt den bare skulle virke som en opdatering af den gamle

• Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #9   23. aug 2009 Du kan også købe en HTC Magic og smide Hero software på den, hvis du ikke har brug for det 3.5mm jackstik.. Så sparer du lidt mønter den vej, og har samtidig en mindre telefon, både vægt og størrelse .. Det har jeg gjort, og er vildt tilfreds med det.
    Ville aldrig købe en iPhone, simpelthen fordi du er bundet til iTunes - Og så er der mange programmører som er hoppet fra iPhone og gået over til Android, som er styresystemet på Magic/Hero bl.a.. Og det er kun en fordel for os forbrugere med en Android telefon smiley

• #10   23. aug 2009 Du kan godt bruge andre programmer end itunes hvis bare man lige leger lidt med det du kan os for over 1000 programmer apple ik har godkendt ved og jailbreake iphone du kan alt med den det en lille lomme pc

Kommentér på:
Den Nye Iphone 3GS?

Annonce