{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den nye Iphone !!
  • #1   20. apr 2010 Ja måske, men tror der går længe før den bliver at fine i butikkerne.

Er nu også meget tilfreds med min Desire.

• #2   20. apr 2010 Ja, elelr også har vi bare et dumt rygte smiley

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
    #3   20. apr 2010 viral markedsføring...

• #4   20. apr 2010 Nu har jeg set 4 forskellige billeder af den :b .
    Det kun folk inden for Apple der ved hvordan den ser ud smiley

• #5   20. apr 2010 Iphone er i mine øjne en stor uanvendelig skod telefon.

HansPassatTDIHald

• #6   20. apr 2010 Nogle i trænings centeret fandt en telefon de aldrig havde set før og tog billeder af den, og det viste sig at det var en ansat fra Appel der "Prøvekørte" den og havde tabt den.. Så der er en røvfuld på vej til ham, ligner meget godt den som er linket til..

• #7   20. apr 2010 Håber det er en billig kopi. For den er langt fra særlig stilfuld og pæn som Apple er kendt for normalt.

• #8   20. apr 2010 Om det er den eller ej, så kommer deres telefon vel i forbindelse med julen. men om jeg begribe hvorfor folk gider købe det.. jeez.

• #9   20. apr 2010 iMac, iPod, iPad, iPhone er kun én ting for dem der har de produkter, det er en religion, intet andet.

Kritiserer du deres iPhone, med div. mangler og hvad der burde være bedre, så vræler de, og himler op over, at man kun kan være misundelig på deres iPhone, derfor man kritiserer den, og samtidigt påstår de i samme øjemed, at de "mangler" kan de SAGTENS være foruden.

Men når den så kommer med de "mangler", eller de har mulighed for at få det downloaded på "æbletræet" (App store), så er der lige pludeslig intet ivejen med at ha´ det, iPhans er bare udenfor rækkevidde, længere er den sq´ egentlig ikke.

• #10   20. apr 2010 Hans H
    Så burde du nok gå til øjenlægen.. smiley

- BluezCat-DK® *
    Jeg ved ikke om jeg er IPhan, men jeg må nok indrømme at det er den bedste telefon jeg har haft. Selvom jeg svor jeg aldrig ville have en. smiley

• #11   20. apr 2010 VIl man vide mere om det nye æble, så kig hos Gizmodo : http://gizmodo.com/5520164/this-is-apples-next-iphone

• #12   20. apr 2010 BluezCat> Hvornår finder du på andet at lave end at brokke dig over iPhone og iPhone brugere? Der må da virkelig ske andet i dit liv...

iPhone er en dejlig telefon for mig. Den gør det den skal, og mere til. Jeg er ikke til Apple, men til iPhone. Jeg har aldrig haft så dejlig en telefon og HTC har ikke været i nærheden af at give mig den glæde som iPhone giver mig. At de så måske kan nogle ting iPhone ikke kan, fint nok og tillykke til dem som så bruger HTC. De bruger den vel fordi de er glade for den. Og det er da kun dejligt med et bredt marked, ellers ville det da være så kedeligt. Men at begynde at sige at folk er uden for rækkevidde er da alt for plat. Vågn nu op og se at verden er større end det du ser og du ikke kan generalisere på den måde du gør!

• #13   20. apr 2010 Musik Junkien:

Jeg skal bruge en telefon som bare kan ringe, sende og modtage sms´er og har lidt vækkeur samt kalender.
    Alt andet pis som de telefoner kan er ubrugeligt i min verden.
    Vil jeg på internettet bruger jeg min pc.
    Vil jeg se TV bruger jeg mit fjernsyn.
    Skal jeg se hvilke G-påvirkninger min bil kan lave, bruger jeg min G-Tech tingest.
    Den kan intet fornuftigt synes jeg, og aflænker billister i trafikken.

HansPassatTDIHald

• #14   20. apr 2010 Hvordan kan man leve med at have så skrøbelig en telefon?

• #15   20. apr 2010 Jeg må indrømme at min iPhone også er den bedste telefon jeg har haft til dato.. Og kunne aldrig finde på at skifte til et andet mærke. Og skal da helt sikkert ud og ha mig den nye istedet for min 3gs..

• #16   20. apr 2010 iPhone 3gs er også den fedeste telefon jeg har haft til dato, sammenlignet med mange andre touch telefoner er den klart overlegen, følsomheden i skærmen er knivskarp, menu'erne er lette at navigere rundt i, og så køre det hele bare super flydene, ingen hakker og crash's

Dog er der en del ting ved den som er lidt underlige/irriterende, feks at den ikke kan multitaske ordenligt, besværligt at vælge ringetone, vækkeurstone, samt flash ikke kan installeres på den smiley men ellers fungere den rigtig godt, især til internet, hvis man lige skal opdateres i div indlæg, som dette feks smiley

• #17   20. apr 2010 Hans H

det var den værste taberkommentar jeg har læst herinde længe.. og man læser nogle stykker.
    Du mener iphone er en uanvendelig skod telefon fordi den kan andet end at ringe og skrive.. Ok godt agument må man sige.. Den er da netop anvendelig når den kan så meget andet end at ringe og skrive.. så fatter ikke helt din påstand??

• #18   20. apr 2010 Chris H

er helt enig

multitaskning bliver muligt med det nye styresystem.. men desværre har jeg læst mig frem til der ikke kommer flash på iphonen da steve jobs mener at det er forældet!! smiley

• #19   20. apr 2010 Ja dte er skide ærgeligt at de ikke vil bruge flash smiley hvis de gjorde ville browseren være super imo.

• #20   20. apr 2010 Er spændt på, hvor god den bliver til multitasking, da der svæver rygter om, at den har begrænsninger på det område, kan nævnes, at selvom du har programmer åbne, så er det ikke ensbetydende med, at de er aktive på skærmen/i baggrunden (hvilket min nuværende gør med flair ;o) ).. Trods tyngden på en N900, så scorer den sq´ alligevel bedre karaktér hos eksempelvis Mobil og Mobilsiden.

Foruden det, så er der vist også en "tidlig" begrænsning omkring, hvor mange programmer du kan have åbne på samme tid.

Og hvad angår internet browseren, lad os se hvad der ske, det kan vel ikke blive andet end bedre, imens sidder dem med Android, Symbian og eksempelvis Maemo, og nyder godt af eksempelvis Firefox og Google Chrom, men som iPhan er man vel efterhånden væbnet med tålmodighed, og håber på, at alt det den ene model mangler, det bliver forbedret hvert år der kommer én ny.

Vi andre, vi er der allerede.

• #21   20. apr 2010 BlueCatz> er du så en BMWANS? Kører rundt i BMW og betaler for meget for sådan en bil når du kan få en billigere med flere funktioner? Det giver da ingen mening. Du køber den vel pga kvalitet og design og fordi du godt kan lide BMW? Sammenlign lige med dit eget indlæg og se hvor dum du lyder.

Jeg er glad for jeg aldrig hørt mødt en som dig før som ikke har andet at se til end at svine iPhone til.

• #22   20. apr 2010 Bluecats .. Længe leve bruger venlighed smiley ..
    Det er det de andre telefoner mangler .. Og så er iPhone den smartphone alle de andre gerne vil være ..
    Sælgerne salgstrick er den kan, stor set det samme som iPhone den har bare et bedre kamera .. Fedt

• #23   20. apr 2010 Efter min mening, er den N900 aaaalt for klodset, jeg skimmede lige denne lange og kedelige test, og jeg tænkte bare OMG hvor er den grim, og ikke særlig smart med det trykknap tastatur, hvorfor ikke have det i touchskærmen, nårh nej, det kræver jo en stylos/pegepind, før telefonen magter at reagere, en Iphone derimod er lille og lækker, touchskærmen spiller 100% det er til dato den mest følsomme skærm jeg nogen sinde har prøvet, det kunne de andre mobil selskaber lære meget af.

Link til test: http://www.mobilsiden.dk/?aId=10320

• #24   20. apr 2010 Chris H > Onscreen tastaturet i iPhone er da også noget bræk, det er alt for bette.

• #25   21. apr 2010 Nej det er det jo ikk smiley .. Den er intilligent, den trykker der hvor din finger trykker mest

• #26   21. apr 2010 Mike S > Hvis man nu skriver andet end "søde <3" og "jeg elsker dig <3", er det noget bræk. Standard tror den man vil skrive "St" istedet for "at", og uanset hvor meget jeg sloges med den, blev den ved med at rette "at" til "St". DÉT STINKER!

• #27   21. apr 2010 Gør min også nogle gange :s .. Men bruger min lige nu og ca hver gang jeg er på bilgalleriet .. Og har ikke de store problemer ..

• #28   21. apr 2010 Jeg synes det er for stort et problem. Den har også ofte travlt med at skifte simple ord ud med meget længere, bare fordi man brugte det 1 gang.

Slår man autoforslag fra, bliver den også træg at skrive på. Tasterne er bare ikke gode nok onscreen til daglig brug (jeg kan godt fyre 200 sms'er af på en dag), ligesom iPad heller ikke duer til større tekstbehandling / mailskrivning.

Kommentér på:
Den nye Iphone !!

Annonce