673 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Studietur... Studietur...

hey bg..
Jeg studere til autoteknolog, og er kommet i rejseudvalget.

vi skal bestemme hvor vi skal hen til foråret.

ville så høre jer om nogle forslag... det skal være bilrelateret, og skal ha noget uddannelsesmæssig indhold...

vi har selv snakket om
USA: hvor i ville til noget bilshow, og se nogle fabrikker.
Tyskland: ned til messe i frankfurt, og så se vw`s fabrik..

bare fyr løs.. skal helst være nogle seriøse bud

Slå lyden til
00:00
/
00:15
LIVE

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Studietur...
  • #1   21. sep 2009 Milano:

Lamborghini, Ducati og Ferrari indenfor overskuelig rækkevidde. Og så vidt jeg ved også Pagani.

• #2   21. sep 2009 ja kunne også være en mulighed

• #3   21. sep 2009 tag til sjælland og og besøg zenvo?

• #4   21. sep 2009 kristian j. ja kunne også være en mulighed, men ikke særlig fedt med en studietur til sjælland :S

• #5   21. sep 2009 har du ret i , plus at der sker nok næppe det vilde i deres fabrik lige for tiden.

men ville nok satse på tyskland hvis jeg var dig, der jeg ikke er sikker på at det er såden lige til at få en rundvisning på ferraris fabrik. og det koster kassen hvis man skal til usa.

• #6   21. sep 2009 hvor finder man nogle billlige rejser til USA

• #7   21. sep 2009 Hehe kan huske vi ikke måtte komme til Tjekkiet fordi der var billig alkohol..

Vi fik så lov til at komme til Amsterdam.. haha. Jeg skal love dig for, der blev fyret den af smiley

• #8   21. sep 2009 Nåh det var lidt off topic..

Hva med BMW? de har da et kæmpe museum samt. har da hørt man komme ned og få en rundvisning?

• #9   21. sep 2009 Det er ikke muligt at komme ind på ferrari fabrikken, har selv været der i forbindelse med en ferie, de har et museum (kedeligt) som man kan få lov at se, derimod kan du for 7 euro få lov at komme ind og se lamborghini's fabrik samtidig med at de samler gallardo'er og murcielago'er i massevis, det er fedt at se smiley

• #10   21. sep 2009 Hvad er budgettet?

Vi var i USA i ca 14 dage på ingeniørstudiet, vi var 30 personer afsted, og det kostede mellem 16.000 og 20.000 kr pr person, alt afhængig af hvilke "forlystelser" vi skulle se/prøve. Og det var efter at vi havde fået trukket et tilskud fra.

Men USA er lige pt billigt pga flybilletter, så det koster omkring 4000 kr for de billigste returbilletter, dertil kommer hotel, billeje, mad og adgang til diverse. Man kommer ikke langt for under 20.000 kr/mand hvis det er to uger, og med 9-12 timers flyvning (alt efter hvor man skal hen), så skal man ikke være derovre i mindre tid.

Modena i Italien er nok nærmere de fabrikker der tidligere er nævnt end Milano er.

Der er ikke langt fra Modena til Maranello og Sant Agata (Ferrari og Lamborghini). Ferrari er dog ikke meget ved, det er kun deres museum du kan se, men der er fabrikstur hos Lamborghini.

VW har et godt koncept med AutoStadt (og fabrikstur), og det tager ikke voldsomt lang tid i bus at køre derned. Og der er mange andre ting i Tyskland også.

Barcelona, der er lidt varmere, og Seat har samme koncept som Lamborghini, hvor du går rundt på fabrikken, med en guide, istedet for et tog som de har i AutoStadt til fabriksturen.

• #11   21. sep 2009 Og ja, som nævnt så koster fabriksturen hos Lamborghini 7 Euro, og 5 Euro for museum, dvs i alt 12 Euro, det kostede det i hvert tilfælde sidst jeg var der. Og det er den fedeste oplevelse jeg har prøvet ved et bilmuseum.

• #12   21. sep 2009 lyder spændene det med lambo.. skal man bare komme dumpende, eller skal man bestille tid til sådan en rundtur

• #13   21. sep 2009 Man kommmer bare, når der så er nok folk, så starter de rundturen, hvor du imellemtiden så bare kan kigge omkring i deres museum.
    Men de har vidst nok frokost pause fra 14-15, mener jeg det er smiley

• #14   21. sep 2009 Der er selvfølgelig åbningstider, dem skal man overholde, men hvis man kommer rigtig mange, så kunne det nok være en ide at bestille tid i forvejen, det er det generelt når man kommer som gruppe, hvilket de fleste studieture kan gå ind under, der er så også nogle steder man kan få gruppe-rabat...

Men det ser ud til at være steget noget i pris: http://www.visit-lamborghini.com/#prices

• #15   21. sep 2009 Der er også åbningstider, reservation mv på den side fra Lamborghini.

Kommentér på:
Studietur...

Annonce