{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.806 visninger | Oprettet:

Privat besked fra Journalist. {{forumTopicSubject}}

Hej alle..

Har lige fået denne private besked:

Hej Martin,

Jeg har læst lidt omkring Kiesa her på BG. Du skriver, at han kører ulovlig gaderæs en gang i mellem. Er det noget, du har oplevet personligt eller bare noget, du har hørt?

Som journalist indenfor motorsport bliver jeg jo lidt interesseret, men samtidig også lidt overrasket over, at en tidligere F1-kører og "rollemodel" for unge talenter og bilinteresserede måske har kørt på Striben.

Du må meget gerne skrive en privat besked herinde, hvis du har noget viden, som du vil dele ud af. I første omgang er jeg mest interesseret i at blive klogere på historien og ikke andet.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Slut.

Synes det er DYBT latterligt, at man nu, ikke engang på bilgalleri, kan snakke om ting uden at de skal blæses op til alverden, og jeg ved ikke hvad!

Jeg vil opfordre ALLE til ikke at svare, eller hænge folk ud i medierne. Hvad der sker på bilgalleri, BURDE blive på bilgalleri!

Gav personen en lettere ophidset tilbagemelding og sagde at det var ikke i mediernes interesse at høre mere om.

Nu er der så dem tilbage der mener det var upassende, eller at jeg hænger ham ud ved at gøre dette:

pk. 1 - De fleste journalister fortjener det.
pk. 2 - Det er bilgalleri.
pk. 3 - Jeg nævner ingen navne. Heller ikke i privatbeskeder.

-Martin

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Privat besked fra Journalist.
  • #1   29. okt 2009 Haha, det er sgu noget af det sjoveste. De mangler sikkert en ny forside til EkstraBladet.

• #2   29. okt 2009 Du skulle bare svare at han havde en 900hk skyline til markrace...

• #3   29. okt 2009 ikke for at være nedladende men hvad det er sandhed?

• #4   29. okt 2009 *SwedeSpeed*

Haha, jeg tænkte PRÆCIS det samme ;D

• #5   29. okt 2009 Syntes du har gjort det rigtige, og om man er rollemodel eller ej er da sagen uvedkommende efter min mening... Det gældes om at have det sjovt, om det er med det ene eller det andet..

• #7   29. okt 2009 Det er da meget relevant at netop den person som burde være en rollemodel over for de unge bilglade, selv skider højt og flot på loven, påtrods af han nok som en af de få mennesker her i DK har rig mulighed og kontakter for at komme på diverse baner rundt om i landet/verden

• #8   29. okt 2009 *SwedeSpeed* - Jeg har skrevet meget om Kiesa herinde.. Har mine meninger.. smiley

Jeg skrev til Journalisten: "Velkommen på forsiden, af Bilgalleri"

smiley

• #9   29. okt 2009 Who Am I ? - Hvis du læser lidt om hvad jeg har skrevet om Kiesa herinde, vil du se at jeg er dybt enig med dig.

Derfor ser jeg stadig ikke at det er mit job at "sladre" til en random journalist der kontakter mig herinde?

• #10   29. okt 2009 det er da her som alle andre steder på nettet skriver man noget må, ligger det jo frit for alle smiley men lidt mærkeligt de gider spilde tid på at lede efter det..

• #11   29. okt 2009 Who Am I ?: Jeg er helt enig.
    Men det er da en mystisk form for opsøgende arbejde, den "journalist" har begivet sig i kast med.

• #12   29. okt 2009 who am i>> Hvorfor er det relevant?? Ja han lever/levede af at køre bil, betyder det han ikk kan lave det alle andre laver? Han har da meget mere styr over sin bil end flertallet af de personer der kører streetrace.. Ved godt det er ulovligt osv, men det er ikk værre at han gør det end at alle andre gør det efter min mening...

• #13   29. okt 2009 Martin S - Det er jo et valg du har taget med at du ikke vil sladre, men ligefrem at lave et indlæg om det, syntes jeg er at strække den for langt...

Martin A - Det vil sige at vis man har mere styr over det end andre så er det okay at bryde loven? Jeg er kanon god med et gevær så må jeg gerne skyde mennesker? (ekstrem sammenligning)

Ps: Vis alle børnene hoppede ud foran toget, gjorde du så også?

• #14   29. okt 2009 Ham Kiesa!!!!.... Er han ikke danser ? smiley

• #15   29. okt 2009 Nope, det kan ikk helt sammenlignes. Mener bare at "bare fordi han er kendt" har folk pisse ondt i røven over han giver den gas dernede engang i mellem.. Det er ikk værre end hvis jeg gør det...Der er bare ingen der gider tude over det hvis jeg kører et race.. Det jeg mener hvis du kan følge den. Siger heller ikk det er i orden, men folk må selvom hva de render og laver så længe andre mennesker ikk kommer galt afsted..

• #16   29. okt 2009 Who Am I ?

Indlægget lavede jeg, som du også kan læse, som en opfordring til andre om at gøre det samme.

Jeg mener bare at hvis den pågældende gerne vil vide om Kiesa kører på striben, jamen så må han jo komme ned og kigge.

Men jeg kan godt se at det her bliver jo hurtigt til at Kiesa indlæg, og det var jo bestemt ikke meningen.

• #17   29. okt 2009 Martin A - Så længe han deltager i bilprogrammer osv. hvor han netop skal fremstå som er af de "store kanoner" inden for motorsport hører det også med til jobbet at man er et god forbilled, og det er han bestemt ikke på den måde...

• #18   29. okt 2009 sådan kan man self godt se på det.. Men trods det jubler de unge hvis han kommer trillene, og de forventer jo han fyrer den af.. Fuck jeg gad ikk være kendt, må være træls altid at være i medierne.

• #19   29. okt 2009 Who Am I ? skrev: <i>"Martin S - Det er jo et valg du har taget med at du ikke vil sladre, men ligefrem at lave et indlæg om det, syntes jeg er at strække den for langt..."</i>

Er at sladre ikke at tage munden for fuld. Martin S gør jo egentlig ikke andet end journalisten selv gør. Måske nok enda noget pænere. For det er jo ikke med navn's nævnelse!

• #20   29. okt 2009 Martin A - Han burde efter min mening slet ikke dukke op til de ulovlige arrangementer, men støtte op om de lovlige, er sikker på han kunne være et godt trækplaster vis han etc. tog watt under armen til etc. race wars i sindal osv. og kom og gav nogle tips og tricks...

Der er en bagside af medaljen i alle brancher, thats life...

• #21   29. okt 2009 Onkel Per - Nu var sladre Martin's egen betegnelse smiley

• #22   29. okt 2009 Sladre? Nu må i stoppe.. som jeg lige har bevist, så kan man med en simpel søgning på Kiesa i video-sektionen, faktisk kan finde håndgribelige beviser på, at han har kørt på Striben..

• #23   29. okt 2009 Ja, det er selvfølgelig rigtig smiley .
    Det var også mere at jeg synes at det er helt fint, når man prøver at udstille en person, så risikerer man at blive udstillet selv.

Hvad Kiesa så ellers gør / ikke gør er jeg egentlig kold over for.

• #24   29. okt 2009 Onkel Per - Præcis! Dette var ikke ment som et indlæg om Kiesa! Men om journalisten!

• #25   29. okt 2009 OK :o) Så læste jeg altså indlæget rigtig første gang.

• #26   29. okt 2009 tja jeg syntes du skulle henvise til kiesa, og så må jounalisten jo tale med ham om det,

• #27   29. okt 2009 Swede speed - så burde du da næsten have en medalje... Tosse..

• #28   30. okt 2009 Hej,

Det er mig, der har kontaktet Martin S.

Jeg vil bare give mig selv til kende, hvis der er nogen, som har lyst til at fortælle omkring Kiesas bedrifter på Striben. I første omgang vil jeg gerne høre, om der er nogle, der selv har set Kiesa køre ulovligt eller det bare er rygter?

Skriv gerne en privat besked eller på min mail: hamm@tv2.dk

• #29   30. okt 2009 Hmm frosset, den begrundelse gad jeg godt se...

• #30   30. okt 2009 Who Am I ? - Man må ikke hænge andre ud... hehe...

• #31   30. okt 2009 Jeg har hørt at der er meget koldt på TV2 sporten i de næste par dage....

• #32   30. okt 2009 Han har også skrevet til mig.

Men nu ved han det og vil han han ha Kiesa fældet på det her så får han det.

• #33   30. okt 2009 Synd og hænge den mand ud. Synes ikke nogen burde hænges ud for at køre gaderæs, også på trods af hvad han har sagt på tv osv.

• #34   30. okt 2009 Henrik H >> Mon ikke det bunder lidt ud i hvad for nogle plader han har på alle de biler?

• #35   30. okt 2009 Tør nu dine øjne Martin:P Kan du godt sove om natten når Kiesa sådan kører rundt i fine biler med slemme slemme nummerplader på?

• #36   30. okt 2009 Henrik H >> Det kan jeg sagtens, men en person som ham som er kendt og en vis form for rollemodel skal ikke omgåes skattesystemet syntes jeg.

Men du vil sikkert fortælle mig at du heller ikke ville få en lille smule ondt i røven hvis det var din nabo der havde en Lamborghini, en Porsche, en Skyline og en Supra holdende i garagen på Svenske plader?

• #37   30. okt 2009 Så må du jo anmelde ham og fortælle alt hvad du ved til ekstrabladet:P Nu har jeg bare så længe læst alle dine kommentarer om ham og kan ikke forstå du går så meget op i at en mand med så fede biler vælger at vise dem frem blandt unge. Han er langt fra den eneste, mange folk flytter sgu da adresse til sverige osv. for at få federe biler

Og jeg ville trives fint hvis min nabo skiftede bilen ud med en lambo, for så ville jeg da rende rundt med en konstant erektion når jeg var hjemme, men jeg tvivler da han er fra policen og sværger til mondeo

• #38   30. okt 2009 Henrik H >>Du forstår tydeligvis ikke hvad jeg mener og derfor vil jeg stoppe diskussionen med dig nu.

Har ingen plan om at ødelægge mandens ry, påpeger at han selv hjælper med til ligepludselig at blive knaldet at Skat og få en regning han ikke er i stand til at betale.

• #39   2. nov 2009 Har siddet og kikket på alle de indlæg der er om denne sag. Jeg må sige hold da kæft mand.. fuck mand. ha ha jeg er rystet.Pas jer selv og har mand så meget imod hvad andre gør, så hold det for jer selv!....

• #40   5. nov 2009 Martin E - >

Har du så også ondt over mig og syntes jeg skylder dig noget?? her er listen over hvad jeg har nu som står uden plader dvs jeg betaler ikke noget til noget som helst!

BMW 740 286hk
    Delta Evo1 og 2 205 og 210hk
    BMW 328i E36 Cab 193hk
    Skyline R33 GTS-T 240hk
    2xFiat 124 sport coupe
    2x BMW 750 V12 300hk x2

Ducati 999 2006 140hk
    Yamaha FZR 1000 145 HK 1994

På baggrund af din tale.. og nu skal du passe på ikke at være en hykler, så går du ind for de danske registeringsafgifter?

R.

• #41   6. nov 2009 R. >> Skal jeg virkelig kommentere på sådan en latterlig smøre der?

Ja jeg går ind for de danske registreringsafgifter i og med at det er regler og love der er udstedt og derfor skal overholdes.

• #42   7. nov 2009 okay hyg dig med din fiat punto og så lad vær at nogensinde brokke dig over afgift eller andre regler der er lavet af dine overordnet også nyd din fiat punto i din dronelignende tilstand smiley

Skal nok holde øje med dig i bakspejlet...

R.

• #43   7. nov 2009 R . >> Shit du er godt nok til grin, du aner intet om hvad jeg har af bil, men kan sige dig at hvis ikke du ejer andet end det du skrev før så bliver det ikke i nogle af dine spejle du skal kigge.

Kommentér på:
Privat besked fra Journalist.

Annonce