{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.112 visninger | Oprettet:

Så vendte lykken sku {{forumTopicSubject}}

har jo været lidt i krise her den sidste uges tid... min touran har jo været total fucked up, og jeg troede jeg skulle ruineres ... men med stor hjlæp fra min lokale mekaniker, fik vi overtalt VW danmark, til at skifte motoren, UB... så er total lykkelig nu,,,bilen var kun 2,5 år gammel og havde gået 50k

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så vendte lykken sku
  • #2   5. nov 2009 Hvis VW havde sat sig på hælene over det - så er de fanme da nogle svin!
    Medmindre du naturligvis har tunet den - så er det en anden sag!

Men tillykke med afslutningen! Det må da lette hjertet en hel del! smiley

• #3   5. nov 2009 har heldigvis fået lavet service hos VW...
    men de troede jo først at det var oliepumpen, ogdne skulle jeg selv betale... så syndes det er blevet en super løsning... smiley

• #4   5. nov 2009 det var da heldigt!!! har godt nok hørt meget møg om de touraner... der står i en test der er blevet af autobild om den , at man skal købe et telt og slå det op foran værkstedet fordi man kommer til at bruge meget tid der.. he he
    men tillykke med sejren.. (-;

• #5   5. nov 2009 og så kom det frem.. at jeg var en af de første som fik en TSI motor, så derfor ar motoren ikke testet helt igennem... da de fik den skilt ad,, manglede der gevind på en del af skruerne, og en del sad løs... har heller ikke haft andet en bøvl med den bil.. men håber da det bliver bedre nu

• #6   5. nov 2009 de ville sku heller kunne være andet bekendt end at give dig en ny motor.... lyder sku lidt som en amatør maskine at sende ud på markedet.... så der er der lidt ekstra penge til julegaver til din fam. he he

• #7   5. nov 2009 giver hele værkstedet basser på onsdag.. de har sku gjord et kæmpe arbejde.. de har slåset helt vild med vw danmark

• #8   5. nov 2009 Spændende må man sige...
    Jeg kører nemlig i en golf med en 140hk TSI motor som også er lige lidt over 2 år gammel, og jeg har satme også haft mange problemer med min motor. Lige nu døjer jeg lidt med at den af og til totalt mister træk. Så kunne godt tænke mig at høre lidt om hvad det er for problemer du har haft med din.

• #9   5. nov 2009 stort tillykke med det...

vil du ud med hvilket værksted som har hjulpet dig? smiley

• #10   5. nov 2009 Lyder godt at du har fået det bragt iorden smiley Kan det passe at alle dem med DSG gearkasser også fucker op når de runder de 100xxx. For tænke nemlig lidt på sådan en næste gang man skal ud at invistere bil smiley

• #11   5. nov 2009 rimelig hardcore gået at vinde over vw danmark - de plejer at stå godt fast. Selv kæmper jeg lidt med at få dem til at udvidde deres DSG garanti, men det sker nok næppe.

• #12   5. nov 2009 Det var sgu da fedt. Men er da for dårligt af VW at de ikke ville påtage sig det i starten, når de åbenbart godt vidste der var børnesygdomme på motoren.

<b>AJay

• #13   5. nov 2009 Godt det ende godt smiley

Men rimelig imponerende marketing af VW - alle mener jo stadig at det er det ypperste i kvalitet, på trods af alle de problemer der er med deres biler.

Men de virker også mere solide og i bedre materialer end en japser (som så bare holder bedre)

• #14   5. nov 2009 det var ikast automobilcenter som hjalp med sagen... har ikke oplevet sådan en service længe...

Lars M: jamen i starten hoppede og dansede den, når man startede op i et lyskryds, sik dne så opdateret, og dne kørte perfekt..

da jeg fik bilen, sagde den ingen mislyde, men efter ca ½ år begynde dne at lyde som om at der var dumpventil på.. og her det sidste halve år, har kompressoren hylet helt vild når den er kold..

• #15   5. nov 2009 Arrr okay... Det er så en del mere krævende ting end min.
    Den kører ellers perfekt min, efter jeg fik skiftet et par dele, men har stadig en lille periodisk fejl med den mister alt trækkraft. Men der er meget længe imellem.

• #16   5. nov 2009 hvis den starter som en kænguro i et lyskryds, er det næsten din meechatronic enhed der skal skiftes. Et kendt problem på DSG kasser fra 2007/2008. Kender til 3 der har fået skiftet den, og VW i USA har lavet recall på 55.000 biler. Sjovt nok gør VW i Europa ikke noget lign, hvilket jeg er utilfreds med. Min blev skiftet for 1 måned siden, og kører nu perfekt. Enheden koster 22k ca, så den er værd at tage med.

• #17   5. nov 2009 Tue p.. min gør det heller ikke mere... men syndes så også at det var pisse dårligt at der smuttede en tårnleje for 14 dage siden

• #18   5. nov 2009 ER GLAD FOR AT KØRE MAZDA KAN JEG HØRE!! (-; IKKE FOR AT HÆLDE SALT I SÅRET...!! (-;

• #19   5. nov 2009 skal heller ik ha en vw næste gang

Kommentér på:
Så vendte lykken sku

Annonce