{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LCD / PLASMA ??
  • #1   11. nov 2009 De er gode på hver deres måde. Ud i en butik og se på dem. Køb det du syntes ser pænest ud smiley

• #2   11. nov 2009 jeg vil sige at du klrt skal vælge plasma da det har en langt bedre levetid end en lcd skærm har og da de oftest er dem med bedst opdaterings hastighed (hertz) men du skal klart vælge et 100hz fjernsyn eller højere da det giver et fuldstendig klart billed de bedste på markedet er lige nu panasonic med deres 600hz fjernsyn!!

damm det er flot og så er det også ultratyndt.. 2,47 cm.. damm
    '

• #3   11. nov 2009 OLED

elleres ville jeg tage plasma til tv og film og LCD til konsol spil.
    Med andre ord jeg bruger bevist plasms til tv og film og har valgt et lcd til spil.... Jeg er dog ked af jeg ikke ventet og købte et led tv

• #4   11. nov 2009 Angående LED tv, så er det jo bare et LCD tv med LED baggrundsbelysning for at gøre det tyndere. Det har ingen ting med OLED at gøre, som gir et utroligt skarpt billede

• #5   11. nov 2009 Fremtiden er LED-fjernsyn. De er tynde og har en rigtig god billedkvalitet. Eneste minus er, at lyden er dårlig, så man skal have noget ekstern lyd på, før det lyder godt.

Jeg har selv et Philips 32 tommer LCD-tv med perfect pixel og ambilight. Det er så fedt. Det er en 9632 et eller andet. Det fås vist ikke mere, men det er fra april sidste år.

• #7   11. nov 2009 Philip O

tal dog ordenligt..

ja det kan godt være at det er sub field drivet der opdateres ved 600hz

medn det er jo 600 indelinger der odteres hvert for sig da det giver et bewdre og mere blødt billed. men stadig kniv skarp billed kvalitet.. bare fordi jeg ikke kommer med den store rulle af tekninsk kunden så betyder det jo ikke at jeg ikke ved hvad jeg snakker om vel.

det er jo ikke kun 14 under paneler i det som hos pioneer men 600 hvor algoritmen i fjernsynet opdatere der hvor det er nødvendigt ok!

så tag lige og snak til andere som du gerne vil snakkes til ik..

• #8   11. nov 2009 Jeg solgte skidtet for 1 år siden.. jeg ved godt der er sket meget siden, og jeg indrømmer blankt at jeg ikek har holdt mig opdateret..
    Men..

Dengang var plasma bedst til at se film på og LCD bedst til at spille på.. da plasma "flyder ud" og giver et mere levende billed ed film visning er LCD mere skarpt imellem pixels'ne og derfor vil mit råd til dig være at hvis du skal købe et nyt tv fordi du har købt en Ps3 eller lign. og skal Game i Fuld Hd, så tag et LCD.. men hvis du skal bruge det til at have hjemme biograf så tag et Plasma..

Håber det hjalp lidt..

• #10   11. nov 2009 Præcis.....

• #11   11. nov 2009 er ikke så klog i det, men har lige købt et 42" Panasonic 100 HZ plasma til 5000,- leveret og der er virkelig et godt billede og lyden er osse god, trods dårlig lydbedømmelse i test.

• #12   11. nov 2009 100% plasma da

• #13   11. nov 2009 bestilt hos merlin på nettet(en del af coop) og betalte 59,- i fragt. De sender med gls og jeg havde det indenfor ca.48 timer. Det er et Panasonic TX-P42X10Y som jeg har. Alt i alt lige knap 5000,-

• #14   12. nov 2009 Thomas W.: jeg skal heller ikke langt hvis mit går i stykker.Havde osse bestilt et 37" LG lcd til ca.4500,- ved ekspert(på nettet), men så så på et 37" plasma i butikken som de ville have 6000,- for på tilbud.Tjekkede så hos Merlin hvor det samme kostede 4829,- og for 108,- mere kunne jeg få et 42"... Ringede til Expert og afbestilte og fik af vide at LG egentlig var noget lort(hans ord).Og så 59,- i fragt landede det hjemme for 4996,-...
    Kan se at Ekspert skal have 7500,- for det samme 42"..Fragt er jeg ikke bange for, da man jo altid skal tjekke om varen er i orden uanset hvordan og hvorledes.Men der er nogen firmaer på nettet hvor man skal sende det direkte til fabrikken hvis det går i stykker, og det kan være i Frankrig eller lignende, og det skal man selvfølgelig undersøge først..

Kommentér på:
LCD / PLASMA ??

Annonce