{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.130 visninger | Oprettet:

Annonce slettet i markedet? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg fik lige en besked fra en HA om at min annonce i markedet på min ATV var blevet slettet, da den ikke var bilrelateret, og at jeg skulle forsøge mig med at sælge den på Baboom i stedet.

Da den er indregistreret som en 2personers personbil, og kun kræver b-kørekort, kan jeg da ikke lige se hvorfor den ikke skulle være tilsalg herinde?

Så hvis der sidder en HA og kigger med her, vil jeg gerne lige ha mine penge tilbage for mit VIP-medlemsskab, da jeg kun blev det for at kunne oprette min annonce herinde.

Med mange sure opstød,
Magnus

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Annonce slettet i markedet?
  • #1   18. nov 2009 det som om mange af de HA der er her inde ikke rigtig kigger hvad der står osv inden de sletter.. det sket mange gange

• #4   18. nov 2009 Der var såmænd intet galt med annoncen, og den indeholdte alle oplysninger som skulle være der, så derfor irritere det mig sku lidt, for ville da aldrig få soilgt sådan et køretøj på baboom..!

• #5   18. nov 2009 Fordi BG's regler siger at ATV'er skal på MCG eller SG

5.4 Oprettelse af biler

BilGalleri.dk gør opmærksom på at du skal have tilknytning til bilen, og derudover skal du opfylde de andre krav som stilles af BilGalleri.dk’s administration ved oprettelse af en bil her på siden.

Bilen skal være din egen.
    Alle billeder skal være tydelige og af selve bilen!
    Bilen må ikke oprettes som salgsannonce!
    Bilen må ikke være solgt ved oprettelsen!
    Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
    Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne
    Bilen skal være en bil. ATV'er mv. henvises til enten MotorcykelGalleri eller ScooterGalleri.

• #6   18. nov 2009 Og når ATV skal der over , må den vel heller ikke sælges på BG

• #7   18. nov 2009 hold op magnus du forstår da ellers godt nok at puste en stemning op hva... hvornår blev baboon nævnt???

du er jo så fuld af løgn det halve kan være nok..

jeg skrev til dig jeg havde fået at vide at alt med atv skulle slettes herinde.. men kunne sagtens se din point.. men at jeg ville undersøge det og vende tilbage til dig.. for du skulle ikke tro jeg ignorede dig.. så skal vi ikke holde os til sandheden i stedet for...

• #8   18. nov 2009 Må jeg citere fra den besked du sendte mig

"Vi kan istedet henvise dig til at benytte BaBoom.dk til salg af varer der ikke relaterer til biler."

Det ligner meget i mine øjne en henvisning til baboom? Men måske min fejl..!

• #9   18. nov 2009 den ligger i standart beskeden vi sender til alle herinde når det er.. hvad skrev jeg til dig i min nr. 2 besked efter at du havde skrevet til mig???? så drop alt det pis der...

• #10   18. nov 2009 Magnus når der nu står "Bilen skal være en bil. ATV'er mv. henvises til enten MotorcykelGalleri eller ScooterGalleri" i regler, så er der vel ingen grund til og blive ved med og pive...

Du har ikke læst regler ordenligt

• #11   18. nov 2009 men jeg kan jo se at jeg faktisk har haft ret i min sletning og du kunne selv have undgået det her ved at læse brugerbetingelserne!!!!!

• #12   18. nov 2009 Jeg kan da udemærket forstå at ikke indregistrede ATV' er ikke høre hjemme i markedet.
    Men når det er sagt, vil jeg så os mene at det er forkert at en indregistreret ikke høre hjemme? Det er sku da herinde man finder "Publikum'" til sådan et køretøj?!

• #14   18. nov 2009 thomas tja men der er jo regler alle steder i verden som man må overholde bg er et sted hvor man kan komme frivilligt ingen tvinger nogen herind

• #15   18. nov 2009 Flæberi på højeste plan...

• #16   18. nov 2009 Regler er regler, og kan man ikke følge dem ryger man ud...

Forstå det dog!!!

• #17   18. nov 2009 Bliver en ATV ikke indregistret som en bil og ikke en MC og Scooter/knallert?

• #18   18. nov 2009 Jeg sidder mest på MCgalleri. og der skal ATV'erne heller ikke befinde sig, siger de. fordi de er indregget som bil. sku svært at have en ATV smiley

• #19   18. nov 2009 det nemlig rigtig michael.. og der er nogle regler alle steder som jeg skrev der er ingen der er tvunget her ind.. så hvis man syntes det er så dårligt hvorfor så ødelægge det for dem som godt gider følge reglerne og få et seriøs bilgaller

• #20   18. nov 2009 Fuck...... Der går sku for meget børhave i den...... smiley hehe

• #21   18. nov 2009 Hvis den indregistreret som en 2personers personbil ? så kan jeg sku ikke se hvorfor man skal ligge den på MCgalleri eller baboom??
    Så høre den jo hjemme på BILgalleri. eftersom den er indregistreret som en 2personers personbil..

• #22   18. nov 2009 Haha tud da lige over sølle 29 kr!

Dem skulle du måske have brugt på at læse reglementet i stedet for, så var dette ikke sket smiley

• #23   18. nov 2009 Kan kun give dig ret andreas..! Hehe og på Scootergalleri vil jeg vel blive budt en halv kasse Puch Maxi stumper i bytte for den..!

• #25   18. nov 2009 hey ulrik.. hvis du er så dygtig at du kan finde en atv, der er indreg. og slette annoncen.. kan du så forhelvede ikke slette alleannoncer med 1234 priser inden.. istedet for at slette Én annonce på en atv. så brug dog tiden på noget der VIRKELIG hjælper.

• #27   18. nov 2009 Hehe sune det med pengene var nu bare en joke..;)

Forstår bare stadig ikke hvorfor min BIL som jeg bruger som BIL hverdag til arbejde, ikke må sælges på BILgalleri?!

• #28   18. nov 2009 Typisk admins herinde... jamen vi rydder da op i markedet jævnligt.. bla bla bla mig et vist sted....!!!

Slet nu de ting der ødelægger vores marked med omhu!

• #29   18. nov 2009 Martin hvis du nu var så dygtig at du gad at kigge forum lidt igennem så ville du finde det her OK!!!!!

http://www.bilgalleri.dk/html/for_messagedetail.asp?msg_id=616988

kom igen

• #30   18. nov 2009 og martin kan så fortælle dig at indtil nu er der rettet ca. 100 annoncer med forkert pris.. og det er bestemt ikke ha der ødelægger det herinde det er da brugerne som ikke kender reglernde

• #31   18. nov 2009 Regler er regler, og kan man ikke følge dem ryger man ud

• #32   18. nov 2009 Ulrik..
    Vil gerne vide en grund til hvorfor man sletter en Annonce med en ATV som indregistreret som en 2personers personbil

• #34   18. nov 2009 fra brugerbetingelserne.. jeg laver ikke reglerne jeg skal bare sørge for de bliver overholdt
    igen se punkt 7

5.4 Oprettelse af biler

BilGalleri.dk gør opmærksom på at du skal have tilknytning til bilen, og derudover skal du opfylde de andre krav som stilles af BilGalleri.dk’s administration ved oprettelse af en bil her på siden.

1. Bilen skal være din egen.
    2. Alle billeder skal være tydelige og af selve bilen!
    3. Bilen må ikke oprettes som salgsannonce!
    4. Bilen må ikke være solgt ved oprettelsen!
    5. Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
    6. Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne
    7. Bilen skal være en bil. ATV'er mv. henvises til enten MotorcykelGalleri eller ScooterGalleri.

• #35   18. nov 2009 muligt at der er brugere her der ikke fatter at bruge markedet, men admins, bør sku rode op i det.. dermed ikke sagt at de ødelægger markedet

• #36   18. nov 2009 hehe martin du jo håbløs...

• #37   18. nov 2009 Ulrik C

hvad er det du ikke fatter i at det er en BIL indreg som BIL...

• #38   18. nov 2009 Ulrik C

er det nu mog der er håbløs...?? ja ja, hvis det gør dig glad, og bedre til at rydde op i markedet, så må du godt kalde mig håbløs.

• #39   18. nov 2009 Så tager vi lige Nr. 7. Bilen skal være en bil. ATV'er mv. henvises til enten MotorcykelGalleri eller ScooterGalleri.

Det kan godt være at en ATV som ik er indregistreret som en personbil ikke høre hjemme på Bilgalleri.

Men en ATV som er indregistreret som er person bil? den burde vil have lov til at være her ? eftersom på reg. attesten

• #40   18. nov 2009 ja men vi er de admin som vi er vi får ikke noget for at gøre det her så vi er her i vores fritid når vi har tid.. og hvis du kigger dig omkring og bl.a. nu ser hvor meget tid jeg har brug på dit angreb på at jeg skulle rydder op i stedet hvad jeg faktisk er i fuld gang med jamen så havde jeg nok nået noget mere.. men der skal jo lige som skrives til alle brugere som ikke har lavet en korrekt annonce og det tage su lidt tid så rom blev sku ikke bygget på en dag .

• #41   18. nov 2009 vi har fået at vide fra hoved admin at atv skal slettet lige meget hvad de er indregistreret som...

• #42   18. nov 2009 så slet dog de annoncer for hulen i stedet for at klynk over lidt modstand.. sæt i gang.

• #43   18. nov 2009 Martin C: Tak..!

Bare for at tage et eksembel, er Lotus super seven indregistreret under samme krav som atv. Altså at det er en 2 personeres bil, hvor man anbefaler brug af hjelm, men det ikke er et krav. Ligeledes skal sele kun benyttes hvis dette forefindes...

• #44   18. nov 2009 martin det sku dig der klynker... jeg hygger mig fint med det men ting tager tid..

• #45   18. nov 2009 Magnus, det kan jo være TOTAL lige meget hvad den er registreret som, og hvad en lotus er..
    Det står i regler at de skal slettes, og det er hvad HA gør.

Så hjælper de squ da ikke noget du bliver ved med og pive, når det nu er regler.

• #46   18. nov 2009 Magnus J

ulrik, VIL kun være admin, ikke HJÆLPEadmin, så det hjælper ikke meget ser det ud til... hans tid er kostbar kan du nok forstå.. han skriver nemlig til alle dem der ikke har lavet en annonce rigtigt... i stedet for at slette pisset først som sidst!!!!

skal lige siges at jeg er fuldstændig enig med dig i at den atvbil du gerne vil sælge, hører til i BIL galleri´s marked.

• #47   18. nov 2009 K-finn: Der er en grund til at regler bliver revurderet til tider. Det bliver de jo kun hvis der er nogen der er utilfredse med dem, så det er såmænd den eneste grund til jeg sidder her og "piver"..!

• #48   18. nov 2009 Lad vær med at diskutere med en HA ring dog til ejerne af bg

INVIO ApS
    Stamdata
    Abonnement: Abonnér på denne virksomhed
    Cvr-nr: 29636370
    Startdato: 01.07.2006
    Ophørsdato:
    Adresse: Rued Langgaards Vej 7 5
    2300 København S

Vis alle virksomheder på denne adresse
    Telefon: 39169559
    Fax:
    Email:
    Branche: 631200 Webportaler
    Virksomhedsform: 80 Anpartsselskab
    Kreditoplysninger:
    Antal ansatte: 2-4 (1. kvartal 2009)

• #49   18. nov 2009 Hvis du brokker dig over at du sidder i din fritid så lad dog vær?

Alså hvorfor kan i ikke bare forstå at En indregistreret ATV er det samme som en bil?

• #50   18. nov 2009 ulrik, er denne bil en bil...?????

lad os så se..

http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=888711

• #51   18. nov 2009 altså hvis lortet på reg attest står som personbil ER det en personbil.. UANSET udseende af denne...
    ligeså kan man jo heller ikke nægte dem adgang her på BG... syntes at der skal til at ske nogle ændringer i regelsættet her på siden.. i (BG) må jo følge med.. og desuden syntes jeg BG mange gange hænger sig i småting.... det er vel ligesom bil stereo...... skal det så på hifigalleri???
    come on....

• #52   18. nov 2009 synes stadig bilen som ikke er en indreg. bil er tilsalg..

• #53   18. nov 2009 Vil nu give Magnus J ret i det han siger. Det ER jo en "bil"

• #54   18. nov 2009 pinligt så lidt der sker....

• #55   18. nov 2009 Ulrik C:

Hvorfor referere du til reglerne om oprettelse af bil?

Er det ikke en salgsannonce vi snakker om?

• #56   18. nov 2009 4.1 Oprettelse af markedsannoncer
    Markedet er udelukkende beregnet til køb, salg og bytte af biler og bil-relaterede ting og sager. Alt andet vil blive slettet uden varsel. I øvrigt vil din brugerkonto ved gentagen oprettelse af ikke-relaterede ting, blive sat i karantæne.

Det må man jo sige hans annonce var i og med der forefindes en reg. attest på den

• #57   18. nov 2009 Når en ATV er indregistreret som bil er det en bil og ikke en ATV glem nu alt om dens udseenet, det er altså en bil så længe den er indregistreret som bil i følge EU lovgivningen, efter dansk lovgivning ville de aldrig kunne indregistreres som biler men EU har pålagt alle lande at indregistrer dem som biler bum slut.

en ATV er er en "ATV" som ikke er indregistreret som bil men som eks. 4 hjulede scooter eller blot er til brug på privat grund altså ikke indregistreret ATV.

Der hvor det går galt er når man siger at en ATV der er indregistreret som bil stadig er en ATV, det er det altså ikke længere i og med den opfylder kravene for registrering som værende en bil så er det en bil og ikke en ATV længere.

Det er det samme som at sige jammen MPVere de høre altså heller ikke hjemme på BG mere, fordi det er jo ikke en bil det er jo en MPV (multi purpose viecle) så som Fiat multipla.

Betegnelsen ATV står kun for "brugs muligheden af køretøjet" og ikke for "typen" af køretøjet det er udelukkende bestemt ud fra de krav der stilles for registreringen for det enkelte køretøj og i mange tilfælde er det "bil" og ikke ATV/Motorcykkel eller scooter

At BG så vælger at sige ATVere ikke høre til på BG behøver jo så ikke ligge til grund for lovgivningen omkring køretøjer men blot deres egen holdning til hvor de vil have dem oprettet og disse regler skal man så selvfølgelig overholde og længere er den ikke, men det er lidt en gråzone kan man sige fordi mest af alt så ligner det jo en 4 hjulede motor cykkel/scooter selvom EU har pålagt dansk lovgivning at indregistrere dem som biler.

Hvor om alting er og uanset brugernes mening og holdninger, så har BG valgt deres holdning og regler for hvor de vil have ATV lignende køretøjer "uanset registrerings art" liggende henne og det er så åbenbart Motorcykkel galleri, når det engang blive vel kendt, så ksal folk nu nok finde ud af hvor man søger dem henne :o)

• #58   18. nov 2009 Det var da ufatteligt, som ulrik skal svines...

Det er da forhelved ikke ham der laver reglerne, han følger dem bare, hvilket mange andre kunne lære noget af!!!!
    Nu er det nok engang sådan at en skide ATV ikke er velkommen, så slet lortet, også er det skid slået, og så er der ikke mere og diskutere!!

Til dem af jer, der konstant hyler over hvor dårligt, og hvor fucked up BG og HA´erne er, hver eneste gang, chancen byder sig i forum:

SÅ SLET JERES BRUGER OG HOLD KÆFT, SÅ VI ANDRE FÅR FRED TIL OG HYGGE OS I FRED HER INDE... DER ER INGEN DER TVINGER JER TIL OG BRUGE BG!!!

• #59   18. nov 2009 Brabus: Jeg kan kun give dig ret i hvad du skriver, men sys stadig det er forkasteligt at man ikke kan sælge sin bil på bilgalleri...

• #60   18. nov 2009 hader også folk der skal være evig kloge, og altid være enige med HA og ja bare generelt er nogle brunnæser der ikke kan tåle en debat...

det er vel en af grundende til vores forum her på BG.. netop for at der kan blive debatteret...

vi kan ikke alle være enig om tingene.. og ja mange brokker sig og det har jeg da også prøvet.. men syntes nu at det er lidt plat at noget der ifølge de danske instanser ER en personbil, alligevel ikke er det fordi at BG og andre ikke følger trop og stadig lever for år tilbage..
    Jeg sidder på ingen måde og klandrer nogen personligt...

• #61   18. nov 2009 All-terrain vehicle (forkortet ATV, også kaldet quad) er en robust tre- eller firehjulet type af motorcykler, der blev opfundet af motorindustrien Honda i 1970. I dag bruges den især til landbrugsformål, men også til sport. Ved landbrug bruger man dem til: sprøjtning, fodre dyr, rive gården og køre i områder, hvor en traktor er for tung. Sports-ATV bruges til race og hop. Terræn-atv: En typisk atv som bruges til terrænkørsel er udrustet med El-Spil, (styrtbøjle) og snorkel.

• #62   18. nov 2009 Claus m: Hvor vil du hen med det? De bliver da os brugt til meget andet idag? Ved ikke hvor gammel den tekst er som du refere til, men kan da ihvertfald ikke være det nyeste? Fordi Lamborghini i starten kun lavede traktorer, bliver deres køretøjer idag ikke kun brugt på marken?

• #63   18. nov 2009 At bare fordi den er reg som en bil så bliver det 'Aldrig en bil...

En trike(3 hjulet MC) over 300 kg er også reg som en bil.. Skal den så også oprettes herinde..???

• #64   18. nov 2009 Claus M: Igen har jeg ingen steder skrevet om at min ATV skal oprettes herinde, blot at jeg ville sælge den herinde, og da den er til alm. bilkørekort, så ja så bør den sælges på BILgalleri..!

• #65   18. nov 2009 Men når en ATV ikke må oprettes herinde pga reglerne, så må den heller ikke sælges herinde.

• #66   18. nov 2009 Hvorfor skal vi nu have det med ATV'er op igen.. De høre KUN til på SG & MCG.

Og hvorfor ikke bare bruge DBA, Bilbasen til at sælge den.

• #67   18. nov 2009 Så burde man jo heller ikke kunne sælge autotrailere osv herinde, da de jo heller ikke kan oprettes... Mener bare alt der er bilreleteret burde kunne sælges i markedet på bilgalleri, og da den er indregistreret som en bil burde det ikke være så kompliceret?

• #68   18. nov 2009 Når de har ATV indlæg oprettes ender det Altid med at der er en der bliver frosset. Så slet nu hellere emnet inden det går galt, og erkend at denne debat ikke føre til noget.

• #69   18. nov 2009 STOP NU.

• #70   18. nov 2009 HOLD NU KÆFT FOLKENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HVOR GAMMEL ER I LIGE??

JEG TROR SKU AT BIL-GALLERI SKAL TIL AT BØRNEHAVE-GALLERI ISTEDET FOR!!
    FOR DET ER IK ANDET END EN SKIDE BØRNEHAVE!!!!!!!!!!!!!!

FUCK I ER SKU FOR MEGET!!

• #71   18. nov 2009 Fuldstændig enig Sweet Devil !

Det emne med ATV er for længe siden afdiskuteret, men folk tuder alligevel.. tsk tsk
    børnehave, fat nu bare de regler der nu en gang for alle er lavet....
    INGEN ATVÉR

• #72   18. nov 2009 Hold da op det er for meget læsning det her, Fat nu at der er regler og de skal overholdes uanset om den danske lovgivning siger at det du har ståene i garagen er en BIL. Vis du vil klage så er der en Ris Ros funktion her inde du kan benytte dig af i stedet for at folk som dig/jer skal oprette det ene indlæg efter det andet hvor i skal svine HA'er til og brokke jer over BG, vis i har det så hårdt så smut. I den virkelige verden vis du bliver snuppet i at køre forstærkt af politiet, begynder du så også at flæbe eller siger du til dig selv, Jeg har brudt reglerne, i den danske lovgivning og derfor, for jeg nu en dumme bøde.

Kommentér på:
Annonce slettet i markedet?

Annonce