{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fragt fra USA..
  • #1   8. dec 2009 du skal betale moms

• #2   8. dec 2009 Ja, hvis dine varer bliver stoppet i tolden. EU har jo den der klamme toldmur, så man skal betale told af alt det man køber

• #3   8. dec 2009 og det vil sige 25 % af de 900 kr...? men er det med garanti de bliver stoppet eller kan man være heldig...?

• #4   8. dec 2009 Du skal selvfølgelig betale told og moms af varens beløb..Og du skal også betale moms af fragt..

HazzarD

• #5   8. dec 2009 okay... skal gi ca 900 kr i alt på fragt og varen, er det så 225 jeg skal betale ekstra for at få mine vare...? eller er der flere ting og sager man skal betale..?

• #6   8. dec 2009 Ja det er med garanti det bliver taget. de åbner 10 ud af 10 pakker , så temmelig sikker på det..

Jamen det afhænger af hvad de vurdere du skal betale i told. jeg ved ikke hvad told satsen er i % af varens beløb.

• #7   8. dec 2009 okay... jamen det tager jeg som tommelfinger regel.. smiley stadig enormt billigt... det er 4 alpine højtalere som så vil koste ca 1215 kr, som ellers koster 16-1700 kr herhjemme, for 2 stk vel og mærket.. smiley

• #8   8. dec 2009 Jeg har købt et ur for 299 Dollar, og har betalt:
    Told 67,00 kr
    Afgift 0,00 kr
    Importmoms 389,00 kr
    Skat i alt 456,00 kr
    Importgebyr 124,00 kr
    Moms af gebyr 31,00 kr
    I alt 611,00 kr
    Til post danmark i gebyrer.

• #9   8. dec 2009 bare spør den forhandler du skal købe varen af og spør ham han ikk kan sende den som en gave så skal du ikk betale told af pakken

• #10   8. dec 2009 De åbner ikke 10 ud af 10 pakker. Mange smutter igennem uden at blive åbnet. Sjusk eller unødvendighed - hvad der passer bedst til dit humør.

• #11   8. dec 2009 Jeg har lige fået tilsendt en pakke fra USA. Den vejede 15,2 pund (knap 7 kg) og kostede 666 (!) kroner at få tilsendt. Pakkens indhold har en værdi af 1450 kr, og UPS sagde at jeg skulle forvente en regning på ca 550 kr.

• #12   8. dec 2009 Og hvis de bruger risikerer du også at få en regning ud over fra det fragtfirma der skal fortolde det du køber for dig, jeg bestilte nogle testere og skat åbnede kasserne og jeg skulle sende dokumentation for hvad det var og hvad det havde kostet....
    Jeg skulle også betale til skat inden jeg fik varene og da varene endelig kom til min bopæl var alt fint, ud over at firmaet der havde været indblandet i fragten, sendte mig 2 x regninger da der var 2 pakker sendt fra forskellige firmaer i usa, men under samme firma.
    Jeg købte inklusiv fragt for ca. 1200 kr. i usa og fik efterfølgende en regning på sammenlagt 1400 kr, fra skat og fragtfirmaet til sammen....
    Så jeg er meget påpasselig med hvem og hvor jeg bestiller mine ting fra så snart det er udlandet.
    Ud over EU....;-))

Kommentér på:
Fragt fra USA..

Annonce