{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

Hjælp ang. køb af ny computer {{forumTopicSubject}}

Hey Folkens...

Jeg har i sinde at købe denne Sony Vaio FW21E for 4000,- (Den er købt i februar, fejler intet, ingen ridser eller mangler, alt medfølger, står som ny.

hvad er jeres mening om den... Der er lidt info herunder:

* Sony FW21E
* Intel Core 2 Duo P8400 2,26 Ghz
* 4 GB DDR2Ram
* 320 GB HDD
* Radeon HD3470 256 MB Grafikkort med HDMI.
* 16,4" Skærm - opløsning på 1600*900 - super lækkert at arbejde med.
* Blueray-afspiller - brug computeren som afspiller til dit fladskærms-tv gennem HDMI-porten.
* Der er selvfølgelig webcam og en masse lækre udgange og indgange på computeren.



PS: Kan den spille Counter strike Source, Battlefield 2, samt Call of duty 4 - Modern uden at hakke eller noget og med nogenlunde grafik ?

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp ang. køb af ny computer
  • #1   13. dec 2009 har stationær. men vil helst have en bærbar.. og spiller kun lidt. men mit spørgsmål er bare om den kan trække de spil. hvilke jeg ville tro den bærbar kan. men vil gerne hører folks meninger

  • #2   13. dec 2009 256 MB grafik er ikke nok
    kan godt trække spillene men det bliver noget hakket noget


  • #3   13. dec 2009 jeg havde også tænkt på en ny bærbar istedet for stactionær, da jeg gerne vil game lidt igen... men forhørte mig så ved en af mine computernørd kammerater, hvor han sagde jeg skulle købe stactionær.. og foreslog et alternativ i computercity. http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=3119042

    Intel Core i7-920 processor 2,66GHz
    12288 MB DDR3 ram (1066 Mz)
    1000 GB sata harddisk 7200 rpm.
    Super Multi DVD-brænder
    GeForce GTX285 Grafik 1024/2431 MB
    WLAN 802.11b/g/n, LAN 10/100/1000
    Trådløst tastatur og mus
    7.1 HD audio
    2 stk. tool-less HDD porte
    Windows 7 Homre Premium 64-bit


  • #4   13. dec 2009 okay jamen 10.000 kr har jeg ik tænkt mig at ofre. kan huske min gamle computer ku spille call of duty flydende (og den var selvbygget, af en kammerat og købte den brugt for 2.000 kr havde ik kostet mange bas ører at lave..



  • #5   13. dec 2009 ifølge stefans link skal call of duty 4 modern warfare bruge 128 mb ram i grafik kortet. så er det jo fint nok det jeg har kigget på.

  • #6   13. dec 2009 Grafikkortet i den computer er ikke meget bevendt. Man kan sagtens finde en ældre stationær til en tusse som stadig trækker call of duty 4 bedre end den der.

    Ville ikke købe den, hvis der skulle games på den.. Grafikkortet er nr 118 på mobile gfx charts, det er for langt nede.


  • #7   13. dec 2009 Det grafikkort kan ikke trække call of duty så det er værd at spille på den.. de ram der er på grafikkortet siger ikke meget om hvor hurtigt det er, men om hvor stor en opløsning det kan håndtere.

Kommentér på:
Hjælp ang. køb af ny computer

Annonce