{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
803 visninger | Oprettet:

chip fra en anden bil? {{forumTopicSubject}}

hey folkens..

her en 406 2.0 turbo som jeg har et problem med, den startede med at ryge over 1.0 bar i ladetryk og slog dererfter i nødprogram.. har siden hen tjekket alle slanger og trykrør mm, men vi har STADIG ikke fundet fejlen, sidste dag hørte jeg så om en der havde samme problem i hans golf 4 gti turbo.. mange foreslog så at det måske var motorstyringen den var gal med..

jeg er så så heldig at jeg kan få en ny motorstyring til min til en rimelig pris, nu viser det sig dog at den motorstyring er chippet.. min kører std 0,4 bar. og denne motorstyring kører 0,8 bar med overboost på 1,0 bar.. ville der kunne ske noget alvorligt ved at smide den motorstyring i min bil?

i starten er det mest for at se om det er motorstyringen der fejler noget, men hvis den så virker fint ville det være rart at beholde den i smiley lidt flere kræfter kan man jo altid bruge, men dog kun hvis der ikke er fare for at jeg skal ofre motoren smiley

på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  chip fra en anden bil?
  • #1   29. dec 2009 er der ikk altid en fare for at ofre motoren? men du skal vel bare vide om motoren fra std kan klare det x-tra tryk? jeg ville ringe til en der har forstand på det.. f.eks nordic turbo og spørge dem... evt hvad der skal til for at den kan klare at køre de 0,8/1,0 bar

• #2   29. dec 2009 de fleste der bliver chippet kører med 1,0 bar smiley så de kan sagtens klare det, og har tjekket både trykslanger, og vakumslanger, troede først at det var slangen til magnetventilen, men den ser fin nok ud

Kommentér på:
chip fra en anden bil?

Annonce