{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bærbar computer ?
  • #1   13. feb 2010 http://www.leasy.dk/computer/baerbar/compaq-mini-110-1011so.aspx

kontant 2.999 kr.
    på afdrag koster den så 119 x 55 = 6.545 kr

merpris på afdrag = 6.545 - 2.999 = 3.546
    dertil kommer oprettelse på kr. 395 + betalingsgebyr på sikkert kr. 15 pr måned = 825

• #2   13. feb 2010 Renten er hjernedød ..

Deres købspris = 3.799,- eks. levering
    Finansiering = 129*67 = 8643

http://www.leasy.dk/computer/baerbar/hp-mini-110-1192eo-white.aspx

• #3   13. feb 2010 Hvis du ikke forstår deres tal derinde, så har Leasy da nået deres mål med dig.. Du skal IKKE købe el. leje produkter. Hvis du ikke har råd, så må du spare sammen til du har.

- Find evt. noget brugt. Hvis du ikke skal spille og alt muligt, så få dig en IBM R51. Har aldrig haft så god en bærbar.. Pøves selvfølgelig ikke være lige dén serie, men deres maskiner virker bare..

• #4   13. feb 2010 hold da kæft det er dyrt så:O

• #5   13. feb 2010 Kim B

Har fået en IBM T60 af min skole.. Simpelthen det værste lort jeg har oplevet! Den bedste computer jeg har haft til dato, er min nuværende MacBook Pro! Men den koster også smiley

• #6   13. feb 2010 Anders - Hvordan er den dårlig?

Gad godt at prøve de Macbooks. De skulle jo være riimelig seje, men har aldrig fået fornøjelsen af at prøve dem.

Min R51'er kører XP, med KUN keyboard customizer og HD protection. Ikke andre IBM features.

- Det virker bare.

• #7   13. feb 2010 det er da fint nok at leje.

Har selv en AEG vaske/tørre maskine fra leasy til 240 kr / måned og efter ca 2,5 år får vi den skiftet ud til en nyere model.
    den bliver både leveret og afhentet ved start/slut samt ved rep kommer de også og henter/bringer.
    den maskine vi har p.t. kostede 12.500 kr rundt om på nettet og vi giver som sagt kr. 240/måned = 7.200 altså vi sparer omkring kr. 5.300 og skal ikke tænke på om den går i stykker da det ikke er vores.

• #8   13. feb 2010 Kim B

Min harddisk er brændt sammen, plastikrammen er knækket to gange, panelerne i skærmen er gået to gange..

Specielt det med skærmen er slemt. Vi er 250 elever på min skole med en T60'er. 80% af dem har fået skiftet skærm. Og så er den generelt bare langsom smiley

Har ingen problemer haft med min MacBook. Klart den lækreste maskine jeg har haft - både styresystem og kvalitet. Pengene værd smiley

• #9   13. feb 2010 Sindssygt. Min R51'er bliver fliittigt brugt som spille maskine, når jeg arbejder på mit hus. Sidst kunne jeg ikke trykke knapperne ned, fordi der var så meget støv i den smiley Har ikke fået givet den trykluft endnu. Rettere sagt. Den får lov til at blive brugt smiley Ingen problemer med den. Kun at harddisken er fyldt op, så den kører ikke så hurtigt mere smiley

Men efter dine erfaringer, så kan det godt være jeg ikke skal invistere i en nyere en, hvis der er nogle fejl på T'erne.

- Forstår ikke den her maskine kan være lavet så godt i hvert fald. Har taget livet af to andre Medion'er.

• #10   13. feb 2010 Kim B

Ja, nogle er mere heldige end andre smiley Min mor har også brugt/bruger IBM - og den holder fint, men den er bare MEGA langsom - og harddisken er ikke fyldt op.
    Min blev da også brugt, men jeg misbrugte den bestemt ikke.

T-modeller virker svage, synes jeg.

Nogle modeller er heldigere end andre - holder dog mig altid fra Medion.

Spar op til en MacBook (Pro) - og du vil bestemt ikke fortryde det.. Men den dur ikke til spil, da der ikke bliver lavet så mange spil til Mac smiley

• #11   13. feb 2010 Hehe. Må se om jeg falder over sådan en en dag. Spiller heller ikke, så det går fint op smiley

Tjaa.. Redo hendes maskine så?

Min kørte suverænt, lige da jeg fik den på benene. Min egen skyld den er som den er nu, men jeg lever nu bare med det smiley

• #12   13. feb 2010 Jeg har en stationær med XP, så det går også smiley

Well, det ville ikke hjælpe. Det er en arbejdsmaskine, og hun har lige fået ny - og der er ikke det store at gøre.

Kommentér på:
bærbar computer ?

Annonce