{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bærbar computer
  • #2   25. dec 2010 Gå uden om TOSHIBA !!!! sidder her med en og har ikke haft andet en problemer med den, 3 gange til reparation

• #3   25. dec 2010 Her i huset kører vi med Dell .. Intet brok fra min side af med det ..

• #5   25. dec 2010 Jeg er Super glad for min Packard bell. Og synes os det er til at komme til for penge.

• #6   25. dec 2010 Har også dell, køre bare der ud af på 3 år.

• #7   25. dec 2010 Eller Sony Vaio

• #8   25. dec 2010 Jesper H - Har nok bare været uheldig, men der har virkelig været mange problemer med den, skærmen er sløv (vælter bagover) den er gået op i kanterne (skruer er knækket i gevind, fejl på webcam, fejl på touch knapper, fejl på fingerpad, fejl på usb stikket, fejl på cd drevet og netværkskortet - Alt dette er blevet skiftet / repareret og har ikke fået muligheden at få en ny da det er forskellige fejl hvergang. smiley

• #9   25. dec 2010 Acer, HP, Compaq og Packard Bell skal man holde sig langt væk fra, det er de computere som oftest skal til reparation, det er fastslået flere gange, senest i en evaluering fra et firma som sælger forsikringer på elektronik, der havde forsikret 10.000 bærbare.

• #10   25. dec 2010 (¯`·._.·[ VW ]·._.·´¯) .
    Har du overvejet at det måske er fordi der bliver solgt LANGT flere Acere, HP'er og PB'er end andre mærker, at de derfor ligger højt i disse statistikker? smiley

• #11   25. dec 2010 Plus plus plus, at folk der giver 10.000 kr for en Sony måske behandler deres bærbar meget bedre end folk der har været i bilka efter en Acer til 3000 kr? smiley

• #12   25. dec 2010 Der er mange ting der spiller ind, og folk der har et bestemt mærke der virker, konkluderer udfra det, at alle modeller af det mærke bare spiller.

Snak med en forhandler og få rådgivningen den vej. Har de lidt respekt for egen virksomhed, kan de trækkke statistikker over fejlprocenten på de forskellige mærker overall set. Dertil kommer også, at der kan være særlige service aftaler med et bestemt mærke, hvilket stiller dig bedre hvis uheldet er ude.
    Er der tale om en bærbar der prismæssigt ligger midt i, så overvej noget totalforsikring oveni, da man som forbruger også forventer længere levetid af en dyrere maskine.

• #13   26. dec 2010 Anbefaler klart Fujitsu Siemens. Det er de eneste jeg ikke har haft problemer med af alle de bærbarer jeg har ejet eller bare arbejdet med, har netop lige fået min tredje af slagsen. Jeg driver virksomhed så jeg slider temlig hårdt på dem og skifter dem ofte ud. Acer, Toshiba, Packard Bell og HP vil jeg anbefale at man holder sig laaaaangt væk fra. De er sindsyg ustabile og har mange fejl.

Asus skulle også lave rigtig gode computerer. Dem har jeg desværre alsrig prøvet, men har hørt godt om dem.

Sony og Dell kender jeg ikke meget til. Ikke andet end at Sony for et par år siden havde en tendens til at overophede. Men ved ikke om det problem er løst..

Kommentér på:
Bærbar computer

Annonce