{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spare op?
  • #1   10. mar 2010 arbej arbej jo mere du arbejder jo flere penge får du og jo mindre tid får du til at bruge dem smiley

• #2   10. mar 2010 Øhh ... du kan jo kun gøre to ting:

- Tjene mere
    - Bruge mindre

Der er jo ingen måder, man kan spare bedre op på end andre! smiley

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    jul 2004

Følger: 1 Emner: 38 Svar: 130
    #3   10. mar 2010 Hvis du ikke har rygraden til at spare op selv, så drop dit fradag og lad skat klare din opsparing, dog får du ingen renter smiley

• #5   10. mar 2010 Jeg har et fantstisk råd:

vær omkostningsbevidst! Lad være med at bruge penge på at gå i byen, købe tøj osv.
    Og så smid dine penge på en opsparing, så går der ikke lnag tid:)

• #6   10. mar 2010 smid pengene ind på en konto du ikke bare kan hæve på..

• #7   10. mar 2010 Røv en bank og rul din mor, derefter starter du med at blive pusher, mens du nasser på statskasse, ved at blive førtidspensionist.
    Så går det stærkt smiley haha

• #8   10. mar 2010 Lav en opsparing på din budgett konto, så skulle der gerne være så meget diciplin at man ikke hæver på den konto

• #9   10. mar 2010 dengang jeg fik pengene for min golf, ja den der blev smadret satte pengene ind på sådan en toprente konto der kørte på daværende tidspunkt, kontoen var åben fra ca marts til maj, hvorefter så kontoen ville være lukket i 1 år.. så her til maj kan jeg se frem til at få pengene for golfen + renter

• #10   10. mar 2010 Det handler ikke om de store indtægter, men de små udgifter..

Drop at tage i byen hver weekend, flyt evt. i noget mindre/billigere.
    Stop med at købe alt muligt ligegyldigt tøj, mobiler, osv. Køb kun hvad du har brug for..

Personligt stod jeg med en kæmpe gæld her da krisen startede.. jeg har nu betalt 80.000 af på den på det lille 1½ år der er gået siden jeg flyttede fra min dyre lejlighed til noget billigere..

Og jeg har stadig bil, hund osv.. Så det kan godt lade sig gøre..

• #11   10. mar 2010 hmm rulle gamle damer tag deres penge og medicin

og sælg det til konfimander så det dobbelt op

• #12   10. mar 2010 1. Det er ikke alle, der har en budgetkonto

2. Der er <i>mange</i> som ikke kan lade være med at hæve på dem! smiley

• #13   10. mar 2010 B A Y - Nej det er det garanteret ikke, men det burde være et krav fra bankerne når man optager lån eller lignende...

• #14   10. mar 2010 Det skal så siges som en Bemærkning til min tidligere indlæg, at jeg kun har været i byen 2 gange på de 1½ år, og har kun selv betalt den ene gang.

Jeg har ikke købt ny mobil i 1½ år, Hvis en gik i stykker tog jeg en af dem jeg havde liggende som virkede, da jeg ALTID købte ny mobil hver ½ år, også selvom den jeg havde virkede..
    JEg har lukket mit abbonement, og har fået Voice mobil istedet, der giver ejg 60,- om måneden for fri mms og sms.. så nu skriver jeg til folk at de skal ringe mig op.. hehe..

Jeg har KUN købt nyt tøj, hvis det virkelig var noget jeg manglede, og jeg har ikke købt de samme mærker jeg plejer.. Fx. var jeg i Bilka og købe sko for første gang i mit liv, sko til 200,-... I "Gamle" dage plejede et par af mine sko at koste 1500,-

De eneste steder jeg ikek har sparet er min hund og min bil.. de skal have det lige så godt som de altid har haft..

• #15   10. mar 2010 Who Am I ?
    Det er jeg så ikke enig i. Banken må da ikke tvinge kunder til en dyrere løsning end at køre det over én konto.

• #16   10. mar 2010 JEg vil så tage B A Y's parti i den snak.. men det er vel sagen uvedkommende??

• #17   10. mar 2010 Jeg siger jo lige jeg gerne vil leve smiley Skal da i byen med drengene og sådan.. Men evt. et job der giver godt, eller hvad fanden ved jeg? noget nemt og indbringende..

• #18   10. mar 2010 her kommer det hemmelige tricks til at ha mange penge smiley

brug mindre penge end du får jo mindre du bruger jo flere får du smiley

dog er der mange der ikk rigtig fatter det og ender i luxus fælden på tv

• #19   10. mar 2010 Sæt din træk procent 10 % op så for du en del udbetalt...

• #20   10. mar 2010 B A Y - Hvordan mener du det vil blive en dyrerer løsning? Man kan bare bruge samme konto type som man bruger til sin løn konto så får man samme renter begge veje...

• #21   10. mar 2010 Hvis man fx har en kassekredit på 50.000 tilknyttet sin lønkonto og den hele tiden er trukket med x-antal kr., så er det jo dyrere at have penge stående på én konto, mens man har gæld på en anden.

Derudover er det jo generelt bedst at indskyde sine penge på gæld, mens de ikke bruges. De kan jo godt stå måske 90 dage på en budgetkonto, inden de skal bruges, fordi udgifterne kommer på et andet tidspunkt end indbetalingerne.

Derudover kan det - set fra bankernes synspunkt - være noget værre bøvl at administrere for kunderne.

• #22   10. mar 2010 Jamen så held og lykke med at få din drømmebil, hvis du ikke vil ofre dig..

Ingen arme, ingen småkager.. :o)

Der findes ingen "Nemme og indbringende" jobs.. og da slet ikke i Krise tider..

Men gør hvad du vil, det er dit liv..
    Jeg kom bare med råd..

• #23   10. mar 2010 B A Y - Eftersom dennis har solgt en bil skullle han ikke også gerne have en kassekredit på hans lønkonto... Men ellers ja, vis man har både billån, kasse kreditter osv så er det klart bedre at have det mindste minus i stedet for et plus...

Kommentér på:
Spare op?

Annonce