{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
837 visninger | Oprettet:

Smadret 18" fælg!!! {{forumTopicSubject}}

Hej gutter og gut-inder...

Da jeg igår fandt ud af at jeg var punkteret på min venstre bagfælg, kørte jeg selfølgelig til den lokale dækmand i morges, og fik også dækket lappet osv.

Men da jeg som kommer hjem og får rengjort fælgen og er lige ved at sætte dækket på igen, ser jeg er der er kommet en kæmpe ridse i fælgen, som ikke var der da jeg afleverede fælgen hos den lokale dækmand... Det er jeg meget ærgelig over. Jeg ved hvad der var af ridser og skræmmer på fælgen da jeg afleverede den i morges.

Så ville jeg høre hvad I ville gøre i sådan et tilfælde...?

Mvh
Søren M

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smadret 18" fælg!!!
  • #1   5. maj 2010 Så tager du tilbage med fælgen og viser ham skaden evt?

• #2   5. maj 2010 Ja det har jeg også tænkt på jeg ville. Jeg lagde fælgen tilbage i bagagerummet med det samme igen og så vil jeg køre ned til ham i morgen og hive ham i ørene ...

• #3   5. maj 2010 det bliver bare svært at bevise. men hvis han er ærlig skal det jo nok gå

• #4   5. maj 2010 Att.: martin K

Ja du har helt ret, men man kan jo så vende den om, jeg ville jo ikke komme ned og snakke med ham hvis jeg selv havde lavet den ridse, og som jeg skrev før, så ved jeg hvilke ridser der var på fælgen da jeg afleverede den til ham.

Og ja jeg håber da han er ærlig... smiley

• #5   5. maj 2010 Søren M
    Tror faktisk ik du kan gøre meget du skulle ha opdaget ridsen da du modtog og ikke først når du kom hjem.. Jeg tror ikke han går med til det men igen prøv.

• #6   5. maj 2010 Btw. jeg var lige ved at sige til ham, at han skulle være omhyggelig med fælgen da jeg er rimelig "emsi" hvad sådan nogle ting angår, men jeg regnede med han havde styr på hvad han lavede.... Men sket er sket og det er der ikke noget at gøre ved ... smiley

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #7   5. maj 2010 Enig med Hari84.

Med mindre du er på rigtig god talefod med ham så kan du have fået den på vej hjem ved et uheldigt tilfælde på det tidspunkt og så står du dårligst smiley

• #8   5. maj 2010 Att.: - Holgato -

Ja det kunne jeg, men når det er det eneste jeg har haft i bagagerummet på vej hjem på det tidspunkt. Men det er jo påstand mod påstand... Men jeg forsøger mig i morgen og så ser jeg hvad han siger til det... smiley

Kommentér på:
Smadret 18" fælg!!!

Annonce