{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

Nøgle kørt hele vejen hen af siden {{forumTopicSubject}}

Hvorfor fanden er det at folk ikke kan lade andre folk`s biler være i fred!

Så har man fået kørt en nøgle eller anden skarp tilstand hele vejen op af bilen`s ene side...!

hvad er det der får folk til sådan noget?? udulige smålige mennesker... kan gøre mig så harm.

har folk for meget fritid, og bare synes at det er sku lidt sjovt, eller tænker de bare ikke så langt..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nøgle kørt hele vejen hen af siden
  • #1   15. maj 2010 Meld dem til poli.. Nårh... Tag sagen med med på arbejdet.. smiley

Ja det er møgbelastende, det er ren og skær misundelse eller kedsomhed..

• #2   15. maj 2010 Det skete også lige for mig her forleden.. bliver så fucking sur lad andres ting være!!!

• #5   15. maj 2010 nej ikk endnu smiley men kan være det kommer hvis det bliver ved med at være sådan her smiley

• #6   15. maj 2010 Det er squ nok ham racerkøreren du havde et mindre skænderi med :o/

• #7   15. maj 2010 http://www.youtube.com/watch?v=QErVqOCz-5o

Det er sgu snart nødvendigt...

• #8   15. maj 2010 HVAD SKER DER FOR FOLK???????????????????????????? Så sent som idag da jeg var inde i brugsen og handle, ser jeg at der stiger en spasser til mands person ud af sin bil og banker døren op i en audi (fuld knald). Og som bilintusiast, siger jeg til ham med en skarp tone- HVAD FANDEN HAR DU GANG I MAND!! jeg skulle bare lukke røven og passe mig selv. Nøj højre hånden sad løs. Men ventede på vedkommende af den audi kom ud fra brugsen, og sagde til ham hvad der var sket. SHIT?? han blev gal. Sådan en spasser.. Men satme ærgeligt med din bil B..

• #9   15. maj 2010 RustRider : Ja du siger sq noget. Noget med en nar der kørte råddent..

• #10   15. maj 2010 Rustrider.. ja altså hvis det var sket ude foran mit hus, så havde jeg nok ikke tvivlet på hvem det kunne være, efter min lille sammenstød med ham.. men det var det ikke, og et par biler længere opppe kunne jeg se at sidespejlet var blevet sparket i stykker.. Så det er da klart nogen der ikke har respekt for andres ting

• #11   15. maj 2010 Det er derfor jeg altid har en grenklipper i bilen,

• #12   15. maj 2010 Eller en bytur som ikke var en succes. og det er jo bilernes skyld NOOOT!!

• #13   15. maj 2010 Hm ja så er det nok de sædvanlige lorte unger, uden respekt for andres ting,

• #14   15. maj 2010 de helt unge i dag har simpelhen ikke noget respekt, og ved ikke hvad det ord betyder.. jeg synes at det er frustrende ....
    bare jeg tænker tilbage til da jeg var barn, der skulle jeg i hvertfald ikke prøve på at komme hjem og have ødelagt andres ting med vilje, og man turde heller ikke at svare sine forældre igen... ja jeg gjorde i hvertfald ikke*G*

og idag der kalder de deres mor for ludere og smatso, og faren for idiot osv .. de ødelægger andres ting og er faktisk pisse ligeglade med det hele..... synes det har taget en grim omdrejning.. prøv og tænk på hvordan det er om 10-15 år.. hvor ligeglade folk så er der???

• steffen n
    steffen n Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 51
    #15   15. maj 2010 arg ja. kom også ud til en smadret rude imorges og et anlæg der var flået fra hinanden. Hvis dog bare folk kunne passe sig selv og sit eget

• #16   15. maj 2010 Simon D: Havde det været mig havde jeg pappet ham en i hovedet. Har overhovedet ikke respekt for sådan nogen, og har flere gange sagt til folk jeg har set, hurtigt har jeg også fået bemærkninger som pas dig selv, men med det samme man begynder at gå hen mod dem med et andet kommentar, så begynder de at blive bange, så flygter de sku hurtigt.

Kommentér på:
Nøgle kørt hele vejen hen af siden

Annonce