{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  4x4 eksperter
  • #1   21. jun 2010 Jeg har, uden at vide noget præcist, hørt at 2,8 motoren skulle være noget være lort. Den skulle skyde toppakning meget let og ikke være nær så holdbar som 3,3'eren... Men ved det ikke...

• #2   21. jun 2010 3,3 er mere hold bar hvis du la være med at gi den for meget lade tryk, de er rimelig glade for ruste i undervogn, så den vil jeg kiggge rigtig godt igemmen.

• #3   21. jun 2010 2,8 holder næsten så godt som 3,3, bare man sørger for den er varm inden man brænder den af. Og på Gr y60 er koster en 2'' undervogn det halve af hvad den koster til 160-260 modeller:)

• #4   21. jun 2010 ja nu ville jeg jo selvfølgelig sige du sku købe en yota:) men trold er kendt meget for rust, kør en tur i den så du sikker på den virker som den skal, for nok kan den starte men kan den osse flytte sig, og gå aldrig efter lyden har set det så mange gange og man blir snydt og taget i røven, men ellers skal du jo osse være sikker på den ikk lægger olie og alt det, og så husk at det kan være en dyr bil hvis man ikk kan lave lidt selv:) er dejligt og høre at flere vil købe sig en 4x4 og se vi kommer frem igen:d hvis du ellers skal vide særlige og grundige ting ved trold så skal du spørge missen på min venneliste han har rodet med de biler i flere år og har selv et par stykker så det er i hvertfald en mulighed:) håber vi ses i mudderet:d devin:p

• #5   21. jun 2010 men en 3,3 har godt nok bedre bundtræk.

• #6   21. jun 2010 og koblingen går hurtigt ved terræn kørsel:)

• #7   21. jun 2010 .Larsen Vestsj . - Det ved jeg nu ikk rigtig, min har gået 340.00 og har aldrig været åben, den ånder ikk og bobler ikk i vandet.

• #8   21. jun 2010 Men det også den model med vacuumpumpen i topstykket, de siger de det er et forbedret topstykke, men aner det ikk hehe

Kommentér på:
4x4 eksperter

Annonce