{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

4x4 eksperter.. {{forumTopicSubject}}

søger lidt god rådgivning til et muligt 4x4 køb som kan klare lidt terræn og sne kørsel da den muligvis skal bruges til fritrækninger her til vinter så en med lidt komfort og en rimeligt moment så jeg ikke selv kommer til kort i sneen, er ikke så meget til de gamle patrol og det der så håber lidt i har nogle stærke bud som også kan køres i om sommeren prisleje er omkring 80-90kg
forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  4x4 eksperter..
  • #1   26. jun 2011 landcruiser vx80

• #2   26. jun 2011 Nissan Patrol Y61 (98 ->) Toyota Landcruiser gx90 (97 ->) Toyota Landcruiser HDJ 80 (91->) Toyota Landcruiser VX100 (98->)
    Så er der alt det der Jeep osv. ikke noget jeg vil anbefale .... Ovenstående er stabile biler, med et fornuftigt niveau af komfort og udstyr ...

• #3   26. jun 2011 Nissan Patrol Y61 (98 ->) Toyota Landcruiser gx90 (97 ->) Toyota Landcruiser HDJ 80 (91->) Toyota Landcruiser VX100 (98->)
    Så er der alt det der Jeep osv. ikke noget jeg vil anbefale .... Ovenstående er stabile biler, med et fornuftigt niveau af komfort og udstyr ...

• #4   26. jun 2011 Hvis du vil spare lidt penge så er en Pajero heller ikke helt ringe, de kører nogenlunde og trækker ganske fint, og så har de standard 100% spær på bagakslen hvilket er godt når man skal trække andre fri.
    eneste virkeligt negative er rusten og benzin forbruget i deres v6'er.

• #5   26. jun 2011 Du skal lige være opmærksom på at biler der er ældre en 6. måned 98 har misundelsesafgift og den er ikke for børn på en 4x4.

• #6   26. jun 2011 Nissan terrano.. Perfekt på vinter føre og god på landevej.. Ikke så meget traktor over den som så mange andre 4x4

Ellers suzuki som jeg har .. klare sig rigtig godt på vinterføre og er lækker på landevejen

• #7   29. jun 2011 hej jack s købe en jeep Grand Cherokee 4.7 eller en 2.7 du for super komfort og en go bil i terræn + 100% spær for og bag og hvis du så hæver 2 til 3 tommer så kan den næsten alt eller du kan også købe en jeep Wrangler er også go bil + jeep er ikke så dyrt i reservedele. .

Kommentér på:
4x4 eksperter..

Annonce