{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frist for forsikringsselskaber
  • #2   29. jun 2010 Men begge parter anmelder vel en skade, så en af forsikringerne vil jo rykke den ene eller den anden...

  • #4   29. jun 2010 Er blevet kendt 100% skyldig i at påkøre en, der i ren provokation, trak ind foran min på motorvejen og klodsede bremserne, men der gik så lige næsten 2 år før mit forsikringsselskab gad at fortælle mig at der egentlig var lavet en anmeldelse imod mig. Først da jeg skiftede til et andet selskab, kunne de give lyd fra sig...

  • #5   29. jun 2010 San T
    så er reglerne lavet om for for ikke så længe siden blev jeg oplyst af mit forsikringselskab at man har 6 måneder i til at indgive skadeanmeldelsen og dette gælder alle parter.

    ham der var kørt ind i mig trak den nemlig 5 måneder da han så fik 1 år mere skadefri overfor hans eget forsikringsselskab - hvordan det så kan lade sig gøre?? - og først efter de 6 måneder kunne min forsikring gøre noget.


  • #8   29. jun 2010 etu stinker også i lange baner, havde dem meget kortvarigt på min erhvervsbil via en forsikringsmægler og den pris de ville have var lige pludselig steget med 1000 % da det var en fabriksny leaset bil til transport mod betaling - så det endte ud i at jeg fik 4 måneders forsikring gratis hos dem pga de fuckede sådan op he he

Kommentér på:
Frist for forsikringsselskaber

Annonce