1.043 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

IKKE for Honda ejere !!!!!!! IKKE for Honda ejere !!!!!!!

Ku ikke lige sove så jeg tubede lidt rundt og faldt over 3 bestemte klips som virkelig vakte min opmærksomhed !!

De to første klip omhandler en lov der åbenbart er trådt i kraft i Ontario Canada der skal stoppe Street Racing FOR GOOD !! En rimelig efter min smag, BARSK lov! Vurdér selv smiley

http://www.youtube.com/watch?v=zadq9usA2SQ&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=OnmjVKlCHB0&feature=related

Som sagt bør Honda og specielt CIVIC ejere kigge væk, da der er meget stærke billeder !! ;o)
Sidste klip har intet med resten at gøre, bare et klip omkring evnen at være evnesvag bag et ret for real .. De første 2min eller noget ser man bare der blir givet kniv, men resten er nasty ..

http://www.youtube.com/watch?v=PhIsgxMs4iQ&feature=related

** Der tages forbehold for re-posting, trykfejl usw ..

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  IKKE for Honda ejere !!!!!!!
  • #1   4. jul 2010 Det er stadig en lov der er vedtaget om at hvis du blir taget i illegal kapogvæddeløbskørsel, så tar de din bil, du mister kortet og du får en bøde på 10.000$

Må hellere finde det klip hvor en gut fortæller det hele hehe ..

• #2   4. jul 2010 Hvor set der legetøjs agtigt ud når de lige river køleren af, river motoren ud og knuser den så den ligner en "smart" mini version af bilen.. Og fælgene stadig står.. Gangster..

Sjovt arbejde.. Men træls for tidligere ejere.. De er lidt syge derover..

Hvorfor ikk pille fælge af og sælge ?? Evt bare hugge dem op til salg i stumper.. Nu står man med en klump ubrugbart lort.. Tænk dog cash istedet for.. Tsk tsk..

• #3   4. jul 2010 Ufatteligt hvad lidt hydraulikolie kan gøre. Det var da helt vildt :S

• #4   4. jul 2010 Sådan det burde også gøres her i DK og så oprette nogle baner hvor det kan gøres under mere betryggende forhold.

• #5   4. jul 2010 Det er sateme vildt alligevel.

Men Davidsfarsm ligger meget tæt på dette sted, så han finder nok en masse gode reservedele til hans "sky-hill" biler smiley

• #6   4. jul 2010 Det må jo ikke sælge fælge osv .. Politiet må jo ikke tjene penge på andres ting ..

• #8   4. jul 2010 Det ville sgu være skønt, hvis politiet måtte gøre det samme her hjemme. Så kan det være at der ville blive oprettet nogle lukkede baner, som man kunne ha' det sjovt på....og en bonus ville være, at alle de "unge wannabe racere" ville tænke sig lidt om, inden de kørte "dørtræk" i byerne.

• #9   4. jul 2010 Jeg har set en film derinde.. Hvor ejeren bliver tvunget til at se sin bil blive mast. Det er da en straf.

• #10   4. jul 2010 phua... Det er så svært at se på når man har en forkærlighed for biler... og ejern kører da bare råddent i noget andet vil værk

• #11   4. jul 2010 René A

pas nu på, det kan være de finder på at lave den lov her hjemme, UDEN at der også bliver lavet baner til os... hvad skal der så ske?... tsk tsk.

• #12   4. jul 2010 Kennet L

Ja forhåbentlig skal det offentlige da ikke betale for de baner som de unge skal køre dørtræk på. Hvis nu de unge brugte nogen af alle de penge de brugte på bøder osv osv når de bliver snuppet for at gøre noget dumt, og så brugte dem i sammenhold til at investere i tid på baner, eller evt. søge om at anlægge en bane, så ville det da være en langt mere konstruktiv måde at bruge alle de surttjente penge på.

• #13   4. jul 2010 fordi en sådan bane vil koste så meget så det vil være meget svært at skaffe pengene blandt de "unge", dernæst så vil det være svært at få så mange unge til at stå sammen om det. kan du forstille dig 3000 unge blive enige om hvordan en sådan bana skal være fordi de alle sammen har langt penge i den?.
    så kan vi også lige gå vider til at det kræver en masse godkendelse fra det offentlige for at få tilladelse til at bygge og bruge banen, samt den skal bygges et sted hvor der stortset ingen nabo'er er!.
    dernæst så skal de 3000 unge få banen til at løbe rundt økonomisk!.
    der til kommer der krav om at der ved et sådan baneanlæg skal være div. ting. og at der når banen er i brug, skal være ambulance/falckreddere tilstede og det er bestemt heller ikke billigt, har fået prisen oplyst engang, kan ikke huske den mere, men den var helt vild!.

kan du forstille dig 3000 unge blive enige om alle disse ting?!.

lad myndighederne bygge banen, administere banen og stå for den. så kan unge betale for at bruge den. men det er nok heller ikke holdbart da det offentlige nok vil have flere tusinde for en aften!..

kig mod sverig, der har myndighederne bygget en bane og den bliver brugt meget!.
    lad os få samme tiltag i danmark.

og tro mig, havde jeg pengene så ville jeg sku gerne sætte sådan en bane op. indtjeningsmulighederne er jo enorme ;).

• #14   4. jul 2010 Hvis de indføre det i danmark så skal jeg i hvert fald ha klap beslag på mine plader og så køre jeg fra dem i stedet for at stoppe fremover, det er hvad de i mange tilfælde vil få ud af sådan en lov.

• #15   4. jul 2010 Og HVIS vi alligevel fik den bane, ville den bare ende med at ligge i Jylland, ligesom de store motorveje, steder hvor der sjældent er mange biler, istedet for at få udvidet ind mod KBH osv :S

• #16   4. jul 2010 Kennet L:
    Så må de racer-glade jo melde sig ind i de forskellige motorklubber der findes her i landet og på den måde komme ud og køre noget ORGANISERET ræs under sikre, lovlige forhold.
    Jo flere der melder sig ind sådanne klubber, jo større og mere seriøs, kan opbakning omkring lukkede baner (Som den i Malmø) blive. Men det sker altså ikke før der bliver enighed og sammenhold omkring det.

• #17   4. jul 2010 Jeg fik det fysisk dårligt. Fuck nogle fine Honda'er de smadrer smiley Det er sådan jeg håber min kommer til at se ud en dag.

• #18   4. jul 2010 Før eller efter kranen har været der?? smiley

Kommentér på:
IKKE for Honda ejere !!!!!!!

Annonce