{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

HTC VS. SE x10 {{forumTopicSubject}}

jeg er i tvivlom hvilken mobil jeg skal have fundet mig, de 2 finalister er: HTV Legend og SE X10, er der nogen der har erfaringer med kamera delen i HTC'en, evt. hvor god kvaliteten, bla. ved zoom, og hvis der ellers er nogen der har nogle sammenligninger skal de være velkomne smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HTC VS. SE x10
  • #1   12. sep 2010 **** Janni , nu med Colt :D*** *:

    Har haft HTC og deres Kamera er virkelig noget lort med mindre du tager billeder kun i dags lys og holder hånden meget stille.

    Jeg kan kun tale dårligt om HTC og deres kamera..


  • #2   12. sep 2010 Køb det eneste rigtige.. Iphone smiley

  • #3   12. sep 2010 Jeg er utrolig glad for min htc desire!
    Kameraet tager gode billeder, men nu kræver jeg heller ikke meget af et kamera i en mobil tlf.
    Jeg har et ved siden af til at klare de opgaver.


  • #4   12. sep 2010 Denne model..

    Sony Ericsson x10 Mini pro Har da Blitz.. Det kan jeg sku ikke undvære..


  • Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 925
    #5   12. sep 2010 Kameraet i en legend er ikke noget at skrive hjem om. Men på alle andre områder er den ifølge de fleste tests, foran SE'en. Og jeg kan personligt varmt anbefale den, men jeg bruger så heller ikke rigtigt kameraet, da jeg endnu ike har set en kameratelefon, hvor billederne kommer bare i nærheden af et almindeligt kompaktdigitalkamera

  • Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 925
    #6   12. sep 2010 men der er altså også blitz på en Legend, så det er da i hvert fald ikke en grund til at fravælge den

  • #7   12. sep 2010 jeg synes HTC'en virker klart fedest, men er stadig i tvivl om, om kameraet kan leve op til det jeg skal bruge det til, jeg skal bruge det mest når jeg er på skoleophold til at tage tydelige billeder til skoleopgaver, er der evt. nogen med en legend som kunne prøve at tage nogle billeder i forskellige lysforhold, og maile til mig?

  • Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 925
    #8   12. sep 2010 Og med hensyn til zoom, har jeg endnu ikke hørt om en telefon der har andet end digital zoom, som altså ikke er "ægte" zoom, men derimod blot en funktion der "zoomer ind" på selve billedet, og altså forstørrer en del af billedet, men ikke gør noget i forhold til den afstand du har til objektet.

    Men ret mig endelig, hvis nogen kender til en mobil med optisk zoom


  • #9   12. sep 2010 den eneste ulempe ved htc er kamaraet, syntes ikke den er særlig brugbar i dagligdagen.

    Men ellers en lækker mobil, htc legend.


  • #10   12. sep 2010 HAr Nokia x6 og den er jeg fuldt ud til freds med smiley

Kommentér på:
HTC VS. SE x10

Annonce