560 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Sveige Sveige

Hey.

Jeg står og overvejer at flytte til sverige, men har kigget lidt på bilerne men har ikke rigtig kunne finde noget om forsikringer. er forsikringen dyr vis en 19 årig skal bo op i sverige og have en BMW x3 eller x5 og hvad med priserne, kan det betale sig at leje lejlighed der oppe, og hvad med brugen, for skal arbejde i DK.

Dvs.
Bil forsikring - Billig?
Brobiz - Billig?
Lejeligheder kan det betale sig, eller skal man have fat i en andel?
Og så det vigtigeste - Kan man forstå hvad de siger i malmø?

Slå lyden til
00:00
/
00:15
LIVE

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sveige
  • #1   26. sep 2010 det lyder meget serioest med alt det baggrundsarbejde du allerede har gjort, eftersom du ikke engang selv kan finde ud af at tjekke hvad en fucking brobizz koster burde du nok bare blive hjemme hos moar.

• #2   26. sep 2010 forsikring bmw er ikke billigt når du er 19.. de tager efter hvor mange år du har haft kørekort

brobiz koster ca 3200 kr om måneden

man kan sagtens leje en billig lejlighed i malmø områddet ca 5500 svenske kr for en lille 2'er og det er incl vand og varme

og ja det er sku nemt nok at forstå hvad de siger her ovre..

• #3   26. sep 2010 Det kræver nok ført jeg bor hos min mor - Men kan bare ikke få det til at regne ud, så det kunne jo godt være der var nogle der kunne give det et slag på tasken, som måske lige stod og viste det.

• #4   26. sep 2010 Tja billig og billig.

Din bil forsikring er klart billigere end i DK.
    Det er svært at leje bolig herovre fordi du ligesom i DK skal have stået på venteliste.
    Enten skal du leje af en privat ellers skal du have fat på www.kanslihuset.se
    Det er leje boliger i Bunkeflostrand. Det koster dog en del mere end hvis flytter længere ind mod Malmö.
    Vi giver 6500,- SEK for leje alene. Så kommer der parkeringspladser og el selvfølgelig.

Brobizz'en afhænger meget af hvor meget du kører. Vi betaler mellem 7000-9000 SEK om måneden for 2 biler.

• #5   26. sep 2010 Hvad med biler.

- Har kigget inde på den her side http://www.blocket.se og det er faktisk rimligt, men er der ikke en side ligesom bilgalleri, eller en anden god side og kigge på biler på, har kigget på mange fra google af, men det kunne godt være nogle af jer havde en i kan anbefalde?

• #6   26. sep 2010 jo de har garaget.se

• #7   26. sep 2010 Hvis du skal købe bil så brug www.bytbil.se

• #8   26. sep 2010 Hvis man skal bruge 7000-9000 SEK hver måned på bro? så kan det sku da ikke betale sig? 5000 DKR bare til en fucking bro?

• #9   26. sep 2010 Mr K:

Læs hvad manden skriver.. det er for 2 biler.. samt du får et fradrag på 100 kr om dagen ( 50 nkr hver vej)

• #10   26. sep 2010 Dalsgård: Man bliver frosset af en taberadmin hvis man linker til en "konkurrerende side" til Bilgalleri.dk, så skriv en pb efter link.

Og BMW er noget af det absolut dyreste i Sverige at forsikre.

En Supra MKIV TT er fx billigere for mig at forsikre end en BMW 320i E36 smiley

• #11   26. sep 2010 Hvis 1 bil skal køre over broen og tilbage hver dag hvad koster det så efter fradrag?

• #12   26. sep 2010 hmm hey alle sammen det kan godt betale sig og flytte til sverige for du kan trække broen fra eller næsten hele broen...
    og ang bolig ja jeg ville ikke flytte lige over på den anden sidde jeg ville kigge i noget der hedder lund der bor rigtig mange dansker og det er ikke dyrt der op... og det tager ikke langtid og komme til danmark..
    og som der er blivet forklart ang forsikring så er det billigt end her i danmark men den er lidt dyr da du ikke er så gammel...
    men jeg ville råde dig til og gør det....
    man kan altid rejse tilbage og man kan ikke gør det når man har startet familie og børne går i skole eller det bliver vært fald sværet valg..

• #13   26. sep 2010 BG´s vrede Villy .:

arh pis jeg kom til at skrive forkert... jeg kender min straf og skal lige finde et reb så jeg kan hænge mig...

Kommentér på:
Sveige

Annonce