{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Xbox vs Ps3 ?
  • #1   28. okt 2010 Det er ikke mange dage siden vi har set et lignende indlæg.

    Så her er folks kommentarer til dem begge :

    http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=736824


  • #2   28. okt 2010 Klart PS3.

    Den kan nemlig også spile 3D spil og fremvise 3D blueray film på et 3D TV.

    Når man skal give op til 4000 Kr. for en alm. 3D blueray afspiller så er en PS3 da noget af et røver køb sammenlignet med disse.

    Ellers er det nok bare en smags sag og et spørgsmpl også om hvad du har behov for at bruge den til.

    Men 1 ting der afgjorde valget for mig var at jeg havde brug for en 3D afspiller og hvad er federe end også at kunne side og spille i 3D, det giver klert oplevelsen et nyk op af stigen.


  • #3   28. okt 2010 Den nye Xbox kinect, slår PS3 med flere længder!

  • #4   28. okt 2010 FoxyLise !
    tak for det smiley havde jeg lige overset

    BRABUS
    Det med 3d vidste jeg egentlig ikke. Var klar over det med bluray. Men 3d lokker da lidt smiley
    Har dog en bluray afspiller, så behovet er mest så man har lidt tidsfordriv med vennerne også smiley dvs div multiplayer som bilspil, lidt fifa evt eller andre sjove ting når det lige regner udenfor


  • #5   28. okt 2010 Brabus, du skal finde dig et andet sted at købe dine bluray-afspillere hvis du giver 4000 for en afspiller smiley

    Overvejede også at købe en PS3, og flere fattede heller ikke hvorfor jeg ikke gjorde det. Jeg valgte en standalone BRafspiller, af flere grunde, jeg har en xbox360, bruger den aldrig, så hvorfor have en afspiller mere stående.

    Nu er det muligt det ikke længere er tilfældet, men xbox har den største opbakning fra spilproducenterne, dvs der udkommer flere spil til xbox end ps3 - IKKE sikkert det er sådan længere...
    Ja og så kinect, skulle være så meget bedre end andet - har dog ikke prøvet...


  • #6   28. okt 2010 Ps 3 er kun til børn, Xbox er og bliver bedst.
    Selve online del er perfekt
    kender flere som har problemer med ps3, også kan drevet brænde, prøv at finde en ps3 på ebay uden defekt drev


  • #7   28. okt 2010 Erik A

    Ja nu havde du en spille konsol, så forstår jeg godt du ikke ville købe en PS2, men nu havde jeg altså ingen spille konsol, plus at du glemmer vist lige at jeg skrev "OP TIL" 4000 Kr. smiley
    Ved godt at man kan købe low budget 3D blueray afspillere, og dem holder jeg mig så fra ja, har set og prvøet et par stykker bla. samsung, gud fader bevares mand.
    Så hellere den der koster noget mere fra Panasonic.
    Men igen, så er prisen jo vild i forhold til at man kan få en PS3 for under den halve pris som så både kan det ene og det andet.

    Og skal du sammenligne en den nye Xbox med noget tilsvarende så må det være den nye PS4 som er under udvikling og har været det en del tid.
    Nogle har lækket oplysninger om at den har været til afprøvning for funktionalitet, husker ikke stedet, men dette sted kunne så ikke lige overskue at skulle holde den hemmelighed for sig selv :o)


  • #8   28. okt 2010 er klar til Ps3
    1. Genopladelig controler er std. hvor imod det er extra til Xbox
    2. Det er gratis at spille online på ps3. Hvor imod man skal betale for det på Xbox.
    3. Br.Drev.
    4. Muligheden for 3D
    4. Pænere design. (smags sag)
    6. Og sidst men ikke mindst GT5. Som meget gerne snart endelig skulle udkomme.

    Men du skulle jo gerne have den samme konsol som dine venner for at kunne spille sammen med dem.. så køb da den samme som dem.,


  • #9   28. okt 2010 Strand .
    de har kun pc. Ham der har en xbox ser jeg ikke så tit da han er fra kbh


  • #10   28. okt 2010 brabus: så du vil sammenligne en xbox 360 Slim og en ps4? hvad med en ps3 slim?
    det er rigtigt xbox delen koster online men til gændgæld kan man bruge den til noget og det hele fungere det er fanme ringe på ps3!
    strand skriver han vil vælge den pga. gt5. jeg er ret sikker på gt5 ikke kommer til og overgå forza 3!
    plus kinect er for sygt!
    den eneste fordel jeg syntes der er ved ps3 er at den her en bedre afspiller til film og bluray, men de skulle vidst osse være svage har jeg hørt!
    prisen taget i betraktning ville jeg vælge en xbox 360 slim.!

    mvh. en ps3 slim og xbox 360 slim ejer


  • #11   28. okt 2010 og ang design så kig lige den nye xbox 360 slim i piano sort den ser fanme for ond ud

  • #12   28. okt 2010 men det er den evige diskution hver mand sin smag.!

  • #13   28. okt 2010 Stemmer for PS3. Men har også altid haft PS konsoller.

    Men igen. Det er en smag sag. Kommer an på hvad man er til.

    <b>AJay


  • #14   28. okt 2010 Jeg siger bestemt også PS3. Har en kammerat med PS3 og en med Xbox og hele spiloplevelsen er klart bedst på PS3, controlleren er bedre, opsætning af menuen er bedre... blueRay 3D delen er aweSome, og hvis du skal ha rat og pedaler er det klart nr et at kunne købe logitech G25 og bare plugge i frem for det "crap" rat Xbox laver og man er nødsaget til at bruge hvis man har en sådan... herfra Xbox er "no go" og PS3 er "Thumps up"

  • #15   28. okt 2010 Er også selv tilhænger af ps3. Fed maskine. Og dem jeg kender som ejer en har aldrig haft problemer.. Vi spiller tit online. Det kører bare nice smiley

  • #16   28. okt 2010 allan t p
    hvad skal man med g25 når man har en porche ret til xboxen!


  • #17   28. okt 2010 rat*

  • #18   28. okt 2010 så kan g25 vidst godt futte hjem

  • #19   28. okt 2010 Laier .

    Jeg kommenterede på det Alexander R. Han skrev:

    citat: "Den nye Xbox kinect, slår PS3 med flere længder!"

    Skulle man ikke lige sammenligne æbler med æbler og pære med pære :o)

    Min gamle brabus slår da også en BMW M5, men når man siger det til folk, så tror de straks man snakker om en E39 eller E60, når det på det tidspunkt de lavede brabus modellen i 1989 var en E38er den blev konkurent til og slog af pinden :o)
    Men tager man den nyere E39 så er kampen Ulige, men den er så også bare 10 år nyere og så er det jo en V8er på 5 liter den køre med.

    Så æbler mod æbler og pære mod pære.


  • #20   28. okt 2010 Vil også sige ps3, har begge og synes ps3'en er meget bedre. Også derfor jeg er ved at skille mig af med xbox'en

  • #21   28. okt 2010 brabus: men når man nu kan sammenligne ps3 med xbox 360, hvorkan man så ikke sammenligne ps3 slim med xbox360 slim,

    der er jo osse kommet det der hedder move til ps3 som er modsvar til kinect det sutter bare!
    kinect er jo bare noget ekstra udstyr til xboxen?


  • #22   28. okt 2010 jeg sammen ligner jo netop ælbe med æble og ikke xbox men noget som ligger langt ude i fremtiden

  • #23   28. okt 2010 Laier .

    Jeg tænkte på den nye Xbax, var ikek lige klar over Kinec var deres svar på move og Wiis controllere.

    Men ja så er det sådan det er, slim mod slim.

    Jeg synes stadig der er mange gode grunde til at vælge PS3eren, man vælger den jo ud fra et helheds billede af hvad den har at byde på, og her synes jeg blot at blueray delen og 3D muligheden overskygger en hver tvivl om hvorvidt den ene er en bedre konsol end den anden.
    Eftersom mange Dansker ikke har investeret i en blueray afspiller men stadig er på DVD nivauet men at mange faktisk har investeret i et nyt 3D TV uden reælt at have en blueray afspiller, så har SONYs PS3 spillet en væsentlig rolle for valget af konsol for mange ny købere.

    Som ren spillekonsol skal jeg ikke gøre mig klog på om Xbox er et bedre valg, jeg synes blot at Sony´s virker som et langt bedre produkt at have med at gøre end en Xbox som virker mere som et stykke legetøj end som et voksent produkt der er kredset for i detaljerne.


  • #24   28. okt 2010 mikkel p:
    i slim version som sort set den eneste man kan købe mere er der rodet bod på støjen.!
    den var nemlig herre træls


  • #25   28. okt 2010 jeg kan heller ikke rigtigt vælge derfor har jeg begge dele! smiley

  • #26   28. okt 2010 klart bedre greb på xboxen! men til gændgæld vejer ps3 kontroleren mindre!

  • #27   28. okt 2010 Mikkel P

    Det siger min kone også når jeg køre en tur i hende, hun synes bare det strammer helt vildt :o)


  • #28   28. okt 2010

    Xbox for life..

    Because ..... der er jo ingen fede spil til ps3 ??

    Og hvem hulen gider at vente i 5 år på at udvikle noget som ligner det gamle spil 100%? (GT5)

    bedre controller
    bedre grafik (se evt gta)




  • #29   28. okt 2010 til alle dem der tror gt5 kommer til og styre verden tjek lige den her klip!
    Total urellistisk! nakker lige en f1'er med 20-30 sek på en omgang

    http://racemag.dk/2010/10/28/14799/


  • #30   28. okt 2010 Er helt på samme vogn som Mikkel..

    Xbox er den eneste rigtig konsol alt fungere bare bedre og der er langt flere fede spil til den. plus alle fordelene som facebook-msn-mediecenter-bedre online-bedre joystik-bedre pris-pænere design og Kinect som kommer til og overgå alle de andre maskiner. kan simpelthen ikke se noget dårligt ved den.

    Bluray er det eneste PS3 har og prale med. og det sutter den enda til..

    XBOX360 all the way..


  • #31   28. okt 2010 Og så glemte jeg enda også og nævne at den vennekreds man har og får via xboxlive er da ikke til og undværre når man først kommer igang. man kan jo fyrre en helt fest af gennem xboxlive. og møde og snakke med mange nye mennesker. og de sølle 59kr i måneden mærker man sku ikke. sys det er det hele værd. fordi det hele fungere SÅ godt..

  • #32   28. okt 2010 PS3 altid, har ikke haft problemer på nogen måde, PS store er fint.....

    Xbox, er det ikke noget med en gammel Johnny Cash sang...... (red ring of fire) http://www.youtube.com/watch?v=vGXMrJafaCE&feature=player_embedded#!
    Er problemet blevet løst med den nye xbox slim?


  • #33   28. okt 2010 Det lyder til at være en smagssag med de 2 der så?
    smiley jamen så må jeg vel rafle. hehe.

    Mikkel P
    ja det kunne ellers ha været fint at prøve dem inden man tog beslutningen. synd at være xbox fan uden at vide det, mens man står ved kassen med sin nye ps3


  • #34   28. okt 2010 Jeg har begge konsoller - Købte en Xbox Elite for at spille FM3 og Gears of War..

    Jeg foretrækker min PS3 klart.. Den kan man jo ha tændt uden at skulle ha høreværn på.

    - Folk der siger Xbox 360 ikke larmer, er enten døve eller blinde af fanboyisme.

    Men vælg den konsol med det spiludvalg du vil ha..


  • #35   28. okt 2010 og dem der syntes den larmer må jo sidde i et stille rum og spille uden lyd.
    den nye slim larmer mindre end PS3.

    Og nielsen Problemet er løst. den får ikke længere RROD. skulle den alligevel blive for varm kommer den med en besked på skærmen og så slukker den.
    Men har jeg endnu ikke set eller hørt nogen gøre.

    men det er en smagssag helt klart.

    Har man en bluray afspiller i forvejen kan jeg ikke se noget brugbart ved PS3.


  • #36   28. okt 2010 hifi manden har åbenbart jordens dårligste hørelse - eller er blind af fanboyisme.

  • #37   28. okt 2010 Muligt det ikke er "større" problem. Men det er en pestilens som bare ikke burde eksistere i år 2010.

    Hvis jeg skruer højt nok op for fjernsynet overdøjer jeg også en støvsuger, men det ændre jo stadig ikke på det faktum at det er en ekstrem belastende lyd at høre på.


  • #38   28. okt 2010 Mikkel P, jeg er åbentbart blevet så gammel at jeg blev nød til at google hvad FANBOY betød........ smiley der må jeg sgu sige nej, ikke lige beskrivelsen af mig, men godt forsøgt..... smiley

    Min personlige mening er blot at jeg ikke kan se hvad jeg skulle bruge en Xbox til, derfor vil jeg vælge en PS3 til hver en tid...... Efter Xbox'en tabte HD-DVD/Blu-ray kampen så syntes jeg den er blevet lidt forældet, min ps3 er efterhånden 4 år gammel og fungere stadig perfekt, jeg havde sgu ikke troet at da jeg købte den for 4 år siden at jeg så idag vil kunne spille 3D film på den samme maskine, uden og gøre andet end at opdatere den, ingen ny hardware eller tilføjelser........

    Det fedeste spil ever bliver dog stadig solgt til begge konsol'er samt pc, så valget er nok lidt personligt.....


  • #39   28. okt 2010 Sagde jeg ikk Xbox var bedst smiley hehe.

Kommentér på:
Xbox vs Ps3 ?

Annonce