1.563 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Byde på hus Byde på hus

Hejsa

Ja, det har INTET med biler at gøre, men er også oprettet under off topic, så håber at det går smiley

Men jeg søger et godt råd omkring bolig, da fruen og jeg har forelsket os i et hus. Vi er førstegangskøbere og økonomien er på plads og vi er godkendt til lånet osv.

Huset er fra 2006 og dengang kostede det ialt 2.000.000,- med grund og det hele. For et år siden bliv det så sat til salg for 1.600.000,- Nu er det så lige reguleret ned til 1.500.000,- og vi ved at ejerne ER flyttet til deres nye hus, så de vil jo selvfølgelig bare gerne af med det.

Huset fejler INTET og der er INTET at komme efter i tilstandsrapporten.

Vi vil jo gerne have huset, men man kan jo ligeså godt købe det så billigt som muligt.

Havde det været DIG, hvad havde DU så budt?

Håber på lidt input.

Mvh Klaus

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Byde på hus
  • #1   26. nov 2010 det er da bare at skambyde. du kan højest få et nej og kan derefter komme med et lidt bedre bud.

• #2   26. nov 2010 havde budt 1.45. hvis huset er helt iorden skal du ik forvente det store afslag...

• #3   26. nov 2010 De står i en presset situation, så tror godt du kan presse dem :).
    Men ville byde 1,35 mil

• #4   26. nov 2010 300.000 under og så ellers gået opaf indtil jeg var nået til den pris de ville have smiley

• #5   26. nov 2010 Havde købt det på 1.5 før der er nogle andre der snupper det.. tvivler på at det kommer længere ned før et godt stykke tid hvis en anden ikke nupper det. De sætter det ned fra 2 til 1.6 og derefter til 1.5.
    Men prøv og sig 1.4 - 1.45 og så flytter i ind med det samme.

Sådan ville jeg havde haft gjort det. smiley

• #6   26. nov 2010 Nu er det jo ikke alle steder du får lov at byde 3 gang så kan godt forstå du gerne vil tænke dig om! Du skal også kigge ind ad og se du selv synes er rimlig. 1,4 synes jeg ikke er helt af vejen men er i flere om det og i vil have den så byd da 1,5 hvis i synes det er rimlig og i bare vil have den.

• #7   26. nov 2010 det er jo svært at sige når man ikke har set den men jeg kontaktede en gang en ejendomsmægler og fik ham til at hjælpe mig med en handel man skal bare sørge for at det er en konkurende ejendomshandler og de ikke kender hinanden :O)

• #9   26. nov 2010 50000- 100000 over 30 år mærker i jo heller ikk nogle steder!

• #10   26. nov 2010 du kan også kigge på pantebrevene og se hvor meget plads der er i budgetet til at gå ned i pris hvis den er fuldt belånt er det jo ikke sikkert at sælger kan gå net i pris belånt afslag kan også bestå i at man overtager straks men overtager om 6 mdr eller lignende men som sagt kontakt en ejendoms mælger og det han koster jeg gav 1000 kr under bordet er sku gevet godt ud

• #11   26. nov 2010 Hvem sælger huset for dem? Hvis det er home laver de en budrunde og de 3 højeste bud går videre til næste runde hvor højeste bud er gældende. Skam bud kommer man ingen vejne med. Men hvis i vil have huset så giv da de 1,5 eller 1,45mio. Så er i sikre på huset er jeres i 99% af tilfældene.

• #12   26. nov 2010 Hvis i fx siger i kan overtage her og nu kan der være noget at hente.

• #13   26. nov 2010 vill byde 1,4 lige på, også se om sælger går med til det, ellers kan det værre de kommer med et andet tilbud,

købte hus for 4 måneder siden, bød 150000 under prisen,
    sælger ville så kun gå 100000 under prisen,
    så jeg købte

• #14   26. nov 2010 Hejsa

Mange tak for alle jeres svar. Sjovt at se, at der trods alt er en smule delte meninger smiley

Jo, vi står faktisk klar og kan overtage det med det samme, og umiddelbart fornemmer jeg ikke at der er andre om buddet. Netop derfor synes jeg også, at vi måske skulle prøve at presse den lidt. Jeg er dog heller ikke interesseret i at totalt skambyde dem, og risikere at de beder os om at hoppe af h....... til.

Det skal siges, at vi vil købe det på et 20årigt lån, så selv en 50.000 - 100.000,- kan bestemt mærkes, både på den månedlige ydelse og i sidste ende.

Jeg tror at vi prøver med 1.350.000,- og så ser hvad de siger. Jeg har haft det tal i hovede hele dagen, af eller anden årsag.

Men mange tak for jeres inspiration venner :-))

Mvh Klaus

• #15   26. nov 2010 Hov... Lige en detalje. Hvorhenne kan man se hvor meget der pt skyldes i huset? Kan det ses nogle steder?

• #16   26. nov 2010 Man skal så bare tænke lidt over hvorfor man byder under. Hvis huset intet fejler er der jo intet at byde om. Specielt ikke hvis vurderingen ligger noget højere på huset end det står til smiley og ja 100.000 kr på et 20 års lås er ca 400-450 kr om måneden der er sparet.

• #17   26. nov 2010 Restgæld kan det ikke ses i salgsopstillingen??

• #18   27. nov 2010 man kan se alle oplysninger i en salgsoptilling

• #19   27. nov 2010 Jeps, har fundet restgælden i salgsopstillingen smiley

Kommentér på:
Byde på hus

Annonce