{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Xbox råd .. {{forumTopicSubject}}

Hey bilgalleri overvejer at invistere i en xbox, hvilken model ska man invistere i? http://www.guloggratis.dk/x-box/x-box-360/annonce/9879924 er det med hdmi? Og har læst noget med en fejl der hedder red light, sker det tit eller er de holdbare nok? Har haft ps3 før , men var meget skuffet over den.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Xbox råd ..
  • #1   25. jan 2011 Xbox er med HDMI indgang smiley
    Jeg vil ikke anbefale dig at købe en Xbox da der er så mange af dem der får RROD. Jeg har igennem tiden lavet 8 af mine kammeraters Xboxe da de fik det. Det er ikke så svært at lave, men det tager lidt tid og tålmodighed smiley Computer og PS3 er vejem frem. hvis du kan vente ca et år endnu så køb en PS4

• #2   25. jan 2011 Ja ku godt være jeg ska nøjes med min gamer comp smiley .. Ville bare gerne ha spil som guitar hero f.eks.. Men ka måske også fåes til comuter

• #4   25. jan 2011 Ja sad også lige og tænkte med RROD. Det er en saga blot og ud over det kunne man til enhver tid indsende sin XBOX med RROD og få den ombyttet til en spritny da det var en hardware fejl der gjorde at de fik det.

Det med at XBOX har HDMI er ikke givent. De første Arcade versioner kom uden. Men køb en af de nye (mindre støj, hurtigere osv), Forza 3 og så har du underholdning i mange timer. smiley

• #5   25. jan 2011 © LOCO 1337 ©
    Aner intet om at de skulle have fået rettet fejlen op igen? Jeg har sgu skruet i alle modellerne tror jeg nok (er ikke helt sikker) og så er det jo også den gamle model han linker til :=) og jo der er rigtig mange af dem der får det.

• #6   25. jan 2011 Hr H
    Ja de laver det så længe der er garanti på.

• #7   25. jan 2011 De laver det også UDEN for garanti perioden. Vil gerne finde link til skrivelsen fra Microsoft hvis det skal være. Det er en hardware fejl som kunne forefindes på nogen af de gamle modeller og de kan ALLE sammen sendes ind hvis de skulle ende med at få det. Man får dog ikke dækket hvis den er pillet ved. (Chippet)

• #9   25. jan 2011 Hr H
    Er det noget der er til at finde på deres hjemmeside? for dem jeg har snakket med siger det kun er inden for garanti perioden de dækker det,

• #11   26. jan 2011 . MTJ .
    Hellere få firkantede øjne end at blive blind smiley

• #12   26. jan 2011 har ikke hørt det med uden for garanti perioden har du evt. link hr. h?

• #13   26. jan 2011 Jeg vil også gerne se det link. For jeg har da også en xbox med RROD. 2 1/2 år gammel. Men den ville de have 90€ for at lave.

Køb en ps3 smiley

• #14   26. jan 2011 Ja. Ps3 er ligemeget hvad andre siger, noget bedre end Xbox. Og så er den ikke længere.

Og Martin, hvad er det for noget frygteligt sludder at der kommer en Ps4 om et år? Du er vidst nem at narre hva?

Jeg kan fortælle dig at teknologien til at forbedre denne generations spillekonsoller, slet ikke er udviklet endnu. Så du kan sagtens forvente at Xbox 360 og Ps3 er på markedet i hvert fald 5 år endnu.

• #15   26. jan 2011 Vis du var skuffet over ps3.
    så skal du da holde dig langt væk fra xbox smiley

• #17   26. jan 2011 PS3 slår Xbox?
    Arg guys, come on!

PS3 er uden tvivl dårligere end en Xbox360 taget i betragtning hvor lang tid de forskellige konsoller har været på markedet.

Jeg ville tage Xbox hvis jeg var dig, væsentlig federe konsol at spille på! Loading hastigheden er til at brække sig over på en PS3, og deres online del er så ringe!

Har selv begge konsoller.. Og PS3'en bliver ALDRIG brugt.

Kommentér på:
Xbox råd ..

Annonce