{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PS3 Spørgsmål..
  • #1   26. jan 2011 den er slidt op hehe

ej følger lige med min gør det også engang imellem

• #2   26. jan 2011 min gjorde det samme, det endte ud med at den pludseligt ikke ville starte.. håber for dig der er garanti på, hvis der er det, så send den til service!

• #3   26. jan 2011 Har du prøvet at resætte den og se om det gør en forskel?

• #4   26. jan 2011 den har det for varmt... står den inde på en hylde?

• #5   26. jan 2011 Der er ikke garanti på længere smiley

Jeg har lige skilt den af på pustet det værste støv væk,men den gør det sgu stadig. Det var ellers et godt bud at den blir for varm..

Måske jeg skulle skille den endnu mere af og få den gjort rigtig ren smiley

• #6   26. jan 2011 Resætte.... Mener du formattere den?

Har godt nok tænkt på det men tror bare ikke det har noget med det at gøre,men det skal da prøves hvis andet ikke hjælper..

• #7   26. jan 2011 Nej, den resætter bare systemet hvis du holder tænd knappen nede til den bipper et par gange. Skal gøres fra slukket tilstand. Aner ikk om det hjælper noget, men er da værd at prøve.. Den sletter ikke spil eller lign.

• #8   26. jan 2011 Det er sikkert strømforsyningen der er helt støvet til, hvis du kan/tør så skil den ad ps3'en og få den renset godt, de suger fandme støv som en anden støvsuger såen en ps3...

• #9   26. jan 2011 Husk at gemme dine savegames på en usb pind eller andet, hvis det er den løsning du vælger - det vil da være træls at miste en level 40 a-spec mand, eller hvad du nu er smiley

• #10   26. jan 2011 Det kan tyde på at kølepastaen skal fixes i den..

Det kan som regel redde dem i en periode,, og så dør de helt..

Og det er primært de første modeller som gør dette--

Desværre.

• #11   26. jan 2011 Min gjorde det også i GT5 et par gange efter jeg havde sat min egen musik ind i spillet.. efter jeg slog det fra igen, har den ikke gjort det siden

Prøv det.. eller hvis du for nyligt har ændret på noget, måske også uden for spillet?

• #12   26. jan 2011 Danny H... Min er en af de første,og nu kan jeg slet ikke starte den igen smiley Hmmm nå må prøve at skille svinet helt af i morgen,det kan ikke gå værre end helt galt hehe..

Tror sgu desværre bare det er strømforsyningen som er gået død,for problemet startede først i går aftes... Havde det "kun" været støv syns jeg det burde blive forværret over en længere periode.

• #13   27. jan 2011 Det er netop det jeg siger.. der skal frisk kølepasta i den!!

;)Jeg er næsten sikker på din strømforsyning virker.. det er som sagt bare den pasta der skal nyt af:)

• #15   27. jan 2011 Kan slet ikke starte den mere nu.
    Den lyser kun grøn i et split sekund og så blir den rød igen.
    Damn....... Må prøve med noget nyt kølepasta.

• #16   27. jan 2011 Myggen - Ny PS3 er nok vejen ud.
    Især hvis det er en af de game store maskiner du har.
    Og så meget koster de sku heller ikke i dag.
    Ud og find dig en ny, så er du godt kørende igen smiley

• #17   27. jan 2011 Hold nu op drenge..

Det er et velkendt problem på den gamle model,,

Kølapasta.. det virker..

Ylod kaldes det..

Søg selv på nettet og i vil se hvad det er og hvordan det løses:)

"Yellow light of death",, det er fordi kølepastaen dør i den.. der skal nyt på.. så skal den skam nok starte op igen..

Vi har gjort det på flere af vores i vennekredsen.

Kommentér på:
PS3 Spørgsmål..

Annonce