{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

ps3 spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har en ps3 både i stue og soveværelse, og når jeg så spiller i stuen og gennemføre nogle baner så gemmer den jo på den ps3 i stuen. Så når jeg så tager spillet ind i soveværelset, skal jeg jo gennemføre de bane igen smiley kan man gemme dem på en usb eller noget og bare flytte sine save-games fra ps3 til ps3? Hvad er smartest, bedst og nemmest? Håber i forstår.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ps3 spørgsmål
  • #1   26. nov 2011 Det kan du godt....
    Spil -> Værktøj til gemte data (PS3) -> [spil titel] -> tryk trekant.
    Vælg bare kopier også bare vælg den USB du har tilsluttet.

• #2   26. nov 2011 flytte playstationen? smiley

• #3   26. nov 2011 Omg. Du ser det problematisk at du er så priviligeret at du ejer 2 playstations. Sælg dog for fanden den ene eller forære den til en eller anden der vil få glæde af den. Så må du som os andre vælge - stuen eller soveværelset, ellers må du jo bare flytte dem rundt.

• #4   26. nov 2011 Marsternelle4.. tusind tak, det virker!!

- det er altid noget der er lidt hjerne/konkrete svar tilbage herinde på bg, så tak smiley

Sean.. ja jeg er sku privilligeret og heldigt stillet så jeg har en ps3 i to rum håber det er i orden med dig. Det er lidt ligesom et fjernsyn i både stue og køkken, det er der også mennesker der har, endda også i soveværelset som jeg smiley
    Kør nu bare en tur i golf ll'en...
    - så heldig er du jo !

• #5   26. nov 2011 Sean D

Seriøst hvad rager det dig at han ejer 2 playstations? Ejer du ikke 2 fjernsyn, eller mere endda? smiley

• #6   26. nov 2011 Carlos, this is a stupid fucking problem to have...

• #7   26. nov 2011 ? Why ?

• #8   26. nov 2011 Kig på verden? Manden tuder over han har to PS3 stående, og skal gennemføre hans spil to gange. Har vi da ikke større problemer i verden end, man kan sætte sig ned og tude over det??
    Jo tak smiley Det er da i det mindste ikke fransk køreglæde. Det er en KAMPVOGN! Ønsker også dig god tur i din Peugeot smiley

Jo da vi har 3 fjernsyn, men de er alle 20 år gamle B&O. Det er begrænset hvor priviligeret det er..

• #9   26. nov 2011 Nogle spil kan du ikke lave det trick med dine savegames smiley

• #10   26. nov 2011 Så slap dog for fuck af....
    Han spørger bare lige om der er nogen der ved hvordan man kan flytte sine savegames.

I kan da være ligeglade med om han har 17 eller 1 Playstation's?

• #11   26. nov 2011 Jeg siger bare min mening. Det er fråds med pengene, og det er noget sørgeligt noget at tude over.

Mastergut: Jeg må skrive hvad jeg vil herinde, for det er en fri debat. Men du må ikke bande...

• #12   26. nov 2011 Okay jeg holder med at bande.

Jeg synes bare at det er utroligt at du skal blive "fornærmet" over at en person har 2 playstations.

• #13   26. nov 2011 Nej jeg bliver ikke direkte fornærmet over det. Synes bare det virker som om, at man ikke har andet og bruge sin penge på - det vil gav jeg bare lige udtryk for. Provokerende eller ej? Det ved jeg ikke smiley Jeg havde nok bare taget det som et kompliment, og brugt pengene på noget andet når jeg står og er ved at købe to BMW´er samme model. (Du forstår min ironi..)

• #14   26. nov 2011 omg.. Typisk at der altid er en klovn med en dum kommentar. Jeg ser ikke nogen steder at han tuder over det, men i stedet søger han hjælp??

Nogle gange burde det være et krav med en IQ test for at kunne deltage i bilgalleris forums..

• #15   26. nov 2011 Ja okay....
    Men folk må jo selv bestemme hvad de bruge deres penge på....

• #16   26. nov 2011 * en til arbejde og en til brugsen! smiley

Hahaha Mathias K. Man er ikke dum fordi man er kritisk? Eller? Du er måske bare typen der siger ja og amen?

• #17   26. nov 2011 Velkommen til blå stue alligevel...

Men ja, flyt dit savegame rundt - så er du flyvende smiley

• #19   26. nov 2011 Master: Helt sikkert. Lidt til opsparing og lidt til fråds smiley

• #20   26. nov 2011 @Dan C
    Jeg tænkte præcis det sammen.
    Det er utroligt at det skal foregå på denne måde når vi er på et forum hvor største delen er 18+

• #21   26. nov 2011 Mr.Pobst: hahahhaha smiley 29 kan da heller ikke være overraskende spændende? Man taber håret, de første rynker de begynder at komme og tænderne er ikke så hvide som den gang man kunne score alle kællinger - altså dengang man var 18 smiley Det går jo desværre ikke over??

• #22   26. nov 2011 Man skal jo nærmest bare sig bøh herinde, så er folk gevaldig store i munden. Godt det kun er bag skærmen.

• #23   27. nov 2011 ehh ja, helt vild store i munden....... smiley

Du har givet udtryk for din holdning; respektér hvis flertallet finder dig underlig efterfølgende smiley

• #24   27. nov 2011 Hør her:

Jeg/vi i skole, er ved at udrette en undersøgelse i skolen om folks adfærd på nette og bag rattet i bilen.

Det jeg skrev var ren test på jer alle sammen - men en rigtig god besvarelse af vores problemformulering. Det er sjovt og se hvordan folk de reagere. Jeg har selv to XBOX. Men tak for jeres hjælp. I er sgu nogle sure røvhuller smiley

• #25   27. nov 2011 Interessant. Hvordan drager I paralleller mellem folks adfærd på nettet og i bilen, og hvordan er opgaven formuleret? Er det et fast emne, eller er det noget valgfrit? smiley

• #26   27. nov 2011 Det er valgfrit emne smiley

Jamen altså vi har alting relateret til "BIL" det er bl.a. derfor vi gør det her på BG, ellers kunne vi jo gøre det alle steder.
    Vores idé er, at undersøge hvordan folk de reagere når de sidder her, når de sidder i bilen og når vi skaber en konflikt med dem på gaden. - hvor "store" er folk i munden når vi genere, hvis man kan kalde det for det. Altså nu var der jo en der sagde fuck af til mig før. Hvordan vil han reagere ansigt til ansigt, hvad hvis jeg pressede ham i trafikken og kørte op bag i ham og blinkede med lygterne. Det er svært lige at forklare, og det er et svært emne og besvare, for vi gør alt det man ikke må smiley VI ER DEM DE ANDRE IKKE LEGE MED!

• #27   27. nov 2011 husk iøvrigt, at når du/I spiller en aktiv og farvet rolle i at aflæse folks adfærd, bliver resultatet selvfølgelig derefter. Med andre ord, vil din/jeres undersøgelse være irrelevant, når du/I selv har præget udfaldet så kraftigt. Dette vil formentlig trække en del ned i vurderingen af din/jeres afhandling smiley

• #28   27. nov 2011 Vi ved fx jo alle at folk er nogle hidsigpropper i bilen, men er de det også her? Hvordan går vi ikke amok når vi handler ved kassen, og damen ved siden af os støder ind i os eller kommer til at tage vores kartofler ved en fejl?? Det er sådan noget vi prøver og lege lidt med.

• #29   27. nov 2011 Ja helt sikkert. Men lagde du ikke mærke til, at jeg sådan set var flink nok hele vejen igennem, jeg kom bare med en mening til emnet. Jeg var provokerende det ved jeg godt smiley Det hidser jo også folk op

• #30   27. nov 2011 Men det er svært. Jeg går amok over ingenting i trafikken, overhovedet ingenting smiley Men når damen ved kassen støder ind i min, så smiler jeg og siger ok, hvis jeg ikke siger undskyld. Det hænger ikke sammen, og det er ikke bevidst. Vil jo have smadret hende hvis hun havde kørt i bil smiley

• #31   27. nov 2011 Det er jo så min pointe. Du/I sigter efter forudsigelige reaktioner, hvori graden kun varierer afhængig af folks personlighed. Jeg er nødt til at spørge hvilken skole og hvilken lære der har godkendt din/jeres problemformulering og ligeledes hvilket niveau (HF, HH, osv.)?
    Umiddelbart en meget tynd opgave, der kræver mere kød...

• #32   27. nov 2011 Jamen nu har jeg jo heller ikke beskrevet opgaven fuldt ud. Har bare sagt lidt ting der giver en idé om en helhed. Dette er kun en erhvervsuddannelse.. Niveau er ikke højere end C

• #33   27. nov 2011 Hmm... men der er netop ingen helhed i din/jeres grundlæggende idé, men held og lykke med den. Jeg havde kasseret det og startet forfra med et nyt emne. Selv på C niveau (formoder HF), er hele dit/jeres grundlag for opgaven på glat is...

• #34   27. nov 2011 Folks adfærd kan da efter min mening aldrig ende på glatis? Der kan trækkes paralleer til en milliard ting. Men tak skal du have

• #35   27. nov 2011 jeg kan ikke se noget problem?.

hvis du bare spillede på den ene.
    Så er problemet løst.
    Det andet lyder fucked up, og jeg kan sgu ikke se nogen fordele ved og have 2 ps3`er med mindre du bruger dem tit til og spille co up. på hver sin skærm???.

Ellers er det latterligt dumt og spild af ressourcer.
    og det kan ikke diskuteres.

• #36   27. nov 2011 Sean: selv på C, tror jeg desværre ikke der er meget realistisk fremtid i din fine opgave.

Og grunden til jeg har to er at jeg et behov pt for at slappe af og det gør jeg bedst foran min ps3 og da kæresten helst skal være inde i stuen af andre årsager, ja så har jeg simpelthen brugt 1888 kr på en playstation mere, jeg er så fri for at købe en controller mere da den jo følger med en ny ps3, for skulle nemlig bruge to en gang imellem smiley

Men janteloven fungere stadig fuldt ud her.

BTW hvis du sælger din golf ll tror jeg, hvis du er heldig der kan blive til en ps3.

JER ANDRE: Tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
ps3 spørgsmål

Annonce