{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

iPhone garanti {{forumTopicSubject}}

Hej Bg,

Jeg købte min iPhone d. 06-08-2009.
Der har aldrig været problemer med den, men der er lige een ting som irritere mig, og det er højtalerens funktion.
Den afspiller lyde meget lavere end alle andre iPhones. Den effekt i højtaleren er helt væk, og har været det, det sidste halve år og endda hvis ikke mere.

Nu vil jeg tage mig sammen og få den til reparation, men så er det at mit spørgsmål er om garantien så dækker den "skade"?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iPhone garanti
  • #1   27. jan 2011 Og ja, jeg har skruet helt op...

  • #2   27. jan 2011 gælder til 06-08-2011 smiley så det bar og få sendt den ind smiley

  • #3   27. jan 2011 Jamen er det en skade de dækker, eller er det alm. slid?
    Gider ikke undvære den i flere uger, og så få den hjem igen i samme stand.


  • #4   27. jan 2011 Svært at sige. Da der kun er reklamationsret på nu, kan værkstedet godt finde på at sige de ikke vil dække eller reparere den, med begrundelsen at det er selvforskyldt eller andet pladder.

  • #5   27. jan 2011 Der er ikke 2 års garanti på din Iphone så du skal ikke regne med at få det dækket.
    Derimod skal du sige at fejlen altid har været der da det så vil være din 2årige reklamationsret der skal dække det.
    Evt. google købeloven


  • #6   27. jan 2011 Ja det er nemlig lige præcis det jeg er bange for at de vil gøre.
    Det vil rive alle nerverne over på mig, hvis jeg skulle sende den ind til dem, og få den tilbage uberørt af den grund af at det kunne være selvforskyldt, for JA - den er bestemt blevet tabt mange gange. Men kan satme ikke undvære den telefon, så det vil gøre mig pisse sur at sende den ind, og få den hjem igen - i samme stand.


  • #7   27. jan 2011 jeg fik lavet netværk og lydløs knappen under reklamationsretten og jeg fik en Helt ny telefon smiley



  • #8   27. jan 2011 Iso - hvor længe siden er det du har købt din?

  • #9   27. jan 2011 Amar: Hvis du har købt den ved Telia med mobilaftale så bare ind med den. Der får du en ekstra forsikring med som gælder i to år som dækker alt, også tab og fugtskade...

  • #10   27. jan 2011 men de er vidst osse ret gode til og frafalde garanti'en fordi der sidder en føler der kan se om telefonen har været i vand! men den giver udslag ved en smule fugt! kender en 2-3 stykker der fik det afvide med den vandføler også dækkede garanti'en ikke selvom den ikke havde været smidt i vand

  • #11   27. jan 2011 Den er købt ved Telia...
    tror jeg vil kigge ind til dem i morgen og forhøre mig ad.
    Det er lidt træls at den ikke brøler som den skal.


  • #12   27. jan 2011 Der er ikke tale om SLID, en højttaler mister jo lige som ikke sin effekt ej heller forstærkeren som får den til at spille.
    Så de kan ikke påråbe sig slitage i de nforbindelse, det er klart en fejl på produktet hvis den pludselig ikke spiller ret højt og det skal reklamations retten dække da der er tale om en fejl på produktet som du ikke selv kan have været skyld i med mindre DE kan bevise det modsatte, at du har gjort noget som har forsaget at den nu ikke viker lige så godt.

    Så selvfølgelig skal reklamationsretten dække, da det er en fejl på produktet, ellers så ville jeg anmode om en meget udførlig forklaring på hvorledes en højttaler kan blive svagere med tiden blot fordi man bruger den? det er bare ikke plausibel elektronik snak det der.
    Det er kun en slags abe der intet fatter af elektronik der kan finde på at smide sådan et vidunderligt akument på bordet.


  • #13   27. jan 2011 Man skal i øvrgit ikke sige at fejlen har været der længe, fordi man har som kunde et ansvar for at meddele fejl i god tid, dvs. hvis du siger du bare hør kørt videre med fejlen i over ½ år, så frafalder din reklamationsret eller det at få det lavet herunder eftersom du ikke har reklmaret inden for god tid af siden du oplevede problemmet.

  • #14   27. jan 2011 amar > hvis jeg var dig, så ville jeg bare sende den ind eller ringe til dem, du har købt telefonen af og høre nærmere .

    der vil altid være tusindvis af meninger herinde .



  • #15   27. jan 2011 Det er ikke bare fordi den er fyldt med skidt? smiley Men jeg fik min byttet til en ny pga fejl 1,5 år efter køb. Uden problemer ved 3. Men som sagt tidligere. Sig ikke du har været klar over fejlen længe. Brug evt en historie om at du sammenlignede med en kammerats for nyligt og undrede dig. Så kan de jo også med det samme i butikken høre at den er gal smiley

    Så afsted til butikken så de kan give svar med det samme smiley


  • #17   27. jan 2011 du får helt sikkert en ny, der er intet der slår appels service ..

Kommentér på:
iPhone garanti

Annonce