{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.384 visninger | Oprettet:

så blev man sku stoppet af politiet i {{forumTopicSubject}}

P:må jeg se dit kørekort hr?
mig:ja self:)
P:det ser godt nok ud.
...mig: ja.
p: bliver du tit stoppet?.
mig: ja!!!.
p: så må de jo lade vær med at køre i sådan en smart bil.
mig: øøøø?
p: ja . der er da os tonede ruder i oppe foran? må der være det?..
mig: det er den født med fra forbrikken så det går jeg ud fra ja.
P: okay kør pænt!
mig: see yaaaVis mere

meget sjovt han ikke siger mere til de tonede ruder:b

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så blev man sku stoppet af politiet i
  • #1   14. maj 2011 fedt.

• #2   14. maj 2011 hehe, var det Golfen han kaldte "sådan en smart bil"? smiley

• #3   14. maj 2011 Måske han syntes det var synd for dig i forvejen...

Men har du ikke en mere vild historie.... ?

• #4   14. maj 2011 jeg spiser kage

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #5   14. maj 2011 Wow. De plejer sku at trække deres pistol når folk køre med tonede ruder. Der var du sku heldig.

• #6   14. maj 2011 Tillykke

• #7   14. maj 2011 hehe god griner alligevel smiley Viser jo så hvor lidt politiet har styr over tingene... Men altså der er jo ingen der skal bebrejde dem, det er jo ikke fordi de får en sæligt god løn i forhold til det de laver...

Men har selv været ude for en der var ligeså "dum", eller flink som jeg nok hellere ville sige.. det er noget der kan holde en i godt humør i et par dage smiley

• Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #8   14. maj 2011 Hahahah - Hold nu op, min mormor bliver stoppet oftere end dig, og hun har rollator! Er man lidt ensom sådan en lørdag aften? smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #9   14. maj 2011 Finurligheden. Tvivler på der er nogen mennesker der kan alle regler og love i hovedet !

Og nogen gange har de osse bare en bedre dag end andre smiley

• #10   14. maj 2011 du nok den sejeste jeg kender

• #11   14. maj 2011 Go kommentar Tommy, du sidder selv på BG!
    Lad dog Simon komme med en lille beretning for dagen hvis det er det han har lyst til..

• #12   14. maj 2011 for 14 dage siden påstod en panser også at jeg ville køre om kap mod ham.. måtte så lige forklare ham at jeg ikk havde lig så god tid som ham smiley

• Tommy B
    VIP

#13   14. maj 2011 Thomas, hvor er det du vil hen med at jeg sidder på BG? Nævner jeg noget med at en anden burde finde på noget andet at gøre? Eller spørger jeg direkte, om personen er lidt ensom?

Skal du pege fingre, så sørg for at gøre det på de rigtige tidspunkter og af de rigtige ting. smiley

• #14   14. maj 2011 Jeg går ud fra (ja enkelte ting må man antage) at DU "peger fingre", ellers er det ret meget ud af kontekst du spørger manden om han er lidt ensom..
    JEG ønsker ikke at pege fingre, og er der et korrekt tidspunkt at gøre dette? Tror jeg ikk. Pege fingre er noget usikre personer gør, for at mobbe, fjerne fokus fra dem selv eller simpelthen bare dårlig personlighed - efter min mening. Vi tænker alle (heldigvis) forskelligt, men det er sådan jeg ser det. Så min kommentar til dig, går mest af alt på, at lade Simon have den frihed til at fortælle om sin sag, uden at få smidt en masse dumme kommentarer i hovedet - men okay, det ER jo BG. Sådan noget skal man vidst helst ikke forsøge på herinde.
    Go aften.

• Tommy B
    VIP

#15   14. maj 2011 Jeg finder det morsomt, at du understreger du ikke ønsker at man kommer med - såkaldte - dumme kommentarer, og alligevel er du lige så meget tilhænger af det, som dem du hentyder til.
    Det jeg gør, er at kommentere hans indlæg og komme med mine tanker. Jeg fandt det morsomt. Det lyder som et opmærksomheds indlæg, fuld af fantasi. Har du problemer med det? Så burde du ikke begå dig på offentlige steder, lad det være på internettet eller væk fra skærmen.

Og du kan sige alt hvad du vil, det er et frit land vi lever i. Men forvent at det også bliver kommenteret, og kan man ikke tåle det, skal man bare tie smiley

• #16   15. maj 2011 Hvorfor står der "Vis mere"?

"mig: see yaaaVis mere"

Er det en direkte kopi / indsæt historie ?

• Tommy B
    VIP

#17   15. maj 2011 Formegentlig hevet fra fjæsbogen smiley

Kommentér på:
så blev man sku stoppet af politiet i

Annonce