{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.194 visninger | Oprettet:

Stiger min forsikring?? {{forumTopicSubject}}

Hey bg. jeg kørte her for snart en måned siden galt og mistede min kæreste ved ulykken :(. Hvis jeg her på et tidspunkt får købt en bil, kommer min forsikring så ikke til at være mega dyr? og ville det hjælpe at skifte eller hvordan?


http://www.dinby.dk/borup/politiets-dognrapport/ung-kvinde-trafikdraebt-ved-ringsted

- kig evt under min polo og tjek bilen ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stiger min forsikring??
  • #1   15. maj 2011 Ja det gør den desværre nok.... Og nej det er jo dybt tragisk hvordan kunne det ske?

  • #2   15. maj 2011 det nytter ikke noget at skifte forsikring, da de snakker sammen når du skifter så de får jo alt at vide hvad der er sket.

  • #3   15. maj 2011 RIP Olivia !

  • #4   15. maj 2011 afilied.... første gang jeg er enig med dig .

  • #5   15. maj 2011 Ja det værste er sket og jeg har mistet hende, men intet jeg kan gøre får hende tilbage, og jeg er bare nød til at prøve at komme videre i livet og ville bare gerne lige vide om jeg kommer til at stige i forsikring eller hvordan, og jeg har virkelig ingen anelse om hvordan det skete, politiet er ikke færdige med at undersøge bilen endnu, kan kun sige at jeg ikke har kørt for stærkt ..


  • #6   15. maj 2011 lasse..... Det er godt nok tragisk det må være et hårdt tab og pres på dine skuldre:( håber du har nogle at snakke med om det..

    Men jo du stiger helt klart. det kommer hvertfald til at koste dig en del.


  • #7   15. maj 2011 Afilied...... Vi reagere alle sammen forskelligt.

  • #8   15. maj 2011 Går til krise psykolog, og har nogle rigtig gode venner at snakke med det om ja, og ja det er fandenme det værste der kunne ske, og jeg bebrejder mig selv så meget, men det hjælper jo intet, jeg savner hende virkelig, hun var virkelig mit alt! og jeg vil aldrig aldrig glemme hende, men nok om det.. tak for det hurtige svar.

  • #10   16. maj 2011 Lasse.... det lyder også som det bedste.. hold da op et stort tab for dig det er godt nok trist læsning.

  • #11   16. maj 2011 Synes ik det er ret nemt at vurdere, fordi vi snurrede jo et par runder på taget, så det kan jo også være sket der, og bagdækket er vidst også røget af fælgen.. men politiet må vel kunne svare på det på et tidspunkt.. jeg er ikke sikker på det jeg husker for kunne egentlig kun huske det da jeg var dopet af morfin på rigshospitalet, og det jeg huskede der var bare at bilen lige pludselig trækker til højre og jeg så drejer kontra, andet kan jeg ikke "huske" men ved desværre bare ikke om det er noget jeg bildte mig selv ind pga. morfin eller om det er rigtig nok, var SÅ meget i chok på det tidspunkt og er vel egentlig stadig lidt..

  • #12   16. maj 2011 Lasse..... Ej det lyder ganske forfærdeligt.

  • #13   16. maj 2011 Jeg ryger sgu ikk hash hehe smiley ..

  • #14   16. maj 2011 Afilied..... gå dog i seng dreng du er træt...... hvorfor skal du altid ødelægge en tråd med at skrive ligegyldige ting

  • #15   16. maj 2011 Men vildt nok der ikke er sket mig noget alvorligt, har brækket begge knogler i håndledet og skal opereres igen nu her, og kommer nok til at bøvle lidt med noget genoptræning osv, men jeg er 195 høj og taget er altså preset godt nok.. men de fik os begge ud uden at klippe i bilen s: udover det så flækkede jeg mit øjenbryn, fik et ordentlig hak i panden og lidt små sår rundt omkring.. ret utroligt, hun døde af kraniebrud, så hun er højst sandsynligt død med det samme, og har intet følt, heldigvis <3. og jeg ved hun var utrolig glad da det skete, og det er en stor trøst ..


  • #16   16. maj 2011 lasse...... Ej puha dog det lyder ikke godt.. men lyder utroligt :(.


    afilied..... ah magter dig ikke.


  • #17   16. maj 2011 Er fra Varde, men er flyttet - og kom hjem dagen efter det var sket ..

    Min søster og en af hendes var sammen - og jeg fandt ud af hvorfor de var triste - de havde mistet en veninde .. facebook var fyldt med tanker og hilsner - og dette link http://ekstrabladet.dk/112/article1540604.ece smiley

    Men ja vi reagere ikke alle ens ..
    Men ring til forsikringen og spørg - så kan man høre hvor meget det stiger ..
    Hjælper nok heller ikke meget at skifte - de går ind og finder din "historie" ..



  • #18   16. maj 2011 Kæft det må være det værste i verden. Men synes fandme det godt at høre du er positiv! Men skrækeligt.

  • #19   16. maj 2011 puha får en lille tåre i øjenkrogen af at læse alt det. smiley føler med dig og hendes familie, det må være noget af det værste man kan opleve

  • #20   16. maj 2011
    Ahmad B >> Det burde intet at hjælpe at skifte forsikring, da forsikringsselskaberne altid vil undersøge din forsikringsmæssige fortid.

    Det eneste der kunne gøre det billigere var nok at købe en ny bil med forsikringstilbud der er faste.

    Men alt andet lige, det burde ikke rykke forsikringen mere end et trin, det vil ofte sige at man får en stigning svarende til det sidste fald man fik. Men kontakt forsikringsselskabet, de kan svare på det, men det bliver hverken billigere eller dyrere af den grund.


  • #21   16. maj 2011 Kan sgu kun føle med dig. Tragisk at det skulle ske. Og syntes det er sejt af dig at du er så positiv alligevel.

Kommentér på:
Stiger min forsikring??

Annonce