{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

Styrketræning - Høj & lav bryst.. {{forumTopicSubject}}

Hey Bg..

Havde en lille diskussion/opgør med en kammerat forleden, ang. træning af bryst..

Hvis brystet hænger.. altså ikke overdrevet, men bare lidt.. (uden steorider, ikke BITCH tits ;)) - hvad er så bedst at kører "mest af"..., for at rette op på brystet igen..

Nogle mener at man skal køre Høj bryst (skrå), for at løfte brystet op igen...

Men andre mener man skal træne lav bryst (skrå), for at træne det nederste stykke, hvis det hænger??

Kan ikke lige huske de rigtige udtryk for hvad det hedder med høj og lav bryst, men håber i forstår...

Hvad er umiddelbart bedst at kører mest af hvis man skal rette op på det problem?? smiley

Mvh Morten

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Styrketræning - Høj & lav bryst..
  • #1   25. jun 2011 høj er incline..
    lav er decline..

Du kan opnå dit drømme bryst, hvis du træner efter det.. Arnold S har selv udgivet en disposition over hvilke øvelser du skal lave, hvis du vil træne specielle dele af brystet...

Jeg vil sige, at du skal lave en kombination af de to, for at opnå et pænt bryst. Tag hele pakken og ikke kun det halve!! smiley

• #3   25. jun 2011 Steffen.. Okay, så så har vi begge ret kan jeg forstå.. jeg holdte på at det var høj bryst for at løfte det op.. men ja, det nok bare at træne det hele alligevel.. kunne jo bare være der lige var en gylden mellemvej smiley

Barney... WHAT THE F.............. Hva sker der lige der... Han syntes åbenbart selv det er flot.. han er da HELT væk...!!!

• #5   25. jun 2011 Du opnår meget flottere og bedre resultater ved at træne hele brystet... Slf er der visse dele, som skal trænes mere end andre, alt afhængigt af hvordan dit ønske til brystet skal se ud..

Eksempelvis..
    Fly db press = Indre og ydre dele af brystet - dette er også min foretrukne, da jeg synes den opbygger bedre.. Men smagssag.

Kommentér på:
Styrketræning - Høj & lav bryst..

Annonce