{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  salg af motorcykel hvor?
  • #1   21. aug 2011 Nej ifølge bgs mærkelige regler så skal du have en ind på baboom hvis du skal bytte mc til bil

• #2   21. aug 2011 Folk whiner som små børn hvis du lægger din MC ind i marked på BG og hvis du smider den ind på MCG så whiner de derinde at du vil bytte den til en bil...

For min skyld ingen alarm om det...

• #3   21. aug 2011 Hvis du opretter en købsannonce herinde og stiller det krav, at din mc skal indgå i handlen burde det vel ikke være et problem... men igen.. jeg ikke helt sikker. Du kunne evt. skrive til en HA og spørge om den finte er ok.

• #4   21. aug 2011 okay, synes bare det det er lidt ærgeligt man ikke kan det smiley men tænkte nok folk sikkert går helt amok, men det med købsannoncen er nok en god ide smiley

• #5   21. aug 2011 Så er det da mere rigtigt at lave en bytte annonce. Du vil jo ikke købe en bil uden din cykel indgår i handlen ergo vil du bytte og måske smide penge oveni eller få nogen penge af ham der har bilen:)

• #6   21. aug 2011 Det er nemmere at få tilgivelse end tilladelse:-) bare gør som de andre skriver, lav en købs annonce og sig at dig kværn skal indgå i handlen.... Ellers er du jo altid velkommen til at kigge på de biler du gerne vil have, og så spørge om de evt. Er klar på en bytte handel

• #7   21. aug 2011 Jeg har fået slettet anononcer som det du spørger til. Det måtte jeg ikke.
    Hvis jeg ikke stoppede, ville jeg blive slettet. :-S

• #8   21. aug 2011 Har også gået i samme tanker med at bytte min Porsche til MC, men der må vi vist ind på G&G eller DBA, for ingen af stederne her, udover Blå Stue (Baboom), må man have sådan en annonce.

• Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #9   21. aug 2011 det siger vel sig selv folkens

har du en bil du vil af med, må du gerne søge både kontanter og bil eller mc i bytte.
    det er en bil man forsøger at komme af med kort sagt.

det andet er en MC han forsøger at smide i et marked for biler, det er en NO GO, så er det ligemeget hvad han vil bytte med, han forsøger stadig at sælge sin MC, på et marked for biler

det er egentlig såre simpelt ?? smiley

• Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #10   21. aug 2011 Lasse

du hopper vel ud fra 200m højde bare fordi andre gør det, når der står et skilt om du slår dig grumt ? smiley

• #11   21. aug 2011 Reglerne for MCG foreskriver køb, salg og bytte af MC'er - der står ikke bil nogen steder.

Ergo er det baboom eller dba.dk / g&g man skal bruge til det.

• #12   21. aug 2011 Så kan man synes lige så meget man vil at reglerne er dumme, men det er ejerne af siden som laver dem, og derfor også dem der bestemmer hvad der skal stå i dem.

• #13   21. aug 2011 Det er egentlig bare ris til egen røv at man ikke må oprette bytte annonce med mc og bil. Folk skal jo bruge penge på vip for at sætte den tilsalg og ejerne af de sider plejer da at være helt vilde for at tjene penge.
    ¨

• #14   21. aug 2011 Man skal ikke oprette VIP for at annoncere på MCG...

Desuden er det ligemeget - hvis folk vil bytte en bil til en MC, kan de bare tilbyde den i folks salgsannoncer.

Jeg ser ikke problemet - og det passer mig helt fint at MCG markedet KUN handler om MC'er og MC relaterede ting - og markedet på BG kun handler om Biler og Bil relaterede ting.

• #15   21. aug 2011 hvorfor overhovedet bruge aå useriøse steder som mc,bil galleriet og baboom, tror det bedste bud er dba el at du finder en forhandler et sted som er med på en bytter af den art

• #16   21. aug 2011 Du kigger markedet igennem for de biler du vil have og så skriver du til dem og tilbyder din MC som en del af handlen.

• #17   21. aug 2011 Snoopy & Szkobel D

Det er da helt sort det du siger .. Han forsøger jo ikke bare at komme af med en cykel, han forsøger at bytte til en bil.. Og hvor får man fat i en bil? Et marked for biler..

Synes det virker latterligt at man ikke må lave en bytteannonce?

• #18   21. aug 2011 Men sådan er reglerne...

Kommentér på:
salg af motorcykel hvor?

Annonce