{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Derfor stemmer jeg DF! Rejs hejm!
  • #1   16. sep 2011 jaa, nogle få der ødelæger de for resten. snotunger !

• #2   16. sep 2011 Hjem?

• #3   16. sep 2011 De skulle stenes med lunkent lort først....

• #4   16. sep 2011 Det var da voldsomt, stakkels mand...
    Har selv stået overfor 3 unge indvandre med baseball batt.. jeg slap da heldigvis bedre afsted end ham her

• #5   16. sep 2011 sådan en sorte svin, de skulle have en tur med svinekøds køllen og sendes hjem på egen regning

• #6   16. sep 2011 Hvad med ham som tæskede sin kone fordi hun stemte på rød og ikke blå?

Helt ærlig gutter.. kom ind i kampen. Det kun indvandre der bliver skrevet om i avisen og jo danske gutter gør det samme, men det kommer bare ikk i medierne..

• #7   16. sep 2011 Jeg ville linke til artiklen men jeg er på mobilen.

Det sku da mere sygt at tæske sin kone pga. Det hun stemmer..

• #8   16. sep 2011 Allan - nej hvor er du egentlig bare god og DANSK fordi du stemmer DF. hvorfor skulle du har mere ret til at være her end jeg har? hvad gør dig bedre? HVAD GØR DU FOR LANDET SOM JEG IKKE? Jeg har ligeså meget ret til at være her så meget som du har! og jeg er hjemme?

og hvad det kommer til emnet : man ved ikke hvad grunden er til det skete, selvfølglig er det på ingen måde rigtigt at der skal indgå vold.. men få lige tingene på det rene før di sviner alt og alle til..

• #9   16. sep 2011 Slap nu af med alt det racisme det kunne ligeså godt have været nogle danskere og helt umotiveret har det nok heller ikke været der har nok ligget en historie bag..

• #10   16. sep 2011 Jo Fatih K.. Det bliver skrevet i avisen, hvis danske gutter lavede et ligeså umotiveret og brutalt overfald. Men grunden til det ikke ses så tit, er jo netop fordi det ikke sker så tit !

- Og kudos til ham der tævede sin kone for at stemme rød!

• #11   16. sep 2011 Bjørn A ja han har nok set lidt forkert på dem,og krænket deres "ære"

• #12   16. sep 2011 DF er jo helt til månen med deres holdninger.. De vil have alt magt til de gamle samt sovt og kartoffler.. Og deres indvandre politik gør Danmark pinligt til grin i de andre lande

Hvis du vil stoppe dem som nasser på DK skulle du have taget Liberal alliance, de går ind for at folk er velkommne HVIS de kan forsørge sig selv.. og kun hvis de kan dét er de velkommne

• #15   16. sep 2011 DEt sker ikk så tit at danske gutter laver noget lort fordi de ikk laver noget?

Hmm.. tror i selv på den?

Vær lidt mere realistisk. Velkommen til den virkelig verden drenge.

Jeg har hørt masser af om at danske gutter har overfaldet mange gange. Men aldrig set det i aviserne eller nyheder..

• #16   16. sep 2011 Fatih K sjovt nok de gange jeg har set slagsmål ,er det en indvandre der har startet det.

• #18   16. sep 2011 Der ligeså mange danskere Der os gør det.

Jeg har også set mange Hr. Henrik.

• #19   16. sep 2011 Det er på diverse statistikker, at indvandre er langt mere kriminelle end etniske danskere..

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2006/05/30/101723.htm

DF, kræver bare at indvandre opfører sig ordenligt og kan bidrage med noget til landet..
    Ser bestemt ikke DF som et "nazi" parti..

• #20   16. sep 2011 DF for altid!

• #21   16. sep 2011 Men man ser tit indvandre slås med hinanden..

Åben dog øjnene og se det på et lidt bredere perspektiv.

• #22   16. sep 2011 Jeg kender adskillelige "indvandrer" og har mange venner der er fra andre lande.
    De laver ikke kriminalitet, men er velfungerende personer.
    Men faktum er sort på hvidt at udlændninge laver mere ballade..
    Jeg forstår ikke hvorfor I, som bliver oprørt over at VI siger det.. hvis I ikke laver ballade..

Jeg hader ligeså meget rockerne som jeg hader indvandrere der laver ballade..
    Det er ikke racisme, men realisme..

• #23   16. sep 2011 De ser indvandre som skyld i alt..

De sover stadig.. de tror danskerne er så hellige..

Hva faen vi må leve med det endnu

• #24   16. sep 2011 Jeg kan slet ikke se at "indvandrer" som er velfungerende i DK er bange for DF. Det er jo ikke dem som DF vil forhindre komme ind i landet, tvært imod.
    DF står faktisk for mange vellykkede intrgrations projekter.. Men det er der vist en gruppe mennesker der glemmer..

• #26   16. sep 2011 Hvad mener du med velfungerende mb?

• #27   16. sep 2011 folk skulle prøve at sætte sig ind i hvad det er DF står for før i kalder dem Nazi parti -.- som sagt kræver de det samme som liberal alliance, at de indordner sig under danske normer og kan forsørge sig selv så de ikke bliver en byrde for nationen, det gælder ALLE udlændinge!

og ja tjek Danmarks statestik, % mæssigt folk med anden etnisk baggrund laver mere kriminalitet end dem med dansk baggrund, det er facts!

• #28   16. sep 2011 Fatih K : Det dækker nok over en breder betydning. Folk som lever et normalt liv med arb og bolig. Folk som har boet her i længere tid og "vil" Danmark.

Det dækker ikke over folk der ikke kan finde ud af vores regler og love. Dem der kun kommer her til for at få understøttelse uden at ville yde.

Selfølgelig kan jeg finde på at køre for hurtigt af parkere ulovligt af og til. Så den er jo ikke medregnet og jeg skal ikke repansantere DF jeg ved bare hvad de står for. :o)

• #29   16. sep 2011 MB--> lige præcis...

• #30   16. sep 2011 "Det er ikke racisme, men realisme.." *thumbs up* nok en af dagens bedste kommentarer! godt skrevet!

• #31   16. sep 2011 Fatih K: drop nu den diskussion,,, du kommer ingen vegne,,
    alle invandrere er kriminelle og sådan er man stemplet.. mere er der ikke i det !

MB . måske har folk glemt det men jeg husker klart hva DF/pia ` sagde da hun kom til magten for 10 år siden,,
    `` Alle Muhammadanerne skal ud af DK``

• #32   16. sep 2011 Hahaha i er til grin mand. Hahahah. Hvor mange udlændinge har DF egentlig sendt hjem de sidste 10 år? Hahaha i tuder bare. Og til trådstarteren....tror de fleste er ligeglad med hvad du stemmer, da der er 4 år til næste gang Pia Ko kan få din latterlige stemme. Du har vel bare lyst til at gøre lidt opmærksom på df nu hvor koen ikke har kunnet gøre det i valgkampen. Hun er bombet ned med alle sine forslag. Hahhahahah

Tud i bare videre i den blå blok. Tá det dog som en mand, tøser.

• #33   16. sep 2011 Du er da en klovn smiley

• #34   16. sep 2011 I kan sige og mene hvad i vil.

Men på mit værksted kommer der ALDRIG en svend eller lærling ind med indvandre bagrund.

De tror de ejer det hele og snyder så vandet driver.

Det lokale pizza f.eks... det har haft 6 forskellige ejere på 5 år. sjovt nok er det de samme som kommer og går hver dag... hmm....

• #35   16. sep 2011 og dog er DF Danmarks 3. største parti smiley

• #36   16. sep 2011 Stemte forresten på Pia.

Og BT det har ikke noget med at have ondt i røven, det har noget at gører med at jeg ikke kan tage når folk er på bistand/kontanthjælp også arbejer 8-10 timer om dagen for sorte penge.... så kan de ikke indordne sig så er der i mine øjne kun en vej.....

• #37   16. sep 2011 En æske patroner er billigere end returbilletten.

• #38   16. sep 2011 indvandre der laver noget værre kriminalitet end at gå over for rødt, ud med med.... MED MINDRE!!!!... de er ordentligt integreret. respekt til dem der kommer og lære sproget tager den danske kultur til sig, får et arbejde og lever under de danske regler og ikke deres egne selvopfundne lorteregler.

så forleden et klip i tv med en indvandre der står og siger at jesus var muslim. havde en danske stilt sig op på samme måde og sagt at muhammed var kristen, så er det ikke raketvidenskab at regne ud hvad der så ville ha været sket....!

indfind jer med Danmarks levevilkår eller smut!

• #40   16. sep 2011 Er som sådan lige glad med om de så kørte i Maybach alle sammen, der hvor kæden hopper af er når de samtidig er på kontant eller bistand, for de penge kunne i den grad bruges på andre måder.

Også netop deres helt egne latterlige regler, og modsiger man sig det mindste så er man rasist..... flot perle.

Også så lær for helved det danske sprog, det er da det mindste i kan gører.....

Der skulle virkelig være en prøvetid på 3 år. f.eks og kunne man så ikke bestå en 9-klasses eksamen så var det en enkel syd på....

Det kan ikke være rigtigt vi andre skal brødføde den slags mennesker....

Kommentér på:
Derfor stemmer jeg DF! Rejs hejm!

Annonce