{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt tv 3d plasma. er det godt ?
  • #1   19. sep 2011 hvorfor vil du ha plasma?

• MK L
    MK L Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 73 Svar: 322
    #2   19. sep 2011 i det prisleje jeg har råd til, er det klart plasma til der står bedst i billedet.. efter min mening

• #3   19. sep 2011 Som altid. Kvalitet kommer med pris. Regn den selv ud.

• #4   19. sep 2011 ja okey, det er så iorden.. tror rent faktisk min kammerart har det der.. og der er sku meget godt..

• MK L
    MK L Tilmeldt:
    aug 2009

#5   19. sep 2011 Jonas ja det jeg tænkt.. Men har set nogen film med det inde på youtube fra private og firmaer, der roser tv´et. Det eneste de ikke er tilfredse med er at man ikke kan se på det i dagslys, men det for min skyld ligemeget, da jeg stort set aldrig ser tv om dagen..

Søren : det lyder sku godt

• #6   19. sep 2011 Til de penge du vil ofre der, ja så tror jeg ikke du finder noget bedre..

Plasma er det eneste rigtige smiley

Har selv lige købt et nyt Panasonic

Karsten

• MK L
    MK L Tilmeldt:
    aug 2009

#7   19. sep 2011 har os læst en sjat om det nu.. Har ikke set en eneste negativ kritik om det endnu.. så tror sku jeg køber det ;d

• MK L
    MK L Tilmeldt:
    aug 2009

#8   19. sep 2011 Karsten.. har du nogen problemer med dit plasma i sollys eller lys fra lamper ?

• #9   20. sep 2011 MK L

De nye Plasma tv er blevet meget bedre til det med sollys og lys fra lamper.. Vi har nu haft vores i ca 3-4 måneder, og jeg har ikke følt mig generet af det på noget tidspunkt endnu

3D er absolut ikke noget værre lort..

Mon ikke du skulle prøve og besøge et Panasonic center og se det med dine egne øjne..

3D på et tv er HD kvalitet langt bedre end det diverse biografer kan tilbyde..

Se evt Avatar og se de skarpe billeder.. Jeg synes det er helt vildt..

• MK L
    MK L Tilmeldt:
    aug 2009

#10   20. sep 2011 Det var hellere ikke meningen at jeg sku ha et 3d tv, men nu faldt jeg over det der.. Og har sorrund sound med blu-ray afspiller der os kan afspille 3d. såå

Karsten ; Nu er det et LG tv smiley Ville os meget gerne ud at kigge på det, og ved de har det i elgiganten. Men det er kun i jylland de har det hjemme, og det er lidt langt.. Men har spurgt om elgiganten i næstved kan sætte det op så jeg kan se på det, og det ville de lige finde ud af..

• #11   20. sep 2011 MK L

Det med at besøge et Panasonic center var nu også til
    markus H

Det var ham der mente det var noget lort smiley

Karsten

• MK L
    MK L Tilmeldt:
    aug 2009

#12   20. sep 2011 Nå for satan ;D jamen det så iorden ;d

• MK L
    MK L Tilmeldt:
    aug 2009

#13   20. sep 2011 Kommer lige med et tillægs spørgsmål.. smiley

har nu fundet et der hedder PZ250N. Den eneste forskel jeg kan se på de to tv er at de har to forskellige "billedbehanling"
    PZ250 som jeg linker til har det der hedder : Dual xd engine
    og PZ250N har 3d xd engine ?

Hvad forskel gør det ? ;d

Kommentér på:
Nyt tv 3d plasma. er det godt ?

Annonce