{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
974 visninger | Oprettet:

Endnu et trafikuheld {{forumTopicSubject}}

Well.. Var på vej til tyskland med 4 kammerater Lørdag aften, da vi havde bestemt os for at tage på fantasy.. Vi nåede aldrig derned..

Da vi var kommet lidt uden for Vejle kører vi galt.. Min kammerat, som kørte bilen mistede herredømet med omkring 130 km/t.. Bilen ruller rundt 20-30 gange helt ind i en have, og to af mine kammerater bliver kastet ud af bilen. Vi finder den ene 15 meter fra bilen, og den anden 5. De har begge brækket ryggen, og den ene har indre bløndninger fra lever, milt og nyre. Han har sågar brækket bekkenet i begge sider. Han kommer højest sandsynligt aldrig til at gå igen. Han er nu blevet overført til Odense sygehus.

Var oppe og besøge dem på intensiv igår. Fandme trist at se sine kammerater ligge med slanger i hele kroppen, og flænger og sår over det hele. De er heldigvis begge uden for livsfare, men psykiske mén vil ingen slippe for.

Et mirakel at vi alle er i live idag....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endnu et trafikuheld
  • #2   6. feb 2006 Føj hvor en omgang !!!
    Det er sgu noget skidt når sådan noget sker !!
    Men håber da de bliver ok igen !!
    Tanker sendt herfra ;o)

• #3   6. feb 2006 Fantasy er et stort diskotek i Tyskland!

• #4   6. feb 2006 B.J. > De to der blev kastet ud af bilen, var de eneste der havde seler på. Spørg gud hvordan det kan lade sig gøre.. Jeg ved det ikke!

• #5   6. feb 2006 B.j: enig er selv 18/ snart 19 godt nok men selv .jeg Hved bedere os Tænk på var is glat uden for / sne vejer så må han dælme os være en spasser vis han ligger og køre med 130 km Alså så er han dælme os selv uden om det da er skedt Nogle af de folk burte slet ikke ha køre kort vis de ikke kan tænke sig til at da kan være glat...

• #6   6. feb 2006 Nemt at være bagklog.. men vejret taget i betragtning osv så ville jeg også mene at føreren af bilen er en total idiot da. Overhovedet at kører så stærkt i nærheden af bebyggelse.. klovnen skulle miste kortet forever da. Det bringer både folk i bilen i farer men også folk der bor der da! Tænk jer da om!

• #7   6. feb 2006 Burde nok lige fortælle at det hverken regnede eller sneede, så vejen var helt tør!

• #8   6. feb 2006 Fadnme ærgeligt...føler med de tilskadekommende. Håber at andre der læser dette slipper foden fra gassen og kører med omtanke.

• #9   6. feb 2006 hvis det trøster dig... så var der ikke særlig god musik på fantasy denne gang, kun de første 10 minutter... Men go bedring til jer alle, håber da at se jer dernede en anden gang...

• #10   6. feb 2006 ja sådan er det når man kører for stærkt i det her vejr ;( men så må vi andre jo bare betale lidt mere i forsikring!...

• #11   6. feb 2006 LoL var da meste dårlige undskyling med at de skul ha hånden over hovdet med at der ikke var gladt Tro mig er selv 18 snart 19 harft kørekort i 1 år snart og skal dælme ikke Bilde mig ind at vejen var Knas tør var minus uden for i går som din vw: siger og har ingen gang ond af jer LÆR AT FOR DET FØSTE KØR MED SEELE KØRT LANGSOMT I STED FOR AT FYRE DEN AF MED 130 km i minus veje.. men vel vel straf nok for ham der kørte bilen at sku se sin ven at være lam. prg ham. men God Bedering.

• #12   6. feb 2006 Det er kun når man kører galt at 130 km/t er at køre stærkt.

Hvor mange herinde kører ikke ofte 130 km/t eller hurtigere på lige strækninger på de saltede veje ?

• #13   6. feb 2006 Ved godt at det er farligt osv. Det er jo farten der dræber.

Men folk herinde er altid så skide hellige at høre på...

Kasper A: Føler med jer smiley

Venlig hilsen
    Thomas

• #14   6. feb 2006 Mr. Hammer:

Nej det er jo stadig tilladt at bruge hovedet selvom man kan lide fart.

• #15   6. feb 2006 Thomas du har fuldstændig ret! Alle spiller så fucking hellige, og de er jo ikke en skid bedre selv. Og det var heller ikke et bebygget område. Det var ude på landet, hvor der lå en gård hver 2 km eller noget!

Og til dig tudefjæs > hvor er du da dum at høre på!

• #16   6. feb 2006 Til alle jer der sidder og er bagkloge og tror i ved alt muligt:

Hold dog jeres kæft! Der ligger 2 unge mænd der højest sandsynligt aldrig kommer på benene igen! Jeg beder jer ikke om at vise medlidenhed, men hvis ikke i kan vise NOGEN form for omsorg, så lad helt være med at åbne kæften!
    Jeg er hudløs ærlig når jeg siger - Havde i sagt det der op i mit åbne ansigt, så havde jeg simpelthen nikket jer en skalle! Jeg havde i nogle tilfælde nok fået sultanbank, men hvor ville det dog være en lettelse at forvolde skade på så stor en IDIOT der kan finde på at sige sådan noget lort!

• #17   6. feb 2006 Specielt dig Tudefjæs N... Du er da nok for langt ude at høre på.

• #18   6. feb 2006 Danni N > Lige mine ord! Du er sku fornuftig at høre på!

• #19   6. feb 2006 Kim L.

En vej der er tør kan godt være lidt "fedtet" at køre på pga den salt der ligger der.

Dækkene på bilen har også bedre vejgreb når asfalten er varm i stedet for kold.

Men du har ret i at en tør vej ikke er glat.

• #20   6. feb 2006 Kim L..

Tror du selv at vejen har været fuldstændig tør med det vejr vi har lige nu?

Det fryser om natten, og derved fryser sneen eller regnen som der med garanti har været om dagen..

Så nej der har med garanti ikke været tørt..

Personligt synes jeg også det er ulideligt at hører på de folk der er skide hellige, de har med statsgaranti også selv kørt for stærkt en gang i mellem..

Trist med dine kammerater, håber de kommer sig..

• #21   6. feb 2006 Fandme nederen.... smiley

Og dig tudefjæs du bare en fed øgle.. luk dog røven KLOVN!

• #22   6. feb 2006 Jeg har ondt af dem der er kommet tilskade pga et andet menneske.

Hvis ham der kørte bilen er kommet til skade. Så er jeg ked at sige det..

Ham har jeg ikke ondt af men deri mod hans familie føler jeg med lige som de andres famile.

- Den som køre bilen, har de andres liv i hænderne.
    Kan man ikke overskue det skal man ikk køre bil.

• #23   6. feb 2006 Kenneth J.
    Det har du nu lidt ret i. Jeg hentede min "nye" bil i kolding i lørdags. Og jeg er fra bornholm. Lang køre tur. Og Selvom vejen ser tør ud er den ikke tør! overfladen er frossen! rimfrost der ligger på overfladen... jeg kørte 115 hele vejen hjem. jeg er ikke vand til og køre på motorvej da vi ikke har det på bornholm! så var særlig opmærksom! Og turde rent ud sagt ikke køre stærkt. Havde også sommer dæk på.. :S
    Kasper A > er sku ked af og høre det der er sket. Har ondt af jer alle sammen. Også selvom alle siger han var en idiot og køre som han gjorde! Jeg føler med jer alle sammen. Er der sket dig noget?

• #24   6. feb 2006 Tak skal du ha Morten.. nej ikke rigtigt.. Har fået trykket en hel del ribben, så er sluppet ret billigt.. Det er sku værre med de to andre!

• #25   6. feb 2006 Det skal du ikke takke for!!! er jeg ked af og høre.. Du er heldig! håber de 2 andre får det bedre!!!!!!!

• #26   6. feb 2006 God bedring til dig og dine venner herfra....

• #27   6. feb 2006 Danni N > Du ligeså dum at høre på som de andre. Basta!

Til alle de bagkloge > Det sgu dejligt at høre at man lige kan komme med nogle hånende kommentarer hva'??

At sparke til folk der ligger ned....så nemt, så nemt.

I er sikkert bedre billister end dem i omtaler, det tvivler jeg ikke på og jeg ved ikke om det giver jeg en tilfredsstillelse at håne andre der bare ikke helt når op på jeres niveau??

Anyway, kig jer i spejlet, der finder i endnu et problem.

Kommentér på:
Endnu et trafikuheld

Annonce