{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

Hus med kælder? {{forumTopicSubject}}

Jeg leger lidt med tanken om at købe hus. Ikke at jeg gør det lige nu, men det er alligevel meget sjovt at kigge på markedet og se hvad man har råd til.
Jeg er lidt betænkelig ved tanken om at have en kælder, især efter de regnskyl der kom i sommers. Er det noget man bør holde sig fra eller hvad skal man være opmærksom på?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hus med kælder?
  • #1   3. nov 2011 Vær opmærksom på hvor højt huset ligger, om der er bakker eller lignende omkring grunden.

    Mine forældre har kælder og har i 17år ALDRIG oplevet vandskader.


  • #2   3. nov 2011 kommer sku an på hvor højt huset ligger fra vandoverfladen, og om kloak og nedløb er som det skal være. jeg syntes en kælder er lækker at have da man kan gemme alle de ting væk der ellers ville flyde i huset som fryser, vaskemaskine, tørretumbler, osv. osv.

  • #3   3. nov 2011 denne sommer den var fugtugere end ventet , så der er kommet fugt i fundamentet , så der skal lægges dræn ind ;o)

    spøg til side mine forældre har boet i hus med kælder i 10 år og der er aldrig sket noget........


  • #4   3. nov 2011 Men spørg sælger/ ejendomsmægler om kælderen har været vandskadet før. De skal fortælle sandheden smiley

  • #5   3. nov 2011 Heller en større garage smiley

  • #6   3. nov 2011 GID:

    Hellere en større garage end selve huset. smiley Fandt bare et rimelig fint hus til en rimelig pris, men med kælder. Man skal vel også have et sted at opbevare stumper. Derfor kælderen skal være tør!


  • #7   3. nov 2011 Jeg har ca halvt af hver smiley det er nu fint nok.

  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #8   3. nov 2011 vi har kælder og har intet vand haft, det er kun en lille kælder godt nok smiley

    og den bliver ikke brugt lige pt.

    har nemlig den dejlige garage de andre snakker om, fuld isoleret og med 4m2 siderum til værktøj dæk osv smiley


  • #9   3. nov 2011 Ville ikke undvære min kælder, der er da der man kan have sine ¨drenge ting¨

    Bruger pt. min kælder til kontor/hyggestue/drukhule, med plads til modelbiler, pocket bikes og andre sære ting man har anskaffet sig. Har 50 km. kælder der tør og har liget lavet nyt bad/toilet dernede.

    Men husk at tjekke at den er tør, for så er nogle fede km. som man altid kan bruge til noget.


  • #10   3. nov 2011 Jeg er også rigtig glad for min kælder - jeg har aldrig haft vandskade eller vand i kælderen. Det er et gammel hus så i ny og næ kommer der lidt salt udblomstring på en ydervæg - men ikke det store. Jeg har fitness-rum, billardrum/bar, badeværelse og i forhåbentlig snart vinkælder dernede. smiley Man skal huske det er en kælder og stille forventningerne realistisk. Om så den er tip-top, så er luften ikke som på de andre etager. Derfor bør man ikke overnatte og bo dernede..

Kommentér på:
Hus med kælder?

Annonce