{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forza Motorsport 4
  • #1   17. dec 2011 Lexus Lfa... kan man andet end bare at elske den bil smiley

• #2   17. dec 2011 F klasse er helt klart min vilde Aygo :P;!!!.

men den bedste bil jeg har er nok min Chevy Nova. gal den rykker 0-100 på 2.27 sekunder

• #3   17. dec 2011 ford sierra rs500
    bmw e36 m3

det er sku svært at vælge, og af lmp 1 bilerne, må det blive den gode gamle Bmw

• #4   17. dec 2011 Har ingen LMP1 biler, dog en masse sjove R2 og R3 biler.
    Bl.a en GTR, Supra MK3, MK4, og så den sjoveste af dem alle, en lille Fiesta smiley

• #5   17. dec 2011 Jeg spiller også
    Den bil jeg har mest sjov med, er en FTO bygget om med Lancer 10 motor og 4x4. For HELVED den er sjov!

• #6   17. dec 2011 Hvor stor en harddisk på sin xbox skal man have for at hele spillet kan ligge derpå, så det ikke kører over cd'en? Min er nemlig kun en 13.7gb tror jeg det er. Er det for lidt?

• #7   17. dec 2011 det sku et fedt spil må man sige... så skal jeg lige høre jer. om i kan sige hvor banerne er med de gode penge ? kan huske der var en bane i 3éren som faktisk var firkanet hvor man kunne kører helt inde ved kanten og de andre kørte på banden som gik hele vejen rundet om istedet for bare og kører helt inde ved kanten som så gjord at man kom en lap 100gange hurtiger rundt...

• #8   17. dec 2011 bager, du kører bare lidt rivals, der kan du hurtigt lave en mill

• #9   17. dec 2011 Bager: Har du problemer med at skaffe penge, så er du simpelthen ikke god nok, længere er den ikke. Jeg har konstant 25 millioner og synes jeg bruger penge hele tiden (har 3-400 biler). Rival-racing og online-ræs er der hvor pengene er. Er man hardcore og har ikke noget liv, så laver man designs som andre gider købe.

Min favorit er i øvrigt min(e) 242 Turbo'ere. Har én i hver klasse jeg spiller (kører mest ABC Multiclass, selvom 242'eren ikke må bruges i S-klassen), den ene har jeg så lavet som den, jeg har haft rigtigt smiley

Men ellers er det nok MP4-12C, jeg er mest glad for. Det er nok den S-klasse bil, der er den mest komplette smiley

Kommentér på:
Forza Motorsport 4

Annonce