{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Forza Motorsport 4 {{forumTopicSubject}}

jeg har tænkt over at købe en xbox med forza motorsport 4 men hvad går det ud på selve spillet. hvor mange biler er der kan man stejle dem og kan man køre på gaden kender intet til selve spillet så vil lige høre om nogle kan fortælle mig hvordan det er gode og dårlige ting. kan man sammenligne det med Grand Turismo ? eller nogle andre bil spil

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forza Motorsport 4
  • #1   29. jan 2012 du kan holde det nøjagtigt op med grand turismo smiley

Det er rimelig meget det samme gameplay smiley

har bare altid været mere facineret af forza motorsports lyd og grafik frem for grand turismo smiley

• #2   29. jan 2012 der er os flere muligheder for at style i forza

• #3   29. jan 2012 det er baneløb ik need for speed.

• #4   29. jan 2012 Det går ud på at stjæle din fritid.

Jeg har selv alle Forza spil og de er de eneste spil jeg har til min X>Box som nu er nummer to på 8 år.

• #5   29. jan 2012 det er kun baneløb... men derfor er det stadig sjovt at drifte rundt på diverse baner...

Man kan tune stort set alle biler, der er kun de færdig lavet ræser biler hvor du ikke rigtig kan tune så meget på...

det er heller ikke alle biler der er det store gejl til, der er nogle biler hvor du kan ændre skørte sæt og lakering...

men når du først kommer igang med spillet, så er det så über fedt at smide dækkene rundt i et sving i den store amerikaner med den brølende V8 motor...

eller smide dækkene rundt med turboen hylende fra Skyline motoren...

Kommentér på:
Forza Motorsport 4

Annonce