{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
814 visninger | Oprettet:

Andre Canal Digital kunder herinde? {{forumTopicSubject}}

Har de seneste dage haft problemer med at kunne se tv. Nå jeg tænder parabolen kommer der en blå skærm med teksten dårligt signal i 5-10 min også kommer der tv igen. Her til aften er det helt galt, nu har den været tændt i 45min og der er intet sket endnu, nogen som har prøvet det før?
Hvis jeg udfører en signal kontrol, kan den ikk finde start transponderen hvad end det så er?

Uanset prøver jeg at ringe til kundeservice imorgen og hører hvad de siger.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andre Canal Digital kunder herinde?
  • #1   28. dec 2011 Hej Peter,

Det lyder til at parabolen muligvis sidder løst og at du derfor mister signalet når det blæser. Hvis den ikke sidder løst (det kan man mærke på soklen af parabolen) så kunne det tyde på at der er en utæthed i dit LNB-hoved, som gør at der ved høj fugtighed (når det regner etc) ikke kommer signal igennem til LNB-hovedet.

Canal Digital sælger et Startkit med nye kabler go quadro-LNB hoved til 299 kr smiley - Det kan bestilles igennem kundeservice 70131919 imellem 8-21 smiley

• #2   29. dec 2011 Parabolen sidder så højt at jeg ikk har mulighed for at se efter om den sidder løst, ihvertfald før end imorgen. Der er dog kommet gang i den nu efter den har været tændt i 2 timer. Det skal måske lige siges at den kører fint / normal når der først kommer gang i den. Den hakker lige lidt det første minut også kører det ellers bare. Uden at vide det, synes jeg det virker som om at den ikke modtager signal ( defekt LNB måske ) og ikke at den står forkert, for så skulle der vel være dårlig tv kvalitet og udfald hele tiden, hvilket der ikke er, heller ikk selvom det blæser

Kommentér på:
Andre Canal Digital kunder herinde?

Annonce