{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iphone 4s jailbreak :-)
  • #1   20. jan 2012 hvad er det ? kan det også fåes til 4éren ?

    og hvordan virker det


  • #2   20. jan 2012 følger lii med

  • #3   20. jan 2012 Nu kunne jeg godt bruge en mac.. smiley
    Men må vist vente lidt endnu..

    Bg... Den har været ude til IPhone 4 længe og tidligere modeler..
    Bare ikke til 4s og IPad2


  • #4   20. jan 2012 okay.... jamen hva skal det gøre godt ? altså hvad gør det ?

  • #5   20. jan 2012 Tja man kan hente apps gratis og meget andet... Men har du ikke lidt tjek på det skal du nok ikke selv rode med det.. smiley

  • #6   21. jan 2012 Dem der ikke ved hva en jailbreak er, må lige google lidt. Sys personligt at man skal jailbreake sin iphone, pga alle apps er gratis, + du kan pynte din mobil med andre tema, osv .....:-)

  • #7   21. jan 2012 Var det ikke nemmere bare købe en open source telefon, istedet for det iphone lort.



  • #8   21. jan 2012 det jo nok ikke lige stedet og skrive det.... vel K-FiNN.... de der har en iphone nu og kan finde ud af og bruge den som ikk begynder og tyde en time efter fordi man ikke helt kan finde ud af det eller ikke syndes den er fed..... tro sku ikke på der er ret mange Iphone bruger der gider have andet fra nu af... for mit vedkommen så skal jeg aldrig have andet iphone.... alt andet er jo lort nu ALT...

  • #9   21. jan 2012 Folk er da heldigvis forskellige, men det er squ da komisk, at man vælger en telefon og syntes den er fed, og så skal man lave alle mulige krumspring for og bruge den som man gerne vil.

    Men det er nu noget der skinner igennem hos jer I folk smiley


  • #10   21. jan 2012 K-FINN... Vi er bare nogen Ifolk som vil ha en super fantastisk IPhone, og ja det kræver lidt hjerne at kunne bruge den så derfor vil vi aldrig tilbage til en alm mobil..
    Self. kræver det lidt "krumspring" at få den som vi vil ha den men det bruger vi gerne tid på.. smiley

    Så nej det er komisk at folk som dig, ikke magter at fatte at alle andre mobiler end IPhone er fortid..
    Men da godt de stadig laver de alm. mobiler til jer... smiley

    God dag til jer alle... smiley
    Også alm.mobil brugere (som lige skal ind og lure hvor kloge vi IFolk er og hvad vi skriver om i vores emner)...


  • #11   21. jan 2012 Hehe ja kan kun grine af det.

    Jeg kunne aldrig finde på og købe en telefon, hvor jeg ikke selv bestemmer hvad der skal være på den, men er styret af andre..

    Nu var det tilfældigvis ikke en iphone der blev kåret som den bedste telefon sidste år, men derimod en samsung, og ret sikker på det heller ikke bliver en iphne iår...

    Nogle folk kan jo godt lide og blive styret af andre, dem skal der også være plads til..
    Er du også lidt en tøffelhelt derhjemme smiley

    Fortsat god weekend


  • #12   21. jan 2012 man kan da nemt selv bestemme.... men der er jo en grund til at man mister sin garanti ved og bruge det her.... det jo ikke lovligt... en iphone virker super godt der er dælme ikke meget man ikke kan på den.... det der JAILBREAKing gør at en hel del eller alle apps er gratis.. det er de jo heller ikke på Nokia eller sony eller samsung eller hva fan de hedder i dag.

    så det sån en ting man kan gøre vis man VIL... ikke noget man SKAL.


  • #13   21. jan 2012 K-FINN... Har selv prøvet mange andre mobiler, og har altid sagt fuck iphone, til den dag jeg købte den, så idaw fortryder jeg det sq ik smiley

Kommentér på:
Iphone 4s jailbreak :-)

Annonce