{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

DisConFlubberated
VIP
DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Tilmeldt:
4. maj 2007
Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.741

Jailbreak iphone 4s {{forumTopicSubject}}

Hey iphone folk!

Kan man på nogen som helst måde se, eller finde ud af om en iphone 4/4s har været jailbreaked eller hvad det nu hedder? Jeg har søgt på det, men de tråde der findes, handler kun om hvordan man jailbreaker sådan et svin...

Jeg overvejer nemlig at købe en brugt til konen, så er der da fred så længe... smiley

På forhånd tak...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jailbreak iphone 4s
  • #1   5. mar 2013 Det ændre ikke noget at den har været jailbroken... smiley

  • #2   5. mar 2013 Hvad er fordelen ved og få den jailbreaket.. Er lidt ny med Iphone 4s

  • #3   5. mar 2013 Det er jeg næsten sikker på, at du på ingen måde vil have en jordisk chance for, og om den har været jailbreaket eller ej har heller ikke nogen væsentlig betydning for dens nuværende "performance", så du mærker altså heller ej forskel på, om det er en iPhone, der enten har været jailbreaket eller stadig er jomfru.

  • #4   5. mar 2013 Det kan ikke ses om den har været jailbroken. Og det har heller intet at sige om den har været det. Den kan gendannes til fabriksindstillinger via Itunes, og så er det væk igen.
    Har selv haft en 4S med jailbreak engang.


  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.741
    #5   5. mar 2013 Okay, så er der åbenbart ingen ko på grisen... Har det heller ingen effekt på evt restgaranti, hvis der er noget af det tilbage?

  • #6   5. mar 2013 Brian - fordelen ved at få sine iDevices jailbreaket er, at man simpelthen lukker op for en masse nye muligheder. Det kan blandt andet være nye designs til interfacet, det kan være forskellige applikationer, som gør det muligt at ændre på nogle ting på telefonen. Størstedelen af "jailbreakerne" gør det dog nok kun for at få tæt på alle apps fra AppStoren helt gratis. Lovligt er det nok ikke, men på den anden side vil det ikke kunne ses, at du har haft din iDevice jailbreaket, efter du på to minutters tid har gendannet den til fabriks iOS'et igen.

  • #9   5. mar 2013 Den eneste måde du kan finde ud af om den har været jailbreak'et er at du finder dens SHBS BLOBS, hvilket du kun kan finde hvis det har været gemt på en disk enhed da den var jailbreak'et, ellers er der ingen muligheder for at finde ud af det, men det har heller ikke nogen som helst betydning overhovedet.
    Så køb du bare den, så du kan få fred smiley


  • #10   5. mar 2013 Du kan få den jailbreak'et nemt som ingenting, du skal slet ikke gøre en skid, det eneste du gøre er at downloade det her software ( https://sites.google.com/a/iphone-dev.com/files/home/redsn0w_win_0.9.15b3.zip?attredirects=0&d=1) eller tror du ikke på linket så sender jeg originalen til hjemmesiden hvor du bare skal scrolle down og finde den til windows eller mac afhængig af hvad for en du har.
    ( http://absinthejailbreak.com/jailbreak-ios-6-on-iphone-4-3gs-and-ipod-touch-4g-using-redsn0w/)
    Så det eneste du skal gøre er at tilslutte din tlf til pc'en, og lave en backup af din iphone FØR du gøre noget som helst, derefter SKAL du formatere/gendanne den VIA PC'en, det virker ikke hvis du gøre det igennem telefonen, så åbner du programmet og trykker start, dernæst er den jailbreaket også skal du bare gendanne din iphone via din tidligere backup, så har du nøjagtig samme indstillinger og beskeder og kontakter som før. Lettere bliver det altså ikke, har du flere problemer så PM mig så kan jeg evt. hjælpe dig over TeamViewer smiley


  • #11   6. mar 2013 Oooo... sry Casper S, det var sku ikke lige meningen at ''ødelægge'' din lille forretning smiley Så ikke lige at du havde gang i noget der, men ja som Casper siger så henvend dig, til en der kan finde ud af det, så ved du at intet kan gå galt.

  • #12   6. mar 2013 Jailbreak er noget af det nemmeste i verden! Du går bare herind og downloader Evasi0n og fjerner din skærm kode på telefonen og sætter den til pcen starter programmet op og trykker jailbreak og så venter du bar til den siger du må tage telefonen fra igen.. og bum så det klaret! nemmeste i hele verdenen!

    http://evasi0n.com/


Kommentér på:
Jailbreak iphone 4s

Annonce