{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

bærbar returret?? {{forumTopicSubject}}

Hej købte en bærbar for ca 2 år siden og købte den heldigvis med 4 års forsikring..
Sagen er den at nu har den været til reperation 5 mener de første gange var fordi den blev for varm, men her nu virker hdmi ikke ordentligt og den går i sort.. Det har den lige været sendt ind med hvor de havde den i snart 3 uger og fik den igen i torsdag og den virker stadig af lort! Hva er mine rettigheder kan jeg kræve at få en ny? Eller hvordan er det nu?

Håber nogen ved lidt om det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bærbar returret??
  • #1   22. jan 2012 "Tab" den på gulvet, og få en ny

  • #2   22. jan 2012 Det er hos Securator den er forsikret og mener ikke de dækker den slags skader mere? Men kan jo heller ikke være rigtigt at de kan blive ved at tá den til reperation?

  • #4   22. jan 2012 Har min mobil forsikring ved dem, og jeg har ikke haft nogle problemer. Har brugt dem flere gange, og de telefoner har været godt kvæstet smiley
    Men det står vel i dine forsikringpapirer?


  • #5   22. jan 2012 Ja må jeg prøve.. Men du har tabt dine telefoner og så fået en ny?

  • #6   22. jan 2012 Jeps.
    Har fået smadret min SGSII, 3 gange xD
    Sidste gang blev den kørt over af en taxa, sendte den ind, og fik en ny 5 dage efter smiley
    Og det har været samme service hver gang smiley


  • #7   22. jan 2012 Okay gad vide om det samme gælder for bærbare smiley men så burde de da også Gi mig en ny her nu når det er 5 gang den blir sendt ind.. Men jeg nå tjekke.. Tak for hjælpen..

  • #8   22. jan 2012 Har det været samme fejl alle 5 gange?

    Har fejlene været der fra starten eller er de opstået efterhånden?


  • #9   22. jan 2012 Den har hele tiden haft bøvl med at den bliver for varm og har den været sendt ind med 2-3 gange og nu er det så at den går i sort og hdmi ikke virker ordentligt og den fryser.. Men må vel ringe til dem og sige at nu kan det være nok og at kan jo ikke kan have en bærbar der konstant er istykker?

  • berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #10   22. jan 2012 Lige meget hvor mange gange du sender den ind, har du aldrig RET til en ny, det er en service som de yder, dog gir de fleste en ny efter 3 gange.

    Det er helt og holdent op til det enkelte selskab hvordan de vil takle sagerne, de gir først en ny (samme værdi som en som din vil koste den dag i dag, du kan sagtens ende med en der er mindre kraftig, fik jeg selv da jeg fik en erstatning da min bærbar gik død for 4 år siden)

    Og det hjælper ikke at true med forbrugerstyrelsen, for så tager det bare endnu længere tid at få den repareret næste gang, da de jo godt ved at forbrugerstyrelsen ikke kan gøre noget ved dem, ud over at henvise til at det er god kundeservice at yde en erstatning hvis fejlen forbliver.

    Havde selv en telefon til reperation hos "3" 4 gange for samme fejl, og der fik man det at vide, at de ikke ydede erstatningstelefoner medmindre den var helt ødelagt.


  • berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #11   22. jan 2012 Og at den bliver for varm gør de ikke noget ved, da det for dem, er skidt i blæseren fordi du ikke har holdt den ordentlig ren, den var jeg også igennem med min sidste bærbare hos fona's forsikringsselskab, dog fik jeg det igennem anden gang, hvor cpu'en var brændt sammen pga varme.

  • #12   22. jan 2012 Ja okay.. Mente ellers man havde ret til en ny efter 3 gang med samme fejl.. Men må se hva de siger..

  • #13   22. jan 2012 Torben: Du har ikke ret til en ny. De kan også vælge at give dig pengene retur - men disse retningslinier er en del af købeloven. Du har 2 års reklamationsret, men som jeg forstår det, er den over de 2 år?
    Det er forsikringsselskabets retningslinier der er gældene, og så vidt jeg husker er de ikke tvunget til enten at give dig en ny eller give dig pengene tilbage. Men har du alle gangene kørt den via forsikringen?? Typisk frafalder forsikringen efter første reparation...


  • #14   22. jan 2012 Ja den er nu lige 2 år og nogen dage.. Forsikringen dækker da i 4 år lige gyldigt hvor mange gange den sendes ind.. Hvis det kun var en gang kan det da ikke betale sig at give 1000kr for sådan en forsikring..

  • #15   22. jan 2012 Oh, det er vist kun efter det er erklæret "totalskadet" og ombyttet, at forsikringen frafalder. Hvis jeg endelig har gjort brug af mine ekstra elektronikforsikringer, så har produktet været helt defekt... smiley

  • #16   22. jan 2012 Ja det er rigtigt nok.. Så ville da være rart hvis de bare ku erklære min total skadet så jeg ku få en ny for er da godt nok træt af den;)

Kommentér på:
bærbar returret??

Annonce