{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

Returret {{forumTopicSubject}}

Hej,

Købte en bærbar i Elgiganten her i sidste uge og må indrømme jeg er meget skuffet over købte.

Jeg havde tænkt mig at aflevere den tilbage, da den er utrolig ustabil og har givet mig de første par blå skærme.

Hvordan står jeg stillet ? Jeg har alt orginal embalage dog ikke det plastisk klister der sad på maskinen.

Tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Returret
  • #2   12. feb 2012 LAD VÆRE MED AT FORKLAR DEM PROBLEMET.... Bare sig at du har fortrudt købet <--- ikke andet.. Ellers skal den til reparation osv osv osv..

  • #3   12. feb 2012 Peter: ja du har 14 dages returret, VIS ikke varen er taget i brug !

  • #4   12. feb 2012 Jeg vil ikke mene at elgigantens returret gælder, når du har taget computeren i brug. Iøvrigt er de slet ikke forpligtet til at give dig returret. Men få den da lavet i stedet.

  • #5   12. feb 2012 Hvis den er købt i en af deres butikker, kan de tilbyde dig en reparation.

    De er ikke forpligtet til at tage produktet retur, slet ikke når det er taget i brug.


  • #6   12. feb 2012 Det ville da være total til grin hvis man havde 14 dages returret hvis den var taget i brug. For hvis det var muligt så havde jeg også fået leveret min gamle iMac 27'' tilbage da den kun var nogle dage gammel.

    Ham jeg købte den af havde haft den i 2 dage. Jeg hentede den på hovedbanegården for 9000, men havde den selv i 1-2 dage.
    Og solgte den til samme pris jeg fik. Hvis det var muligt at få de 12-13.000 tilbage som den koster fra ny så havde jeg da gjort det ;o)


  • #7   12. feb 2012 Købte en samsung robot støvsuger derinde, gik ned med den efter 3 dages intens rengøring, den gjorde det ikke godt, og jeg fik pengene retur. Det er service.


    Det samme gør bilka,


  • Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 863
    #8   12. feb 2012 Returretten ryger i det sekund man flår den ud af emballagen.

    For få år siden to Sonofon nogle Tlf retur som de så solgte videre som nye, med et ramaskrig til følge da folk fandt tlfnumre og SMS er på deres nye fon..

    Hvad skal elgiganten dog gøre med alle de fortrydelseskøb som de i givet fald ville få ind ? smiley

    Men du skal da ikke finde dig i at den ikke virker og derfor skal den til rep. Men husk at hvis du har været på fildelingssider og lign, så er de lynhurtige til at dømme fejlen som selvforskyldt virus...

    De er nogle slamberter ;-))


  • #9   12. feb 2012 Brian S

    http://www.elgiganten.dk/cms/c-uE8KeQuwiGYAAAEoccAK.7Tw/returret-og-reklamationsret

    Ved køb i varehusene:
    Du har 14 dages returret fra du modtager varen. Der er dog følgende begrænsninger:
    - Der er ingen returret på varer solgt med abonnement.
    - Der er 14 dages returret på mobiltelefoner købt uden abonnement, såfremt varen er i ubrudt emballage.
    - Der er 6 dages returret på GPS/PDA i brudt emballage og 14 dages returret i ubrudt emballage.
    - Der er 14 dages fuld returret på det øvrige sortiment, dog skal software, film, musik og forbrugsstoffer (batterier, blækpatroner mm.) være plomberet.
    - For alle varer gælder det, at der skal kunne fremvises original kvittering og varerne leveres retur i væsentlig samme stand, som ved købet!


  • Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 863
    #10   12. feb 2012 Anders c.

    Er fuldt ud bekendt med deres regler.....

    Har kæmpet en kamp med dem om en laptop. Og den " kunne" de ikke tage tilbage fordi at loven var skruet sådan sammen at de ikke måtte videre sælge den som ny. Og de som koncern havde en politik om ikke at sælge brugte vare........

    Fik den så repeteret, delvis for egen regning da de påstod at det var virus som havde ødelagt den. På trods af at jeg havde medkøbt Norton antivirus. Men da de kunne se at den havde været på kazaa. Så var det som at slå i en pude....



  • Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 863
    #11   12. feb 2012 Alle stave fejl skyldes min ipads jammerlige stavekontrol.. ;-))

  • #12   12. feb 2012 Der står den skal være i væsentlig samme stand.. Såeh hvis du har lavet ulovligheder har du jo selv været ude om det.

  • Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 863
    #13   12. feb 2012 Randers afdelingen.

    Jeg har ikke været på noget som helst smiley

    Men knægten på dengang 15 havde været der.problemet var skærmen, men selv den fik de drejet over på softwaren.
    Det var heller ikke for at rippe op i en sag jeg egentlig har lagt bag mig.og har de ændret procedure. Så skal jeg være den første til at hilse det velkommen.

    Der er intet mere træls end at have noget helt nyt som ikke virker som det skal.


  • Daniel A
    Daniel A Tilmeldt:
    dec 2004

    Følger: 1 Emner: 195 Svar: 586
    #14   12. feb 2012 Bare gå ind med den og sig til dem at du er skuffet over den, og du gerne vil have pengene tilbage.
    Det har jeg gjort før, og det var overhovedet ikke noget problem at den var taget i brug.

    Alle der siger andet, ved ikke hvad de snakker om!


Kommentér på:
Returret

Annonce