{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Finansering af bil.
  • #1   23. jan 2012 bare tjek efter hvilken rente og hvor meget du kommer til at betale i sidste ende smiley og læs ALT med småt også

  • #2   23. jan 2012 Kig efter ÅOP.

  • #3   23. jan 2012 Hvis renten er 3,75 procent så tager du hele beløbet på bilen (kan være 100.000)

    Du dividere 100.000 med 100, og så har du et tal du skal gange med 3,75.
    Er ikke sikker på om det er rigtigt men det er sådan jeg gætter mig til det er.
    Så koster det også noget at starte finanseringen op tror jeg.
    Noget med papirarbejde osv.. der skal laves.


  • #4   23. jan 2012 hav 20% til udbetaling ikke et must men godt for dig.

  • #5   23. jan 2012 ps. det bedste du kan gøre er hvis bilen skal købes ved forhandler så sig til ham han skal lave en finansieringsordning af bilen.. Så sig til ham at han skal gøre det så billigt så muligt.
    Og de gør det nogen gange meget billigt. Så tager du det papir med i din bank og siger kan i gøre det bedre.. Og det kan de. Og så gør de det og viser det på papir. Så hvis du "smart" så tager du det papir til bilforhandler og spørg ham om han kan gøre det billigere smiley Og det kan han måske.. Hvis han kan så stopper du for ellers bliver banken gal hvis de finder ud af dine trick smiley


  • #6   23. jan 2012 som Nicklas siger så kig på ÅOP (årlig omkostninger i procent) så kan det være fløjtende lige meget om du skal give en rente på 3 eller 30%

    for selv om der er en lav rente kan der være store omkostninger i forbindelse med lånet, og ÅOP er de samlede renter og omkostninger på lånet (og er det du skal forholde dig til for at finde det billigste lån) så jo laver ÅOP jo billiger er lånet i hele sin løbetid


  • #7   23. jan 2012 jeg har efterhånden fået at vide at jeg godt kan lade være med at låne pengene i banken... de fleste forhandlere kan gøre det billigere hvis de bare gider og gerne vil ha bilen solgt... men igen det er kun hvad jeg har fået at vide...

  • #8   23. jan 2012 Dennis D
    I mange tilfælde kan forhandlere tilbyde en fornuftig finansiering, men de er meget sjældent billigere end banken, hvis du ellers kan få en ordentlig aftale med banken.


Kommentér på:
Finansering af bil.

Annonce