{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.103 visninger | Oprettet:

erfaringer med telenor {{forumTopicSubject}}

hey alle..

jeg overvejer lidt og købe en ny telefon, og har fundet den med telenor til en pris jeg sys der lyder meget fair, plus man jo får 500 for sin gamle mobil, men er der nogen der ved hvordan deres dækning er, og om det er noget værre lort eller om det er godt nok ?
bor nemlig ude på landet, og ved at bl.a telia har problemer med deres dækning her så er lidt i tvivl..

på forhånd tak og go søndag smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  erfaringer med telenor
  • #2   29. jan 2012 Jeg har kun gode erfaringer med Telenor!

• #3   29. jan 2012 det lyder da meget lovende så smiley der er nemli ikke noget værre end og miste signaler i sit eget hus som jeg bl.a gjorde med telia tit smiley

• #4   29. jan 2012 tdc er klart det bedste under kørsel i bil

• #5   29. jan 2012 Er generalt tilfreds med telenor, dog er der en del dæknings problemer i udkants danmark...

• #6   29. jan 2012 jesper : hvad tænker du så på når du siger udkants danmark ? smiley

• #7   29. jan 2012 kører transport til daglig, og har ikke problemer med deres dækning, heller ikke under kørsel.

men tjek deres dækningskort, du kan taste din adresse ind, og få dækningen at se
    http://www.telenor.dk/privat/kundeservice/kundeservice/mobil/daekning/index.aspx

• #8   29. jan 2012 Telenor er det der har dækket bedst for mig. De dækker noget bedre end nogle af de andre, i hvert fald hos mig.

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.602
    #9   29. jan 2012 Havde sjældent særlig godt signal med telenor, og ja, bor i "udkantsdanmark" men så snart man er inde i de lidt større byer, så er der ingen problemer med dækning

• #10   29. jan 2012 tak kim, havde faktisk ledt efter det kort men ku ikke lige find det smiley

• #11   29. jan 2012 havde aldrig problemer med dækningen på telenor, men til gengæld havde jeg store problemer med regningen. de fusker, snyder og bedrager.

havde en aftale på 500 kr pr. måned, det skulle dække over fri alting, der skulle kun komme opkaldsafgift oveni.

til trods for denne aftale trak de hver måned 850 kr. fra min betalingsservice.
    lige meget hvor man ringede hen for at stille spørgsmål vedr. den regning fik jeg samme kompetente svar: det ved jeg ikke.

• Viking
    Viking Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 563
    #12   29. jan 2012 Har kun haft problemer med Telenor. Dårlig dækning og fusk med regninger.
    Og ikke et enkelt tilfælde. Både mig selv og alle jeg kender der havde telenor oplevede samme problemer.

• #13   29. jan 2012 johnny **** tændrør og små gejl ***** .

så er man da også selv skyld i at man betaler formeget, jeg har een gang været ude for de sendte en forkert regning, de skulle rette op på det til næste faktura, dette gjorde de ikke, så jeg stoppede betalingen i min netbank på betalingsservicen, ringede til dem igen og fortalte der ikke kom flere penge før der var rettet op.
    først næste faktura trak de det rigtige beløb på således jeg 1 måned ikke betalte, herefter var alt som det skulle være og regningen har der ikke været problemer med heller.

• #14   29. jan 2012 Har meget dårlig erfaring under kørsel og ude på landet, min firmamobil har telenor som teleudbyder og det er skuffende....

- Sune

• #15   29. jan 2012 Bruger telenor mobil bredbånd i Fuglebjerg. Havde 3 før. Hos telenor fik jeg meget "kraftigere" signal.
    Er helt ud tilfreds.

• #16   29. jan 2012 har haft store problemer med telenor.

havde købt en telefon med abo, efter 6 mdr. vælger jeg i samarbejder med telenor, at få et abonoments frit, der går 2 uger ca. så modtager jeg en regning på opsigelse af min abo ringer ind og snakker med dem, de annullere den regning, så går der et par uger mere så modtager jeg regning på at de har lukket min telefon, så må man jo ringe ind igen, de kunne godt se det var sket en fejl og retter den og jeg skulle se bort fra regingen.

Så går der en mdr. og jeg får en regning på 35kr, fordi jeg ikke har tilmeldt mit abo frit til pbs.. så, så skrev jeg et anbefalet brev om at lukke kortet jeg betale de 35 kr. så jeg kunne blive fri for dem.

Skulle finde en telefon til damen, så går ned i en telenor butik og snakker med en sælger, en HTC abassadør fortæller hun, men stort set alt hvad hun fortæller er ukorrekt eller løgn, vælg selv, bla. kan hun ikke finde rundt i hvilket systemer der køre på div. HTC telefoner og ender med at jeg må tage hende over til en af Telenors computere og vise hende på HTC's hjemmeside at det hun står og lukker ud er det væreste gang lort. .

JEG HANDLER ALDRIG MED TELENOR IGEN.

• #17   29. jan 2012 men læs evt. hvad folk skriver her inde : http://www.trustpilot.dk/review/www.telenor.dk

Kommentér på:
erfaringer med telenor

Annonce