{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Telenor??
  • #1   7. nov 2012 det er lort og så prøver de skrabe flere penge ind ved at sende regningen 2 gange og så bagefter sender du en inkasso brev at du skal betale det samme beløb en gang til plus 100 kr i tillæg

  • #2   7. nov 2012 i de 4 år jeg har været der har jeg aldrig haft nogle problemer... altid været tilfreds med deres support,

  • #3   7. nov 2012 no go... kæresten er endelig lige kommet ud af det og de har absolut ikke styr på tingene.... har selv haft telmore i 10 år uden problemer

  • #4   7. nov 2012 Jeg har sgu heller ikke haft nogen problemer - Jeg har kørt med Sonofon/Telenor de sidste 7år

  • #5   7. nov 2012 har hørt mange har problemer når de skal ud af telenor... men havde ingen problemer da jeg skulle ud af mit internet....

  • #6   7. nov 2012 Nogo...elendig dækning og ustabil forbindelse...Telenar!

  • #7   7. nov 2012 slutter mig til Morten H præcis det samme har jeg oplevet gentagne gange.

  • #8   7. nov 2012 BIBOB styrer.!

    syntes efterhånden jeg har prøvet alt på nær 3


  • #9   7. nov 2012 Kent O...

    Jeg bor ude på lars tyndskids INGEN TING! og jeg mangler 1 streg i min dækning... har aldrig bøvl der... men dækningsproblemer KAN også skyldes selve telefonen... så gi ikk dem skylden for at du har brugt penge på noget der er bedre som brevvægt...


  • #10   7. nov 2012 havde fast abb. ved dem til 500 kr. pr. mdr. bruger ikke internet eller lign. de trak 3 mdr. i træk 900 kr. fra mit budget, da jeg ringede til dem fik jeg af vide de ikke havde en forklaring på det, oplevede en enkelt gang at de smed på og en der grinte højlydt af mig fordi jeg brokkede mig.
    så elendig service skal man sgu lede længe efter.
    da vi endelig fik gennemtrumfet en opsigelse ved dem, fuckede de op i samtlige regninger, de fik byttet rundt på nogle tal osv. så vi endte med at betale dobbelt op på min kærestes mobil og min blev sendt til inkasso.
    regningen ved inkasso blev betalt, men vi fik aldrig pengene tilbage fra den vi havde betalt dobbelt op på.

    så mit råd er at holde sig langt væk fra det selskab !


  • #11   7. nov 2012 jeg har aldrig haft problemer med mit telenor, altid god kundeservice.

  • #12   7. nov 2012 Ligemeget hvilket selskab du kommer til kan der opstår problemer og der vil altid være nogen som er hamrende utilfredse, men faktum er at du skal vælge dem som 1. giver det bedste tilbud 2. som har den bedste dækning hvor du skal bruge det. Alle andre ting som service, har de alle mere eller mindre.
    Dog hvis du vælger et "billig" selskab har du ikke mulighed for at få en face2face snak med en sælger omkring dine løsninger og hvis der er probs skal alt foregå via telefon eller mail. Det er der absolut intet galt i men der er mange som glad for den personlige kontakt. smiley

    Jeg arbejder til dagligt i TDC og jeg vil selvfølgelig anbefale dig at komme over til os da vi mener vi levere god kundeservice samt produkter med fordele og muligheder. Om du eller andre er enige kan jeg ikke svare på, men vi har god dækning og gør hvad vi kan for at du får god oplevelse.

    Husk at tænke på hvad venner og familie har, det kan være i mere eller mindre bruger den samme udbyder og du derved kan spare penge smiley

    Just my 2 cent


  • #13   7. nov 2012 johnny... det er sgu da oz for dumt at betale en regning der er helt ved siden af... smiley

  • #14   7. nov 2012 Har internet hos dem, og oplever nu aldrig dårlig service, eller forbindelse...

  • #15   7. nov 2012 No go har skiftet til callme det virker uden noget fis

  • #16   7. nov 2012 Telenor er en flok indkompetente narrøve. *bum*

  • #17   8. nov 2012 Jeg har telenor, god service i butikken, fantastisk dækning (her i aalborg i hvertfald) og fin pris smiley aldrig være noget der smiley

  • #18   8. nov 2012 Umiddelbart virker CBB til at have de bedste tilbud på pakkerne. 6 timer og 10gb data til 149kr, og så betaler man ikke for det dataforbrug man har, ud over de 10gb.

    Har selv Telia, og er ganske tilfreds, har aldrig haft problemer med dem, men skifter til CBB da kæresten og svigermor har det, og så er det bare billigere. Og så har de fået bedste anmeldelser på trustpilot.


  • #19   8. nov 2012 ingen problemer her med telenor

  • #20   8. nov 2012 Jonas c du er da en nar og høre på.

    det er det selvskab der ligger bedst af de 4 store selskaber (3.tdc.Telia og Telenor) på trustpilot

    så du kan roligt tage Telenor uden nogle problemer der smiley


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #21   8. nov 2012 Der nok altid delte meninger. Men personligt skal jeg aldrig have Telenor igen.
    Elendig dækning.
    Nettet nede ofte
    Regninger der slet ikke stemmer overens.
    Bøvlede i 2-3 måneder med at slippe ud af det.

    Det er blot lidt af mine problemer i de 6 måneder ( som så blev til 9 ) jeg var hos dem sidst.

    Men ser jo ud til der er nogen der er tilfredse med Telenor.



  • #22   8. nov 2012 Jeg har ikke haft problemer med telenor i de år jeg har haft dem. Hverken med regninger, dækning eller andet. Og jeg bor Næsten i tyskland smiley

  • #24   8. nov 2012 Telenor mobil. Aldrig igen. Bøvl med regninger.
    Telenor internet, Aldrig haft problemer. Gælder både forbindelse/regninger.


  • #25   8. nov 2012 må godt nok indrømme at jeg er kommet til at sige noget forkert i mit første indlæg... jeg er kommet til at få en rykker inden selve regningen kom... MEN SÅ RINGER MAN TIL DEM!!! spurgte bare til hvordan det hang sammen.. hende jeg snakkede med forstod den ikk helt... slettede rykkeren fra systemet og sendte den rigtige regning med en lille modregning for deres fejl... større problem var det nu heller ikke og det med at hun trak lidt af min regning ser jeg da som en fed service...

    men ellers ALDRIG haft problemer... da jeg skulle ud af internettet fra dem faldt alt på plads som det skulle, opsigelses tiden var der ikk noget bøvl med og kunne jeg ha fået samme forbindelse ved dem som jeg har nu var jeg blevet...


  • #26   8. nov 2012 så jeg kan kun sige "go for it"...
    og det sidste jeg hørte var stadig at de er det selvskab med den bedste dækning i landet... har man ikk forbindelse så flyt da ud af Rold skov... smiley


  • #27   8. nov 2012 Jeg har haft telenor i en del år nu. Har aldrig haft problemer!
    den ene gang de har kvajet sig, lukkede de min telefon på trods af at jeg havde betalt rettidigt, det var bare midt i påsken, så de gik først ind efter. dvs. den første dag efter påske lukkede de min telefon.. Da jeg kom igennem til dem lukkede han op med det samme, han kunne nemlig godt se at de var på vej.. Næste regning der tikker ind er der gebyr for at få lukket op for telefonen, det ringede jeg ind og brokkede mig over, det var jo lige som ikke mit problem de havde lukket den...
    De blev trukket fra på næste regning.

    Så har kun ros tilovers for dem!


  • #28   8. nov 2012 Har haft sonofon / telenor siden min første mobil og har aldrig haft et problem.
    Det er vel 17 år nu.


  • #29   8. nov 2012 Dennis D tja samtlige beløb de trak fra vores konto var helt ved siden af. så hvorfor ikke også betale en regning der var helt ved siden af.
    den sidste regning var dog kun på omkring 500 kr. det var den de sendte videre til inkasso også. de var få kroner fra hinanden.
    men igen vil ikke i nærheden af det selskab igen.


  • #30   8. nov 2012 lyder underligt hvis du ikk ku finde ud af noget med dem...

Kommentér på:
Telenor??

Annonce