{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

Telenor?? {{forumTopicSubject}}

Telenor, telenor, telenor ? Er det virkelig så godt som de siger??

Midt november, bestiller jeg en iPhone 6, gennem arbejde (bruttolønnings goder - og dejlig meget billigere end i butikken) - Der blev lovet en levering før jul, da den så ville kunne komme under træet. Yess tænker jeg..

D. 12. dec, modtager jeg et brev, hvori der ligger de to simkort, som hører med til det nye abonnement, og hvori der står, at jeg kan forvente at få telefonen inden for 1-2 hverdage.. Yess tænker jeg..

Fire hverdage er gået, og jeg tænker jeg lige vil ringe derind - Møder en dame i telefonen, som siger at de 1-2 dage var en fejl, men at den ville komme inden jul.

Jeg kommer derefter forbi en telenor butik, som reklamere med ''Vi har iphone 6 på lager'' - Fair nok, tjekker om de har den model jeg har bestilt.. Det har de.. Men kan ikke få den gennem dem, da jeg allerede har bestilt den, og derfor er oprettet, og blot skal vente på leveringen..

Juleaften passere, og jeg modtager en mail, hvori der står at de beklager, og grundet manglende leverancer af iphones ikke kan leverer før efter nytår. Saaatans tænker jeg.. Men fair nok, de har jo ikke nogen på lager.... Siger de..

Idag, er jeg så i kontakt med kundeservice, og agere ''ny kunde'' - her får jeg lovet, at jeg kan bestille denne iphone 6, (samme model og farve, som jeg havde bestilt i nov.) og få den, den næst kommende hverdag, hvis jeg bestiller før kl 12.

Hvad bliver der af, at tage sig af de, som har bestilt for længe siden??

Synes ikke helt, det er den service jeg blev lovet, da de fik mig overtalt til at rykke fra Telia til Telenor..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Telenor??
  • #2   30. dec 2014 Det er ufatteligt, at når man har bestilt - at de så ikke sørger for, at de telefoner de får ind, ryger ud til dem som venter ?

Håber da det fungere som selskab.. Lige pt, er jeg ikke begejstret..

• #4   30. dec 2014 Jeg har Telenor og kunne ikke finde på at skifte. Rigtigt lækkert med 24 timers support, Danmarks bedste signal og har altid oplevet god service hos dem.

Men det er selvfølgelig en træls situation. Men Apple er ikke let at danse med når det gælder levering.

• #5   30. dec 2014 jeg har os telenor og de er nogle papkasser der inde de ved slet ikke selv hvad de laver en siger noget og så ringer man igen og en anden siger noget nyt deres regninger passer heller ikke altid hos mig og det har de indrømmet hver gang men træls og slås med og deres signal på data er ikkke noget og spille smart med synes jeg ikke men deres telefon net er godt ikke noget og sætte der på ::)

• #6   30. dec 2014 Kan sku godt se det er en nedern situation! Men jeg er fandme også tilfreds med telenor, jeg skifter ikke lige foreløbigt smiley

• #7   30. dec 2014 Det kan jeg fortælle dig smiley
    Det er fordi de får en sending hjem i morgen, og kan sende dem videre smiley
    Har selv været i kontakt med Telenor i dag smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #8   30. dec 2014 Jeg er også en yderst tilfreds telenor kunde. Men det er bestemt en meget kedelig historie du kommer med, men det kunne være sket med hvilket som helst selskab, især med en ny iphone.. Det er ikke altid de lige har styr på hvor meget de får ind, og det sker at de sælger for mange smiley
    Kender et par stykker, der har oplevet det på kryds af selskaberne, også telenor.

• #9   30. dec 2014 Det håber jeg er rigtigt A Håår Kårl Klub smiley

Kommentér på:
Telenor??

Annonce