Telenor?? {{forumTopicSubject}}
Telenor, telenor, telenor ? Er det virkelig så godt som de siger??
Midt november, bestiller jeg en iPhone 6, gennem arbejde (bruttolønnings goder - og dejlig meget billigere end i butikken) - Der blev lovet en levering før jul, da den så ville kunne komme under træet. Yess tænker jeg..
D. 12. dec, modtager jeg et brev, hvori der ligger de to simkort, som hører med til det nye abonnement, og hvori der står, at jeg kan forvente at få telefonen inden for 1-2 hverdage.. Yess tænker jeg..
Fire hverdage er gået, og jeg tænker jeg lige vil ringe derind - Møder en dame i telefonen, som siger at de 1-2 dage var en fejl, men at den ville komme inden jul.
Jeg kommer derefter forbi en telenor butik, som reklamere med ''Vi har iphone 6 på lager'' - Fair nok, tjekker om de har den model jeg har bestilt.. Det har de.. Men kan ikke få den gennem dem, da jeg allerede har bestilt den, og derfor er oprettet, og blot skal vente på leveringen..
Juleaften passere, og jeg modtager en mail, hvori der står at de beklager, og grundet manglende leverancer af iphones ikke kan leverer før efter nytår. Saaatans tænker jeg.. Men fair nok, de har jo ikke nogen på lager.... Siger de..
Idag, er jeg så i kontakt med kundeservice, og agere ''ny kunde'' - her får jeg lovet, at jeg kan bestille denne iphone 6, (samme model og farve, som jeg havde bestilt i nov.) og få den, den næst kommende hverdag, hvis jeg bestiller før kl 12.
Hvad bliver der af, at tage sig af de, som har bestilt for længe siden??
Synes ikke helt, det er den service jeg blev lovet, da de fik mig overtalt til at rykke fra Telia til Telenor..
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 84 Svar: 677
Håber da det fungere som selskab.. Lige pt, er jeg ikke begejstret..
okt 2005
Følger: 140 Følgere: 135 Biler: 56 Emner: 130 Svar: 438
Men det er selvfølgelig en træls situation. Men Apple er ikke let at danse med når det gælder levering.
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 4 Svar: 44
apr 2012
Følger: 17 Følgere: 18 Emner: 4 Svar: 127
jun 2006
Følger: 9 Følgere: 54 Biler: 14 Emner: 116 Svar: 825
Det er fordi de får en sending hjem i morgen, og kan sende dem videre
Har selv været i kontakt med Telenor i dag
Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
Kender et par stykker, der har oplevet det på kryds af selskaberne, også telenor.
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 84 Svar: 677
Telenor??